بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
در تحلیل تکنیکال خط روند چیست ؟
جمعه 31 تير 1401 ساعت 7:16 | بازدید : 239 | نویسنده : علی | ( نظرات )

خط روند چیست؟ و کاربرد آن در تحلیل تکنیکال 

 

 

خط روند از مهمترین و رایج ترین موضوعات تحلیل تکنیکال می باشد. اگر به درستی رسم شود، می تواند به اندازه هر روش دیگری دقیق و کارا باشد. متاسفانه بیشتر معامله گران فارکس خط روند را به درستی رسم نمی کنند و یا سعی دارند خط را متناسب با بازار قرار دهند. روند صعودی و روند نزولی از متداول ترین تکنیک های کاربردی مابین معامله گران است. زیرا آنها اطمینان دارند، شرایط اساسی بازار تاثیر مستقیمی در پوزیشن معامله گران دارد.

خطوط روند به آسانی قابل تشخیص میباشد و معامله گر ها آن ها را روی چارت ترسیم می کنند تا یک سری از قیمت ها را به هم وصل کنند. نتیجه بدست آمده از ترسیم خطوط روند، ایده خوبی از جهت بازار و تغییرات قیمت در اختیار معامله گران قرار می دهد. در این مقاله نحوه کار کردن با این ابزار  و را فرا خواهید گرفت با مفهوم خط روند چیست آشنا خواهید شد . . طولی نخواهد کشید تا با ترسیم درست خط روند، شانس موفقیت خود را در بازار بورس افزایش دهید.

خط روند در تحلیل تکنیکال چیست؟

 

خط روند و تشخیص جهت آن یکی از اساسی ترین عوامل موفقیت در استراتژی معاملاتی است. زیرا به شما کمک می کند تا معامله هایتان در جهت درست انجام شود. خطوط روند نزولی نشان دهنده تمایل بیشتر معامله گران بازار به فروش است. چنانکه در شکل بالا می بینید.

وقتی یک روند نزولی بلند مدت آغاز می شود، باید نسبت به خرید سهام و ارز دست نگه دارید. زیرا امکان افزایش قیمت ها کمی دور از ذهن است. در مقابل روند صعودی سیگنالی برای افزایش تقاضا در برابر عرضه است. زیرا بازار محتملا نشان می دهد قیمت ها به سمت بالا رشد خواهند کرد.

خطوط روند بر اساس تایم فریم و شیب خط، تغییر می کنند. برای مثال، در برخی از سهام یا جفت ارزها می توانیم شاهد خطوط روند صعودی یا نزولی برای ماه ها، روزها و حتی در عرض چند دقیقه باشیم. در حالی که برخی جفت ارزها شاید مدت ها در محدوده رنج (range-bound) قرار داشته باشند و در یک روند جانبی معامله شوند. در روند جانبی یا محدوده رنج، قیمت در یک خط افقی نوسان می کنند و تقریبا فشار عرضه و تقاضا نزدیک به هم هستند.

حمایت و مقاومت در خطوط روند

 

 

خط روند یک ابزار ساده برای تشخیص جهت حرکت قیمت های بازار است. مهمتر از آن، توسط معامله گر ها برای تشخیص سطح های حمایت و مقاومت استفاده می شود. در واقع خطوط روند نشان دهنده بالاترین و پایین ترین حد نوسان قیمت ها هستند. این اطلاعات برای سرمایه گذاران در جستجوی استراتژی معاملاتی جهت ورود به معامله و حتی کنترل ریسک از طریق شناسایی نقاط حد ضرر کارساز خواهند بود.

معامله گران تحلیل تکنیکال وقتی قیمت ها به خط روند نزدیک می شوند، دقت زیادی دارند چون این نقاط در تعیین جهت کوتاه مدت قیمت ها نقش عمده ای دارند. وقتی قیمت ها به نقاط حمایتی و مقاومتی نزدیک می شوند، دو سناریو ممکن است اتفاق بیفتد:

  1. قیمت ها روند را شکسته و در جهت روند قبلی بازار به حرکت خود ادامه می دهند.
  2. یا هم قیمت ها از محدوده روند خارج شده و باعث معکوس شدن یا ضعیف شدن جهت روند قبلی شوند.

نحوه ترسیم خط روند در چارت معاملاتی

 

 

چنانکه قبلا اشاره کردیم، خط روند با وصل کردن یک سری از نقاط، کمک می کند تا معامله گر روند بازار و جهت حرکت قیمت ها را تشخیص دهد. سوالی برای معامله گران پیش می آید:

کدام قیمت ها در ترسیم خطوط روند باید به کار روند؟

اکثریت شما از نقاط آغازی، پایانی، بالاترین و پایین ترین قیمت ها اطلاع دارید. اما کدام یک از این نقاط در ترسیم خطوط روند باید مورد استفاده قرار گیرد؟ هیچ پاسخ مشخصی برای این سوال وجود ندارد.

سیگنال های تکنیکالی از طریق پترن ها و اندیکاتور های مختلفی صادر می شوند و خطوط روند هم از این قاعده مستثنی نیستند. بستگی به تصمیم معامله گر دارد تا از کدام نقاط در ترسیم خط روند استفاده کند و هیچ وقت دو تریدر از یک روش ترسیم مشابه تبعیت نمی کنند.

برخی از معامله گر ها تنها نقاط پایانی قیمت ها را در نظر میگیرند در حالی که برخی دیگر مجموعه از نقاط آغاز، پایانی و بالاترین حد قیمت، برای ترسیم خطوط روند استفاده می کنند. صرف نظر از اتصال قیمت ها، هرچه قیمت های زیادی در تماس با خطوط روند باشند، اعتبار خطوط روند و قدرت آن هم بالاتر است.

 

ترسیم خط روند صعودی یا نزولی

 

 

به طور کلی خط روند صعودی با به هم وصل کردن نقاط حمایت ایجاد می شود. خطوط روند صعودی اساسا زیر قیمت ها کشیده می شوند و تعدادی نقاط را به هم وصل می کند. در حالت برعکس خطوط روند نزولی با وصل کردن تعدادی نقاط مقاومت به وجود می آیند. باید توجه داشته باشیم از هر دو روند در یک نمودار واحد می توان استفاده کرد. هرچند این روش به عنوان کانال شناخته می شود و فراتر از محدوده این مقاله است.

 

برای نشان دادن مفهوم ترسیم یک روند صعودی، تصمیم داریم معاملات تجاری یک شرکت را مابین ماه های اوت ۲۰۰۴ تا دسامبر ۲۰۰۵ بررسی کنیم. چنانکه در تصویر بالا میبینید، خط سیاه نقاط پایینی قیمت ها را به هم وصل می کند. هر وقت یک خط روند ایجاد شد، معامله گرها انتظار دارند تا وقتی قیمت ها در محدوده نقاط حمایتی جدید ایجاد می شوند، روند به حرکت قبلی خود ادامه خواهد داد.

به مرور زمان با تصویر زیر برخورد خواهیم کرد. قیمت ها در سال ۲۰۰۵ دوباره با نقاط حمایتی روند تماس پیدا کرده اند. این خیلی مهم است، زیرا هر چه بیشتر قیمت ها با خطوط روند در تماس باشد، تاثیر و اعتبار آن خط نیز بیشتر خواهد بود. در این حالت، معامله گر ها دنبال نقاط ورود می گردند و هرچه پوزیشن ورود به معامله نزدیک خطوط روند باشد بهتر خواهد بود.

 

ورود به معامله از طریق خط روند

هر وقت یک معامله گر در نزدیکی خط روند اقدام به خرید می کند، پوزیشن معاملاتی خود را باز نگه می دارد تا زمانی که قیمت ها به پایین نقاط حمایتی روند نزول کنند. بیشتر معامله گرها تا وقتی که جهت روند رو به بالاست، دستور استاپ لاس خود را به موقعیت های بالاتر انتقال می دهند. با استفاده از این روش یعنی تغییر دادن مکان استاپ لاس، یک معامله گر می تواند به زودی از معامله خارج نشود و آخرین حد سود را به دست آورد.

پایین نگه داشتن حد ضرر یا استاپ لاس زیر خط روند یک روش استراتژیک است. زیرا قیمت ها فضای کافی برای نوسان خواهند داشت و احتمال برخورد قیمت ها با حد ضرر کمتر خواهد بود. در روند صعودی شکل زیر، کاربرد استراتژی ذکر شده یعنی تغییر حد ضرر به نقاط بالاتر می تواند سود قابل توجهی را نصیب معامله گر ها کند.

 

خط روند چیست


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی ظرف دستشویی گربه ارزان در دیجی پت
پنج شنبه 30 تير 1401 ساعت 22:12 | بازدید : 225 | نویسنده : علی | ( نظرات )

ظرف دستشویی گربه ارزان در پت شاپ دیجی پت

ظرف دستشویی گربه ارزان

 

 

گربه‌ها حیوانات فوق‌العاده وسواسی و تمیزی هستند. آن‌ها از استفاده از هرچیز غیرتمیزی امتناع می‌کنند. با به یاد داشتن این نکته می‌توانیم دلیل بسیاری از رفتارهای ناخوشایند گربه‌مان را بفهمیم. عادت دیرینه گربه‌ها، دستشویی کردن در خاک است؛ پس بیشتر این امتناع کردن‌های گربه در استفاده از توالتی که برایش در نظر گرفته‌ایم اتفاق می‌افتد. در اکثر مواقع تنها با تمیز کردن ظرف دستشویی گربه، مشکل حل می‌شود. در هر صورت، توالت گربه هر هفته و خاک گربه هر روز باید تمیز و تعویض شوند. لازم است قبل از این مورد، در خرید ظرف و خاک دستشویی مناسب برای گربه دقت کافی را داشته باشیم.

فروش و خرید اینترنتی توالت و خاک دستشویی گربه

در خصوص دستشویی گربه در ابتدا باید یک جای دستشویی مناسب را در خانه‌مان انتخاب کنیم. جای دستشویی گربه باید جایی به دور از محل آب و غذا خوردنش باشد؛ همچنین باید جای آرام و دور از رفت و آمد زیاد افراد خانواده نیز باشد. سپس یک ظرف یا جعبه توالت مناسب انتخاب می‌کنیم. در خرید جعبه خاک گربه باید با توجه به روحیه گربه‌مان یک نوع سرپوشیده یا یک نوع روباز که شبیه به لگن است را برایش تهیه کنیم.

حالا نوبت به خرید خاک گربه مناسب می‌رسد؛ برای این مورد باید به یک مرکز فروش خاک بستر گربه مراجعه کنیم و در بین انواع خاک موجود برای بستر گربه‌ها، خاکی را انتخاب کنیم که گربه‌مان بپسندد و بدون اذیت کردن در آن دستشویی‌ کند. خاک‌های بستر گربه دارای چند نوع هستند که بعضی از آن‌ها معطر هستند و اجازه نمی‌دهند هیچ بوی بدی در فضای خانه بپیچد. اما متاسفانه گربه‌ها به خاک‌ معطر علاقه چندانی نشان نمی‌دهند. اگر می‌خواهید این نوع خاک را برایش انتخاب کنید باید سختی آموزش دادنش را به جان بخرید.

خرید و فروش آنلاین توالت و ظرف دستشویی گربه

ظرف دستشویی گربه دارای دو نوع مسقف و روباز است که در هنگام خرید دستشویی گربه باید به آن توجه کنید. خرید توالت گربه مسقف برای گربه‌هایی مناسب است که دوست ندارند کسی در هنگام دستشویی کردن آن‌ها را ببیند. علاوه بر این، مزیت استفاده از این نوع ظرف‌ها برای والدین این است که ظروف سرپوشیده از پخش شدن بوی بد ادرار و مدفوع گربه در محیط جلوگیری می‌کنند. البته در مورد بچه گربه‌ها نمی‌توان از باکس توالت استفاده کرد؛ در عوض باید از سینی یا ظرفی استفاده کرد که دیواره کوتاهی داشته باشد تا بچه گربه به راحتی بتواند وارد آن شود. برای تهیه جعبه توالت برای گربه‌ها حتما به مراکز فروش ظرف دستشویی گربه مراجعه کنید و با توجه به روحیه و سایز گربه‌تان، بهترین نوع را برایش تهیه کنید.

قیمت توالت و ظرف دستشویی گربه ارزان

در خصوص قیمت ظرف دستشویی گربه باید به این نکته اشاره کنیم که ظرف دستشویی فقط یک‌ بار خریداری می‌شود و تا مدت‌ها می‌توان از آن استفاده کرد؛ پس لازم نیست تا روی قیمت آن زیاد حساس باشید. اما در خصوص قیمت خاک گربه باید حساس باشید؛ زیرا خاک گربه بیشترین مصرف و هزینه را برای گربه‌تان دارد. خاک بستر گربه هر روز باید تعویض شود. پس باید بتوان یک نوع پسندیده شده توسط گربه‌مان را به قیمت مناسب و ارزان خریداری کنیم. نیازی به نگرانی نیست. شما می‌توانید انواع خاک ایرانی و خارجی  و ظرف دستشویی گربه ارزان را در دیجی پت با قیمت مناسب و ارزان خریداری نمایید. دیجی پت فروشگاه آنلاین فروش تمام مایحتاج حیوانات خانگی است و شما همیشه می‌توانید روی قیمت‌های مناسبش حساب کنید.

این وسایل مناسب گربه‌هایی مانند: گربه پرشین، ایرانی، خیابانی، هیمالین، ملوس، وحشی، اسکاتیش، سیاه، بیرمن، رگدال، سیامی، مو کوتاه، مین کوون و… است و به راحتی از تمامی شهرهایی ایران مانند تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، رشت، تبریز و… قابل سفارش است.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمیا خرید اینترنتی غذای خشک گربه مفید در دیجی پت
پنج شنبه 30 تير 1401 ساعت 1:7 | بازدید : 196 | نویسنده : علی | ( نظرات )

 

 

راهنما خرید اینترنتی غذای خشک گربه مفید

 

خرید اینترنتی غذای خشک گربه مفید

 

 

گربه‌ها حیوانات بسیار شیرین و بازیگوشی هستند ک بسیاری از افراد دوست دارند آن‌ها را به سرپرستی بگیرند. اگر شما نیز برای سرپرستی گربه اقدام کرده‌اید، بهتر است اطلاعات کافی درباره تغذیه آن‌ها داشته باشید. غذای گربه باید بتواند تمام مواد مغذی و موردنیاز او را فراهم کند. یکی از انواع غذا که می‌توانید برای گربه خود تهیه کنید، غذای خشک گربه است. استفاده از این غذای مقوی و مغذی، مزایای زیادی را به دنبال دارد، به همین خاطر بسیاری از افراد از این دسته غذاها برای گربه خود استفاده می‌کنند.

غذای خشک گربه چیست؟

اگر بخواهیم تعریفی را برای غذای خشک گربه ارائه بدهیم، می‌توانیم بگوییم غذایی است که بعد از پخته شدن تحت فرآیند اکستروژن یا همان فشار گرم قرار گرفته و به‌طور کامل خشک می‌شود. این غذا رطوبت بسیار کمی داشته و اغلب به شکل بیسکوییت‌های کوچک برای مصرف روزانه گربه‌ها ساخته می‌شود.

مزیت‌های غذای خشک گربه

-غذای خشک گربه از مواد اولیه مختلفی تهیه می‌شود و به همین دلیل تنوع بسیار بالایی در طعم و مزه دارد و شما می‌توانید با توجه به ذائقه گربه خود، برای او غذای خشک تهیه کنید.

-همه ترکیبات غذای خشک گربه، متشکل از مواد غذایی مغذی و موردنیاز این حیوان هستند که بسیار برای او مفید خواهد بود. 

-از دیگر ویژگی‌های غذای خشک گربه، می‌توانیم به ماندگاری بسیار بالای آن اشاره کنیم.

-این غذاها حالت تردی دارند و جویدن آن‌ها برای سلامت دندان‌های گربه بسیار مفید خواهد بود.

-میزان کالری غذای خشک گربه کاملا به اندازه بوده و برای انواع نژادهای گربه مانند گربه پرشین و ... قابل استفاده است.

-مصرف غذای خشک برای گربه‌ها باعث می‌شود که حجم مدفوع و همچنین بوی آن‌ها کمتر شود.

-از طرف دیگر هنگام استفاده این غذا به هیچ عنوان محیط خانه کثیف نخواهد شد. حتی اگر غذا به‌صورت کامل بر روی زمین بریزد، باز هم نیاز چندانی به تمیز کردن نخواهد داشت.

خرید اینترنتی غذای خشک گربه مفید به چه افرادی توصیه می‌شود؟

 خرید اینترنتی غذای خشک گربه مفید برای افراد شاغلی که از گربه سرپرستی می‌کنند بسیار مناسب است. در اغلب مواقع این افراد فرصتی برای تهیه غذای گربه نخواهند داشت، پس می‌توانند از غذای خشک گربه با قیمتی بسیار مناسب و ارزان، برای گربه خود استفاده کنند. در صورت تمایل می‌توانید به صورت فله، اقدام به خرید غذای خشک گربه خیابانی کنید و در روزهای سرد زمستان که اغلب این گربه‌ها گرسنه می‌مانند، به آن‌ها بدهید.

برندهای تولیدکننده غذای خشک گربه

امروزه برندهای مختلفی اقدام به تهیه انواع مدل‌های مختلف غذای خشک گربه کرده‌اند. در میان این کمپانی‌ها، برندهای مختلف ایرانی نیز به چشم می‌خورد که بهترین غذای خشک گربه ایرانی را تولید کرده و به بازار فرستاده‌اند.

این برندها غذاهای خشک را با طعم و عصاره‌های مختلف، دقیقا مطابق با ذائقه گربه‌ها می‌سازند و در ترکیبات آن‌ها انواع چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و سایر مواد غذایی مورد نیاز گربه‌ها را قرار داده‌اند. در این قسمت برخی از برندهای مطرح تولیدکننده غذای خشک گربه را به شما معرفی می‌کنیم تا در صورت نیاز و تمایل بتوانید از آن‌ها خرید کنید.

رفلکس، مفید، اپتیما، امپریال، بوناسیبو، فیدار، پروپلن، جوسرا، جانگل، رویال کنین، هپی کت، سلبن، سانابل، فیدار، فلیسیا، کوشیدا، دکتر جان، میچو، فلاتازور، نوتری، ورسلاگا، ویسکاس، هیلز، وینستون، میتو، مونلو، لوکا، گودی

این فهرست در واقع بهترین و مطرح‌ترین تولیدکنندگان غذای گربه است که شما می‌توانید با خیال راحت از محصولات آن‌ها برای تغذیه گربه خود خریداری کنید.

 

غذای مفید برای گربه بالغ پرشین یک خوراک خشک است که دانه بندی مناسب برای سنین بالای 1 سال دارد. این محصول به دفع گلوله مویی کمک می کند.

گربه پرشـین یکی از زیباترین و محبوب ترین نژادهای گربه است که طرفداران بیشماری دارد. گربه های این نژاد، ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارند و برای نگهداری از آن ها، باید از غذایی مخصوص استفاده کنید. شرکت مفید یک غذای عالی و با کیفیت برای این حیوانات تولید می کند که توسط متخصصان و کاملا منطبق با نیاز این پرشـین ها، فرمول سازی شده است. سایر غذاهای خشک گربـه برای خرید در وب سایت پت زیپ موجود است.

ویژگی های غذای گربه پرشین مفید :

این غذا برای گربه های پرشین بالغ استفاده می شود و طعم و بوی دلپذیر آن، سبب می شود حتی گربه های بد غذا نیز به غذا خوردن ترغیب شوند. این محصول با انواع ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری مورد نیاز بدن این حیوانات غنی شده است و فرمولاسیونی بی نظیر دارد. در ساخت آن از انواع پروبیوتیک ها و آنتی اکسیدان ها استفاده شده است که سیستم ایمنی را تقویت می کند.

غذای گربه پرشین مفید میزان فیبر بالایی دارد که دفع گلوله های مویی را بسیار آسان می کند. فرمولاسیون آن به گونه ای در نظر گرفته شده است که هضم و جذب بالایی داشته و افزایش سلامتی دستگاه گوارشی را به همراه دارد. در تولید آن از پروتئین حیوانی حلال استفاده شده است که به تقویت و قوای جسمی حیوان کمک شایانی می کند. دانه بندی این غذا به گونه ای است که کاملا با فک و شکل دهان گربه های پرشین همخوانی دارد و به راحتی توسط آن ها برداشته می شود.

ترکیبات محصول :

در ساخت این غذا از محصولات کشتارگاهی طیور، چغندر خشک شده، روغن های گیاهی، سبوس برنج، طعم دهنده های طبیعی، روغن ماهی، ریبوفلاوین، کولین کلرین، نیاسین، عصاره چای سبز، آهن، مس، روی، منگنز، ال کارنیتین، آنتی اکسیدان ها، تورین، متیونین و … استفاده شده است.

 

غذای گربه بالغ مفید مدل ADULT یک غذای مفید برای گربه شما می باشد.گربه ها به عنوان حیواناتی گوشتخوار نیاز به جیره ای بر پایه پروتئین حیوانی دارند و همچنین مکانیسم بدن این حیوانات به گونه ای است که قادر به استفاده از مسیرهای متابولیکی مانند سایر گونه ها نبوده و نیاز به تغذیه ای دارند که منحصر به این گونه ها باشد. خوراک مفید بر پایه به روزترین تحقیقات جهان و گذراندن آزمایشات عملی به گونه ای طراحی شده است.که تمام این نیاز هارا تامین می کند. این خوراک با در نظر گرفتن فیزیولوژی گربه ها و با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در جهت حفظ سلامتی و نگهداشتن آنها در وزنی متعادل موفق عمل می کند.تیم MOFEED محصولات خود را در زمینه حیوانات خانگی خوراک های تخصصی سگ و گربه با رعایت بهترین جیره بر اساس قیمت در بازار ایران را عرضه کرده است . درتیم MOFEED دامپزشکان و متخصصان تلاش می کنند جز به وجدان کاری و سلامت حیوانات و پرندگان فکر نکنند و آرزومندیم که این محصولات را با بالاترین کیفیت به تمام جهان عرضه کنیم.غذاهای مفید ؛ غذایی کامل بوده و مکمل های ویتامینه و معدنی آن با مجوز در کارخانه تهیه شده و اولین خوراک داخل کشور دارای مخمر هیدرولیز شده تجاری میباشد. هیج افزودنی تحریکی اشتها یا گول زننده حیوان اضافه نشده و به حقوق حیوانات احترام گذاشته شده است. تمامی تولیدات بدون مواد نگهدارنده است و هیچ آنتی بیوتیکی چه شیمیایی و چه طبیعی در این خوراک وجود ندارد. نگهداری غذا را با کاهش رطوبت به زیر 7درصد کنترل می شود. بسته بندی خوراک به گونه ای طراحی شده است تا نور از آن عبور نکند و چربی ها و مواد مغذی آن اکسید نشوند .این یک تولید ملی بسیار با کیفیت است.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تفاوت بورس و فرابورس چیست؟
چهار شنبه 29 تير 1401 ساعت 17:6 | بازدید : 162 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تفاوت بازار بورس و فرابورس

فرق  و تفاوت بازار بورس و فرابورس در چیست؟

 

 

همه ما تا حدی با بورس آشنایی داریم بخصوص این روز‌ها که مردم به سرمایه گذاری در بورس و حمایت از اقتصاد کشور روی آورند، اما با این وجود بسیاری از ما نمی‌دانیم که تفاوت بورس و فرابورس چیست؟

همه ما تا حدی با بورس آشنایی داریم بخصوص این روز‌ها که مردم به سرمایه گذاری در بورس و حمایت از اقتصاد کشور روی آورده اند، اما با این وجود بسیاری از ما نمی‌دانیم که تفاوت بورس و فرابورس چیست؟

در سال‌های اخیر و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور یکی از بهترین روش‌های کسب سود سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار است. اما در کنار بازار بورس، بازار دیگری با شرایط متفاوت‌تر به نام فرابورس وجود دارد.

بطور خلاصه شرکت‌هایی که شرایط پذیرش در بورس اوراق بهادار را ندارند در این بازار به معامله سهام می‌پردازند که از نظر عمل فرق چندانی ندارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرق بورس و فرابورس این مقاله رو مطالعه کنید.

فرق بین بورس و فرابورس در چیست؟

برای درک بهتر تفاوت بازار بورس و فرابورس  ابتدا بهتر است که این دو موضوع را بصورت جداگانه تعرف نماییم.

بورس چیست؟

در علم اقتصاد، بورس به بازاری گفته می‌شود که قیمت‌گذاری و خرید و فروش کالا و اوراق بهادار در آن انجام می‌شود و در یک طبقه‌بندی کلی شامل بورس کالا و اوراق بهادار است.

فرابورس چیست؟

و، اما بازار فرابورس، داد و ستد خارج از بورس یا به اصطلاح فرابورس (OTC) به طور مستقیم بین دو طرف بدون هیچ گونه نظارتی از جانب یک نهاد مشخص مانند بورس انجام می‌گیرد. فرابورس در مقابل داد و ستد بورسی است که در بازار‌های سازمان یافته رخ می‌دهد قرار دارد.

شرکت فرابورس ایران همچون دو بورس فعال کشور، بورس اوراق و بورس کالا، با مجوز شورای عالی بورس ایجاد شده و تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار قرار دارد، از مزایای فرابورس این است که ورود به بازار‌های فرابورس از شرایط و الزامات کمتری برخوردار بوده و شامل بازار‌های متنوعی می‌باشد.

تفاوت بین بورس و فرابورس

اولین تفاوت بورس و فرابورس این است که بازار فرابورس مکان فیزیکی خاصی ندارد که معامله گران مانند بورس گرد هم آیند.
از دیگر تفاوت‌های میان بورس و فرابورس این است که قوانین وضع شده در فرابورس انعطاف پذیر و معمولاً ناشی از توافق طرفین می‌باشد، ولی در بورس استاندارد‌ها و قوانین خاصی وجود دارد.
سومین تفاوت بورس و فرابورس در این است که در بازار‌های فرابورسی با توجه به اینکه شرایط معاملات با نظر طرفین تعیین می‌گردد مزایایی از قبیل کاهش ریسک و شفافیت قیمت‌ها وجود ندارد؛ و تفاوت دیگر بورس و فرابورس این است که ساعات کار فرابورس نسبت به بورس از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است. در فرابورس سطح فعلی امکانات الکترونیکی، انجام معاملات 24 ساعته را امکان پذیر کرده که، در مقایسه با یک بورس، مزیت عمده‌ای محسوب شده.
پنجمین فرق میان بورس و فرابورس این است که فرابورس دارای پنج بازار: اول، دوم، سوم (عرضه)، ابزار‌های نوین مالی و پایه است. ولی بورس دارای دو بازار: اول و دوم است.
یکی از تفاوت‌های بازار بورس در مقابل بازار فرابورس، شفافیت قیمت‌ها و کاهش ریسک آن می‌باشد، اما در بازار فرابورس به این علت که شرایط معاملات با نظر طرفین قرارداد تعیین می‌گردد، این مزایا به صورت کامل وجود ندارد؛ و آخرین تفاوت بین بورس و فرابورس این است که تفاوت در فرآیند پذیرش در بازار بورس و فرابورس وجود دارد.
در واقع ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه همواره نشان‌دهنده رشد شرکت و معرفی آن‌ها در سطح کشور می‌باشد. شرکت‌هایی که سهامشان در بازار‌های مالی مورد داد و ستد قرار می‌گیرد از درجه اعتبار بالاتری برخوردار هستند؛ بنابراین ورود به بازار اوراق بهادار از جمله اهداف شرکت‌ها محسوب می‌شود. اما این واقعیت که دستیابی سریع و آسان به بازار اوراق بهادار برای تعداد عمده‌ای از شرکت‌های سهامی فعال در کشور میسر نبوده و این شرکت‌ها از مزایای بازار سرمایه محروم بوده‌اند قبل از ایجاد فرابورس مشهود بوده است.

در نتیجه فرابورس ایران با ساختار و جایگاه قانونی مشابه بورس، ولی با شرایط پذیرش و معامله ساده‌تر ایجاد گردید تا حوزه شمول بازار سرمایه کشور را گسترش دهد.

مهم‌ترین وظیفه فرابورس ایران، ساماندهی و هدایت بخشی از بازار سرمایه می‌باشد که شرایط ورود به بورس اوراق بهادار را نداشته یا تمایل به ورود سریع‌تر به بازار را دارند.

فرق بورس و فرابورس به زبان ساده در واقع این است که رویه‌های پذیرش شرکت‌ها و تنوع شرایط پذیرش به گونه ایست که شرکت‌ها با احراز حداقل شرایط و در سریع‌ترین زمان ممکن، امکان ورود به بازار را داشته و از کلیه مزایای شرکت‌های پذیرفته شده در بازار اوراق بهادار استفاده کنند.

 

قوانین جدید بازار پایه فرابورس چیست؟

در گذشته دامنه نوسان بازار پایه برابر با ده درصد در طول روز بود که این موضوع باعث می‌شد سهامداران در طی چند روز کاری دچار ضرر و زیان بسیاری شوند. همچنین موضوع دیگری که در این بازار به چشم می‌خورد، پروژه کردن سهم‌ها بود. منظور از پروژه کردن سهم‌ها، خرید گروهی توسط چند نفری است که سرمایه زیادی دارند و هر روز دست به بالا بردن سهم می‌زنند. این موضوع می‌توانست در مدت زمانی تقریبا یک‌ساله، سهام شرکت ورشکسته را به ۱۰۰۰ درصد سود برساند.

پس از گذشت مدت زمانی، سهم به‌شدت حبابی می‌شد و سهامداران کلان، سهم را در صف خرید قرار می‌دادند و به مردم می‌فروختند که این موضوع باعث ضرر و زیان بسیار سهامداران خرد می‌شد. تمام این موضوعات باعث شد که سازمان بورس قانون بازار پایه را تغییر دهد. حال شاید برای شما سوال پیش آید که قوانین جدید بازار پایه چیست؟ که در جواب باید گفت قوانین جدید به رنگی کردن بازار پایه معروف شدند و آن‌ها را می‌توان در سه دسته بازار پایه زرد، بازار پایه قرمز و پایه نارنجی تقسیم کرد.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با دریاچه صورتی هیلیر
سه شنبه 28 تير 1401 ساعت 22:30 | بازدید : 206 | نویسنده : علی | ( نظرات )

دریاچه صورتی هیلیر

 

دریاچه صورتی هیلیر

 

دریاچه هیلیر(Hillier) نام یک دریاچه شگفت‌انگیز در لبه ساحل جنوبی استرالیای غربی است که به نظر می‌رسد بجای آب از میلک‌شیک توت‌فرنگی پر شده است .

، دریاچه هیلیر صورتی معروف استرالیا یک برکه رمزآلود است. این دریاچه در سال 1802 توسط یک جستجوگر نیروی دریایی سلطنتی انگلیس کشف شد.دریاچه هیلیر در نزدیکی ساحل جزیره "میدل"(Middle) در جنوب استرالیای غربی واقع شده است.اینکه دقیقا چه چیزی سبب می‌شود که این دریاچه صورتی باشد، هنوز مورد بحث است. اما احتمالا مربوط به میکروارگانیسم‌هایی است که در این دریاچه خانه دارند.دریاچه صورتی هیلیر امروزه یکی از ذخایر حفاظت شده طبیعی است، اما می‌توان تحت شرایط خاصی از آن بازدید کرد و بهترین روش نیز، بازدید هوایی است.

دریاچه‌های صورتی جهان، از زیباترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی هستند که سالانه توریست‌های زیادی را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشانند. اولین سوالی که در ذهن‌مان نقش می‌بندد احتمالا این است که چرا آب دریاچه‌های صورتی جهان، مثل سایر آب‌های زمین، بازتاب رنگ آسمان نیست؟ و چرا صورتی است؟در تمام این دریاچه‌ها یک نقطه مشترک وجود دارد و آن این است که تمام دریاچه‌های صورتی جهان، دریاچه‌های آب شور هستند. مهم‌ترین دلیل طبیعت برای رنگ‌آمیزی دریاچه‌های صورتی جهان، شوری بالای آب این دریاچه‌هاست. 

 

بعید است صحبت از دریاچه‌های صورتی جهان باشد و نام دریاچه هیلیر (Hillier Lake) به میان نیاید! این دریاچه زیبا و خوشرنگ با رنگ صورتی پاستیلی جذابش، همچون نگینی در سبزی طبیعت جنگل‌های انبوه خودنمایی می‌کند. طول دریاچه هیلیر در پهن‌ترین نقاط به ۶۰۰ متر (۲۰۰۰ فوت) و عرض آن به حدود ۲۵۰ متر (۸۲۰ فوت) می‌رسد.اطراف دریاچه هیلیر با بلورهای سفید نمک احاطه شده‌، از این‌رو زمانی محل استخراج نمک بوده‌ است. باکتری‌های مثل هالوفیلیک قرمز (Red Halophilic) در این دریاچه رشد و تکثیر می‌کنند؛ این باکتری‌ها باعث صورتی‌شدن آب این دریاچه شده‌اند. دریاچه هیلیر در حاشیه جزیره میدل (Middle Island) در منطقه گلدفیلدز-اسپرانس (Goldfields-Esperance) در سواحل جنوبی استرالیای غربی قرار گرفته‌است.

دریاچه هات لاگون

در نزدیکی ساحل اقیانوس هند و در ۲ کیلومتری دهانه رودخانه هات (Hutt River) در استرالیای غربی، دومین مورد از دریاچه‌های صورتی جهان واقع شده‌است. دریاچه‌ای ۷۰ متری با نام هات لاگون (Hutt Lagoon).در این دریاچه باکتری‌ها و موجودات ریزمولکولی زندگی ‌می‌کنند، که نمک‌دوست هستند و دریاچه‌های نمک مساعدترین مکان برای رشد و تکثیر آن‌هاست. این موجودات در ساعاتی از روز که تابش آفتاب قوی‌تر است و تبخیر بیش‌تر اتفاق می‌افتد، با جذب نور خورشید، رنگدانه‌های بیش‌تری تولید می‌کنند و رنگ آب دریاچه را غلیظ‌تر می‌کنند.نتیجه روزهای ابری، که تابش مستقیم خورشید وجود ندارد تصویری رنگ‌پریده‌ از دریاچه است! در واقع می‌توان گفت، غلطت رنگ صورتی دریاچه هات لاگون به میزان شوری آب، تابش خورشید و در نتیجه فعالیت موجودات و عناصر موجود در آب وابسته ‌است.

دریاچه بومبونگا

دریاچه بومبونگا (Bumbunga) از زیباترین دریاچه‌های صورتی جهان است. این دریاچه در اواسط استرالیای جنوبی ما بین شهر لوخیل (Lochiel) و منطقه کشاورزی بومبونگا قرار گرفته ‌است. دریاچه بومبونگا از سال ۱۸۸۱ محل استخراج نمک بوده‌‌است.

دریاچه مک دانل

یکی از مسحورکننده‌ترین دریاچه‌های صورتی جهان دریاچه مک دانل (MacDonnell) است. این دریاچه به‌قدری زیبا و حیرت‌انگیز است که از پرطرفدارترین جاذبه‌های گردشگری استرالیا به‌شمار می‌رود. این دریاچه درایالت استرالیای جنوبی، در امتداد نوک غربی شبه‌جزیره ایر (Eyre Peninsula) واقع شده‌است.رنگ صورتی دریاچه مک دانل نتیجه رشد و تکثیر جلبک‌های نمک‌دوست به همین رنگ است. البته از دریاچه مک دانل با نام دریاچه صورتی ـ آبی هم یاد می‌شود. به علت تفاوت غلطت نمک در آب، در قسمتی از دریاچه که نمک آب کم است، امکان حیات جلبک‌های صورتی رنگ وجود ندارد و رنگ آب دریاچه به رنگ طبیعی آب (بی‌رنگ) است. و اما در ادامه با سایر دریاچه‌های صورتی جهان آشنا می‌شوید.

دریاچه کولورادا در بولیوی

تالاب سرخ، یا دریاچه کولارادا (Laguna Colorada) یک دریاچه نمک کم‌عمق و صورتی‌رنگ است. این دریاچه با چشم‌اندازی خیره‌کننده درلیست زیباترین دریاچه‌های صورتی جهان قرار گرفته‌است. دریاچه کولارادار در جنوب غربی کشور بولیوی در مرز شیلی واقع شده‌است. جالب است بدانید که گونه‌‌های نادر فلامینگو شامل جیمز، شیلی و آند در اطراف دریاچه کولارادا یافت می‌شوند.

دریاچه صورتی رتبا؛ سنگال

دریاچه‌ای به وسعت ۳ کیلومترکه با یک راه باریک شنی از اقیانوس اطلس جدا شده‌است. دریاچه رتبا (Lake Retba) در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر داکار (Dakar) -پایتخت سنگال- قرار گرفته‌است. جلبک‌های صورتی و سرخ‌رنگ این دریاچه که دونالیلا سالینا (Dunaliella salina) نام‌ دارند باعث تغییر رنگ آب آن شده‌اند.به خاطر شوری بالای ۴۰٪ آب این دریاچه میزان تولید نمک آن زیاد است. اگر به بازدید دریاچه رتبا بروید، محلی‌ها را در حال استخراج نمک خواهید دید. لازم به ذکر است که باکتری‌های موجود در این دریاچه و اکثر دریاچه‌های صورتی جهان، برای بدن انسان ضرری ندارند، اما به‌علت شوری بالای آب، خوردن آب این دریاچه‌ها به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود.

دریاچه ناترون در تانزانیا

دریاچه ناترون (Lake Natron) در منطقه آروشا (Arusha) در تازانیا (Tanzania) واقع شده است. به علت دمای بسیار بالای هوا به این دریاچه «دریاچه سوزان» هم می‌گویند. شدت گرمای هوا در دریاچه ناترون به بیش از ۶۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. همانند دیگر مواردی که تا به‌این‌جا در لیست دریاچه‌های صورتی جهان به آنها اشاره کردیم، در دریاچه ناترون هم، میزان تبخیر آب و غلظت نمک در آن با غلظت رنگ آب دریاچه ارتباط مستقیم دارد. هرچه آب شورتر باشد باکتری‌ها و جلبک‌های صورتی رشد و تکثیر بیش‌تری خواهند داشت.گفته می‌شود مصری‌های باستان از نمک دریاچه ناترون، به‌عنوان یک ماده معدنی خشک‌کننده، برای مومیای‌کردن اجساد استفاده می‌کرده‌اند! نمک موجود در دریاچه ناترون به‌کلی آب جسد را می‌گیرد و به دلیل ضد باکتری بودن، تمام میکرو ارگانیسم‌هایی که از جسد مرده تغذیه می‌کنند را از بین می‌برد. به خاطر وجود مواد شیمیایی مثل:کربنات سدیم و جوش شیرین، حیوانات و پرندگانی که در اطراف این دریاچه می‌میرند اصطلاحا مثل مجسمه‌های سنگی می‌شوند و جسدشان به حالت عادی تجزیه نمی‌شود.

دریاچه صورتی توز؛ ترکیه

دریاچه توز (Lake Tu) یک نمای باورنکردنی دیگر از شگفتی‌های طبیعی در کشور ترکیه است. این دریاچه زیبا در فلات آناتولی و در بین استان‌های قونیه، آق‌سرای و آنکارا قرار گرفته ‌است. مساحت دریاچه توز تقریبا ۱۶۰۰ کیلومتر است. این دریاچه بسیار کم‌عمق و مملو از بلورهای تیز شکل نمک است.

دریاچه سالینا دوتورویا در اسپانیا

دریاچه سالینا دو تورویا (The Pink Lake Of Torrevieja) دریاچه‌ای صو‌رتی‌رنگ در کشور زیبای اسپانیاست. همانطور که انتظار می‌رود به علت شوری آب، گونه‌های جانوری و گیاهی درحوالی دریاچه‌های صورتی جهان بسیار کم‌ و محدود است. در واقع گونه‌های خاصی مقاومت کافی را برای زندگی در این محیط را دارند. دریاچه سالینا دوتورویا هم از این قاعده مستثنی نیست. گونه‌های گیاهی موجود در منطقه را اسطوخودوس، ارکیده‌های پیچیده، کاج و اکالیپتوس (در مناطق کم‌نمک‌تر) تشکیل می‌دهند.به دلیل وجود میکرو باکتری‌های آب شور و غلطت بالای نمک بوی نسبتا شدیدی از آب این دریاچه به مشام می‌رسد. ممکن است برای ما چندان خوشایند نباشد، اما برای میگو‌های آب‌شور، فلامینگو‌های گلگون و پرندگان مهاجر بهترین مکان برای زیستن و تولید مثل است.


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با برس گربه در دیجی پت
دو شنبه 27 تير 1401 ساعت 23:39 | بازدید : 171 | نویسنده : علی | ( نظرات )

برس گربه

 

برس گربه

 

یکی از عللی که سگ و بخصوص گربه نیاز به پیرایش و شانه کردن دارند این است که رابطه بین شما و حیوان خانگی عمیق‌تر می‌شود. سگ ها و بخصوص گربه از اینکه توسط صاحب خود شانه شوند بسیار لذت می‌برند. شما علاوه بر مرتب کردن موی آنها می‌توانید بدن حیوان خود را بررسی کنید تا از عدم وجود خراش، زخم، مو ریختگی‌های نقطه‌ای و التهاب و … مطمئن شوید.

برس‌های دو طرفه از جمله برس‌های پرکاربرد و پر طرفدار محسوب می‌شود؛ یک سمت آن دارای برس فلزی و طرف دیگر برس نرم می باشد. دیگر نیازی به خرید دو برس جداگانه نیست و شما با خرید این برس می‌توانید از طرف فلزی برای باز کردن گره‌ها و از طرف دیگر برس برای مرتب کردن و درخشش موی حیوان استفاده کنید.

طراحی خاص این برس‌ها باعث شده است که شما به راحتی از آن استفاده کنید و  داشتن بدنه چوبی امکان سر خوردن و یا پرتاب شدن هنگام شانه زدن جلوگیری می‌کند.

برس تخلیه مو سگ و گربه cleanpet’s

این برس تخلیه مو cleanpet’s با شانه‌های فلزی و جنس دسته‌ی سیلیکونی و بسیار با کیفیت می باشد.  و همچنین جنس دانه های برس  ضد زنگ است و  بدون آسیب زدن به پوست بدن حیوان به راحتی موهای مرده آن را جدا می کند سپس شما به راحتی با فشار دادن دکمه پشت برس می توانید موهای داخل آن را خالی کنید و یک برس کاملا تمیز داشته باشید. این برسها برای سگ ها و گربه ها یی با موهای متوسط و بلند مناسب می باشد.

ویژگی های برس یک طرفه مجهز به دکمه تخلیه مو ، با کیفیت عالی ، مجهز به دکمه تخلیه مو و صفحه تخلیه مو ، نوک برس سوزن‌های نرم و صیقل داده شده ( soft )مناسب برای تمامی پوشش‌های سگ و گربه ( مو کوتاه و موبلند ) است.

 

برس گربه  و سگ با قابلیت تخلیه مو دارای دندانه‌های فلزی ضد زنگ براحتی موهای حیوانات را از آلودگی‌ها و چیزهای ناخوشایند پاک می‌کند. با این برس شوره‌ها، موهای از دست رفته، گره‌ها و… از لابلای موی حیوانات جدا شده و تمیز می‌شود.
این برس با انواع مختلف موهای حیوانات خانگی، موهای کوتاه و بلند یا ضخیم و نازک سگ ها و گربه ها سازگار می باشد. تمیز کردن برس نیز خیلی راحت است. شما با فشار دادن دکمه براحتی می توانید تمامی موهای سطح برس را تخلیه کرده و تمیز کنید.

دسته برس با سطح ضد لغزشی که دارد از خسته شدن و وارد شدن فشار به مچ دست شما هنگام شانه زدن موی حیوانات جلوگیری می کند.

برس سگ و گربه با قابلیت تخلیه مو بدون آسیب رساندن به پوست حیوان موها و آلودگی ها را به آرامی از سطح پوست پاک می‌کند.

برس زدن حیوانات نوعی ماساژ نیز محسوب می‌شود که باعث افزایش گردش خون در بدن حیوان می‌شود. همچنین به براق و نرم شدن پوشش حیوان شما کمک می‌کند.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنای با خرید قلاده سگ Digipet
دو شنبه 27 تير 1401 ساعت 1:9 | بازدید : 194 | نویسنده : علی | ( نظرات )

خرید قلاده سگ Digipet

خرید قلاده سگ Digipet

 

در بین تمام حیوانات خانگی، برای سگ‌ها بیشتر از همه از قلاده استفاده می‌شود. در واقع قلاده برای بعضی از پت‌ها مانند گربه ممکن است فقط جنبه‌ی ظاهری داشته باشد اما در مورد سگ‌ها اینطور نیست. قلاده سگ یک وسیله مهم برای تربیت و کنترل سگ‌ها است که در انواع بسیار متنوعی تولید می‌شوند. در هنگام خرید قلاده برای سگ‌تان می‌توانید با توجه به سلیقه خود، سایز گردن و روحیه سگ‌تان یکی از انواع چرمی، پارچه‌ای یا زنجیری آن را انتخاب نمایید. البته انواع دیگری از قلاده هم عرضه می‌شوند که قلاده کتفی نام دارند و بیشتر از این نوع برای سگ‌های کاملاً تربیت شده استفاده می‌شود.

فروش و خرید قلاده سگ

بعضی از والدینی که به تیپ سگ‌شان بسیار اهمیت می‌دهند، ممکن است انواع مختلفی از قلاده‌ها را تهیه کرده باشند و هربار بسته به جایی که سگ‌شان را می‌برند از یکی از آن‌ها برایش استفاده کنند. تعویض قلاده‌های گردنی  و خرید قلاده سگ Digipet برای سگ‌ها راحت است اما اگر صاحبی از قلاده کتفی برای سگ خود استفاده کند، نمی‌تواند به راحتی قلاده گردنی آن را تعویض کند. به هرحال قلاده‌های گردنی محبوب‌تر هستند و بیشتر از هر نوع دیگر آن، خریداری می‌شوند.

انواع قلاده سگ عبارت است از:

  • قلاده کتفی سگ
  • قلاده کمری سگ
  • قلاده زنجیری سگ
  • قلاده چرمی سگ
  • قلاده خاردار سگ
  • قلاده ضد پارس

توصیه می‌کنیم در هنگام خرید قلاده سگ یا هریک از وسایل سگ از مرکز فروش قلاده سگ یا هنگام سفارش از فروشگاه‌های خرید اینترنتی این محصولات، اگر مدل قلاده گردنی زنجیری را انتخاب کردید حتما یک نوع راحت پارچه‌ای یا چرمی را نیز به همراه آن تهیه کنید؛ زیرا استفاده مداوم از قلاده زنجیری، علی‌رغم جذابیت بیشتر، ممکن است برای سگ‌ها خوشایند نباشد. اما اگر شما سگی دارید که زیاد اهل بازیگوشی و شیطنت نیست و راحت کنترل می‌شود، بیخیال انواع قلاده‌های گردنی شده و از قلاده کتفی برای آن استفاده کنید.

خرید سینه بند و پوزه بند سگ

در هنگام خرید محصولات تربیتی، اسباب بازی سگ، بند قلاده سگ و همچنین خرید پوزه بند سگ و در مواقعی نیز خرید سینه بند سگ در اولویت قرار دارند. وقتی توانستیم به کمک انواع قلاده، سگ‌ها را کنترل کنیم، آن‌گاه می‌توانیم برای آموزش سایر اصول از تشویقی‌ها کمک بگیریم. سینه‌ بند سگ بیشتر به همراه قلاده کتفی عرضه می‌شود و برای والدینی که به راحتی سگ‌شان اهمیت زیادی می‌دهند، توصیه می‌شود؛ پوزه بند هم برای سگ‌هایی که استرس زیادی دارند و مدام پارس می‌کنند یا برای سگ‌هایی که گاز می‌گیرند یا آشغال می‌جوند مناسب است اما برای سگ‌های دارای مشکلات تنفسی به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود. سینه بند سگ و پوزه بند سگ برای سگ‌های تربیت نشده بیشتر کاربرد دارند.

این وسایل مناسب سگ‌هایی مانند: سگ هاسکی، سگ شیتزو، ژرمن شپرد، اسکای، تریر، تریکسی، بیفار، پولیشی، پامرانین، جیبی و… است و به راحتی از تمامی شهرهایی ایران مانند: تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، رشت، تبریز و… قابل سفارش است.

قیمت قلاده سگ ارزان

همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، قلاده‌ ها تنوع بسیار بالایی دارند و با انواع جنس‌ها و مدل‌ها تولید می‌شوند. همین امر هنگام سفارش قلاده باعث سردرگمی والدین می‌شود. وقتی والدین موفق به پیدا کردن قلاده مورد نظر برای سگ‌شان شدند، حالا ممکن است قیمت قلاده سگ مشکل‌ساز شود و همین امر ممکن است هنگام خرید پوزه بند سگ یا سینه بند سگ که آن‌ها هم از تنوع بالایی برخوردارند، اتفاق بیفتد و قیمت آن‌ها از بودجه اختصاصی آن‌ها بیشتر شود.

برای حل این مشکل باید کمی حوصله داشت و برای پیدا کردن قلاده سگ ارزان، بیشتر در پت‌شاپ‌ها جستجو کرد. شما می‌توانید برای خرید انواع قلاده، سینه‌بند، پوزه‌بند، لباس سگ و تمام آنچه برای سگ‌تان احتیاج دارید، روی دیجی پت حساب کنید. دیجی پت تمام محصولات مورد نیاز حیوانات خانگی را با قیمت مناسب و ارزان ارائه می‌دهد.

 


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ در سفر رز آبی
یک شنبه 26 تير 1401 ساعت 21:5 | بازدید : 208 | نویسنده : علی | ( نظرات )

قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲

 

قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲

 

اروپا به عنوان قلب جهان در میان مردم دنیا شهرت یافته است و گردشگران بی شماری در جهان آرزوی سفر به اروپا و دیدن جاذبه ها و تاریخ غنی آن را در سر می پرورانند. بسیاری از ایرانیان هم خواهان سفر به اروپا هستند اما دریافت ویزا از لزومات  این سفر محسوب می گردد و همچنین نیازمند طی مسافت بسیار طولانی می باشد. بنابراین قیمت تور اروپا به نسبت از نرخ بالایی برخوردار است. اما در میان کشورهای اروپایی، مکان هایی وجود دارد که نرخ پایین تری داشته و یا با کمی تاخیر در زمان سفر و موکول کردن آن به زمستان با هزینه ی کمتری امکان سفر فراهم می باشد. زیرا در این فصل به دلیل سرمای هوا تعداد گردشگران کم است، در نتیجه نرخ هتل و پرواز کاهش می یابد. لازم به ذکر است تور اروپا لحظه آخری در صورتی میسر است که فرد دارای ویزای شینگن بوده در غیر این صورت پروسه یک ماهه جهت اخذ ویزا می بایست سپری شود. کارشناسان ما در رز آبی در زمینه اخذ ویزا اروپا تضمینی و قيمت تور اروپا نوروز ۱۴۰۲و شرایط تور اروپا شما را همراهی نموده تا با اطمینان خاطر مقدمات سفر خود را فراهم کنید.

بهترین زمان تور اروپا

بهترین زمان سفر به اروپا برای هر فردی متفاوت بوده است، در واقع متناسب با شرایط و خواسته هر فرد این زمان متغییر می باشد. اگر برای سفر بودجه محدودی دارید بهترین زمان زمستان است زیرا پروازها و هتل ها از نرخ پایین تری برخوردار می باشد. همچنین زمان مناسبی برای افراد علاقه مند به ورزش اسکی در ارتفاعات آلپ است. اما اگر هزینه اهمیت چندانی ندارد بهترین زمان سفر از اواسط آوریل تا اواخر اوت می باشد تا از آب و هوای دلچسب هم کمال لذت را ببرید.

شرایط تور اروپا زمینی

یکی از راه ها و تجربه های سفر به اروپا، سفر زمینی می باشد که علاوه بر زیبایی هایش ممکن است معایبی هم به همراه داشته باشد. اما نکته حائز اهمیت در مورد این سفر هزینه ی پایین تر آن می باشد. برای آغاز سفر در ابتدا نیاز به دریافت گواهینامه بین المللی است که این گواهینامه به چندین زبان ترجمه شده و بین 1 الی 3 سال دارای اعتبار می باشد. برای سفر به اروپا می بایست از مرز ترکیه گذر کنید.

خدمات تور اروپا

خدمات تور اروپا در آژانس هواپیمایی سبزینه شامل :

  • اخذ ویزای تضمینی اروپا
  • رزرو هتل
  • بلیط رفت و برگشت با پرواز دلخواه مسافر
  • ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی
  • تور لیدر فارسی زبان همراه با گشت شهری

رزرو تور اروپا

تور اروپا یکی از ویژه ترین تورهای مسافرتی می باشد. این قاره ی سرسبز دارای آب و هوای بی نظیر و جاذبه های گردشگری فراوان و همچنین از محبوب ترین مقاصد برای گردشگران محسوب می شود. جهت رزرو تور اروپا کارشناسان فروش ما در سبزینه آماده پاسخگویی و راهنمایی می باشند

 

به لطف قرن‌ها تاریخ، ادبیات افسانه‌ای اروپا ، فیلم‌های فوق‌العاده محبوب اروپا و البته برق نگاه مسافران در زمان تعریف خاطراتشان از  سفر اروپا فراموش‌نشدنی، تور اروپا سال‌ها است که عاشقان سیاحت و ماجراجویی و دوستداران تاریخ اروپا ، فرهنگ و طبیعت را اسیر و پابند دلبری پایان‌ناپذیرش کرده است. اروپا کوچکترین عضو هفت قاره است و سیستم حمل و نقل عمومی دسترس‌پذیرش، در قدم به قدم این جغرافیای کوچک اروپا پخش شده است. شبکه ریلی اروپا از شهرهای بزرگ و شلوغ تا روستاهای آرام گسترده شده و مسافران کنجکاو و جستجوگر را به پاسخ‌های غافل‌گیرکننده در هر لحظه‌ای از سفرشان می‌رساند. یک بلیت چند سفره اروپا تهیه کنید، پشت پنجره قطار اروپا بنشینید و از هر سانتی‌متر از منظره پیش رویتان، از کوه‌های برف گرفته آلپ تا دشت‌های سرسبز اسلوونی، قبل از رسیدن به سواحل طلایی مونته نگرو لذت ببرید. حتی یک بازدید کوتاه از اروپا، مسافران را با دنیای گوناگونی از کشورهای اروپا ، زبان‌ها، فرهنگ‌ها و تاریخ، معماری و غذاهای متنوع اروپا روبه‌رو می‌کند. می‌توان دلایل زیادی برای رفتن به اروپا  برشمرد، اما واقعیت این است که شما تنها به یک بهانه کوچک برای شروع سفر به اروپا نیاز دارید. هر لحظه‌ای از عمرتان که شده تجربه تور اروپا را از دست ندهید، سفری که شاید با شما کاری کند که با همان ریتم دلنواز، قلبتان را نه در سان فرانسیسکو بلکه در رم و پاریس اروپا جا بگذارید.


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با سرمایه گذاری در طلا در آموزش های دلفین وست
یک شنبه 26 تير 1401 ساعت 7:25 | بازدید : 215 | نویسنده : علی | ( نظرات )

سرمایه گذاری در طلا

 

سرمایه گذاری در طلا

 

همه ی ما همواره با یک نام آشنا در دوران زندگی خود آشنا هستیم، تورم. این کلمه ی چهار حرفی کوچک قسمت های زیادی از تصمیم گیری های ما را در دنیای مدرن امروز تحت الشعاع قرار داده است. بر این اساس همه ی مردم به دنبال راه هایی برای سود بیشتر و یا حداقل حفظ سرمایه ی خود در جوامع تورمی هستند.

از دیرباز یکی از روش های مناسب برای سرمایه گذاری امن ذخیره سازی طلا بوده است.این فلز پرطرفدار قدمتی دیرینه در سرمایه گذاری مردم را در طول سالیان دراز به خود اختصاص داده است.

وقتی صحبت از طلا می شود، عوام خرید جواهران نو و ذخیره سازی آن را در نظر می گیرند، اما باید توجه داشت روش های دیگری نظیر طلای دست دوم یا آب شده فاقد اجرت، گواهی سپرده طلا، سکه و صندوق های سرمایه گذاری طلا نیز در این حوزه وجود دارد که می تواند نگاه سرمایه گذاران را به خود جلب نماید.

از مزیت های این بازار قدرت نقد شوندگی بسیار بالای آن و کسب سود در بلند مدت اشاره نمود به گونه ای که اگر بخواهید در این بازار نگاه بلند مدتی داشته باشید یقینا در پایان برنده ای پرسود خواهید بود،چرا که علاوه بر سرمایه گذاری موفق مانع از کاهش سرمایه و ارزش پول خود شده اید.

باید توجه داشت که این فلز گرانبها تحت تاثیر ذخیره سازی، حوادث سیاسی و اقتصادی جهان نوسان می کند و ظهور جنگ می تواند قیمت آن را افزایش چشمگیری دهد.

از این رو سرمایه گذاران این حوزه همواره باید به حباب قیمت طلا، شرایط سیاسی و اقتصادی جهان، سیاست های پولی کشورها و قیمت دلار و قیمت جهانی انس طلا دقت ویژه ای داشته باشند. غافل نشوید در شرایطی که نوسانات نرخ دلار وجود دارد، قیمت هر مدل طلا 80% وابسته به نوسانات ارز و 20% وابسته به نرخ جهانی انس می باشد.

لیکن در شرایطی که نرخ ارز در ثبات به سر می برد این تناسب معکوس می شود به گونه که قیمت طلا 80% وابسته به انس و 20% وابسته به نوسانات ارز می شود.

از سوی دیگر برای کشف نرخ جهانی انس طلا می توانید عبارت xau/usd را در موتورهای جستجو دنبال کنید و به یاد داشته باشید در حالت کلی بهترین موقعیت خرید طلا، زمانی است که در کف قیمتی ارز و انس جهانی طلا قرار داریم از این رو از طریق جستجو در گوگل می توان نمودار های قیمت جهانی انس و نرخ ارز را بدست آورد و کف های قیمتی را مشاهده کرد.

اغلب افراد هنوز تحت افکار استراتژی های اواخر سال 96 و یا دوران تورمی 97 به بعد به بازارهای مالی نگاه می کنند تا در حوزه ای وارد شوند که امکان رشد تورمی داشته باشند، تجربه نشان داده است این نگاه عاقبت خوشی را برای سرمایه گذران خود به ارمغان نمی آورد.

از این رو گروه سرمایه گذاری مهدی رجبی همواره به سرمایه گذاران خود پیشنهاد می کند تا با عینک این گروه به حوزه های اقتصادی امکان رشد نگاه کرده و با توجه به فهم بازار و نگاه ویژه به آن حوزه به سرمایه گذاری اقدام کنند.

گروه سرمایه گذاری مهدی رجبی مفتخر است ضمن ارائه ی تحلیل های دقیق،ترسیم چشم اندازه واقع گرایانه از این حوزه و به دور از هرگونه پوچ گرایی، همواره در صدد بهره مندی سود بیشتر برای سرمایه گذران خود در این حوزه و سایر بازارهای مالی بوده است.

 

 

صندوق طلا چیست؟

صندوق سرمایه گذاری در طلا ، یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و قابل معامله در بورس کالا است. در این صندوق‌ها سرمایه مشتریان به خرید اوراق مبتنی بر سکه طلا اختصاص می‌یابدصندوق های طلا حداقل 70 درصد از دارایی خود را به خرید سکه طلا و الباقی را به اوراق درآمد ثابت اختصاص می‌دهند. به این شکل، مدیر صندوق سکه مورد نیاز خود را از بانک‌های کارگشا تهیه کرده و در بانک‌های عامل سرمایه‌گذاری می‌کند. سود صندوق های طلا به نرخ دلار و قیمت اونس جهانی وابسته است.

چگونگی سرمایه گذاری و بازدهی صندوق های طلا

بازدهی در تمامی صندوق‌های پذیرفته شده در بورس، با تغییر ارزش دارایی‌های صندوق تغییر می‌کند. مثلا در مورد صندوق‌های سهامی بازدهی صندوق وابسته به قیمت سهام است و در صندوق های طلا وابسته به نرخ جهانی طلا.

نحوه سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها، با توجه به نوع صندوق مشخص می‌شود. در مورد صندوق‌های مبتنی بر صدور و ابطال، لازم است به سامانه اختصاصی یا شعب صندوق مراجعه کرد اما صندوق‌های طلا معمولا از نوع ETF یا قابل معامله در بورس هستند. واحدهای صندوق‌های ETF را می‌توان مانند سهام عادی خرید و فروش کرد. بنابراین، برای سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها، داشتن کد بورسی و دسترسی به سامانه معاملاتی یک کارگزاری ضرورت دارد.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


قیمت تور اسپانیا و معرفی سفر اسپانیا
شنبه 25 تير 1401 ساعت 19:17 | بازدید : 184 | نویسنده : علی | ( نظرات )

قیمت تور اسپانیا

قیمت تور اسپانیا

 

 

جاذبه های گردشگری اسپانیا

جاذبه های گردشگری با رتبه برتر در اسپانیا
باغ های الحمرا و جنرالیف، گرانادا. ...
ساگرادا فامیلیا و سایت های گائودی بارسلونا. ...
مسجد بزرگ قرطبه (مزکیتا) ...
پرادو و پاسئو دل آرتس، مادرید. ...
سن لورنزو د ال اسکوریال ...
کلیسای جامع سویل و آلکازار. ...
موزه گوگنهایم، بیلبائو.
 

هزینه سفر به اسپانیا

برای سفر به اسپانیا به چه مقدار پول نیاز دارید و قیمت تور اسپانیا چقدر است ؟ شما باید برنامه ریزی کنید که روزانه حدود 119 یورو (136 دلار) در تعطیلات خود در اسپانیا خرج کنید، که میانگین قیمت روزانه بر اساس هزینه های سایر بازدیدکنندگان است. مسافران گذشته به طور متوسط ​​32 یورو (36 دلار) برای وعده های غذایی یک روزه و 22 یورو (25 دلار) برای حمل و نقل محلی هزینه کرده اند. همچنین میانگین قیمت هتل در اسپانیا برای یک زوج 106 یورو (121 دلار) است. بنابراین، یک سفر دو نفره به اسپانیا برای یک هفته به طور متوسط ​​1670 یورو (1907 دلار) هزینه دارد. تمام این میانگین قیمت‌های سفر از مسافران دیگر جمع‌آوری شده است تا به شما در برنامه‌ریزی بودجه سفر کمک کند.

اگر می خواهید چند روزی را در محلی شاد سپری کنید، به تور اسپانیا بروید. اسپانیایی ها افرادی پر انرژی هستند که همواره در سرگرمی هایی همچون فوتبال شرکت می کنند و به موسیقی و معماری نیز علاقه ویژه ای دارند. جاذبه های طبیعی از دیگر ویژگی های کشور اسپانیا به حساب می آید که توانسته توریست های زیادی را به این کشور جذب نماید.

شما با انتخاب تور اسپانیا می توانید از امکاناتی همچون کافه گردی های شبانه، جشن های ویژه که در مناسبت های خاص برگزار می شود، استفاده کنید. اسپانیا دارای طبیعتی بکر، مناطق تاریخی منحصر به فرد و مردمانی خون گرم است. اگر می خواهید تا بیشتر با مناطق گردشگری تور اسپانیا، قیمت تور اسپانیا و رزرو تور اسپانیا آشنا شوید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مناطق دیدنی اسپانیا

اسپانیا مناطق دیدنی و گردشگری زیادی دارد، در اینجا به چند مورد از مشهور ترین های آن می پردازیم که عبارتند از:

قصر های الحمرا

یکی از معروف ترین مناطق دیدنی با تور اسپانیا، قصر های الحمرا است. در قصر های الحمرا مجموعه ای از ساختمان، باغ، برج و یک مسجد وجود دارد. از جمه ویژگی هایی که باعث محبوبیت این مجموعه شده است، حکاکی های سنگی منحصر به فرد، نقاشی های زیبا و سقف های آجری است که هر کدام به شیوه ای خارق العاده طراحی شده اند. جالب است بدانید که قصر های الحمرا به عنوان برجسته ترین اثر معماری رنسانس اسپانیا معروف است.

مسجد کوردوبا

مسجد کوردوبا یک آثار معماری آفریقایی در اسپانیا است که دارای ویژگی های شگفت انگیزی است. به عنوان مثال این مسجد 19 درب ورودی و یک تالار دعا دارد که داخل آن تعداد زیادی ستون وجود داشته به صورتی که اگر از هر درب وارد شوید، تقارن داخلی را به وضوح می بینید. همچنین این مسجد یک هنر و معماری اسلامی نیز به حساب می آید.

کلیسای ساگرادا فامیلیا

کلیسای ساگرادا فامیلیا که در شهر کاتالان قرار دارد، یکی از جاذبه های گردشگری اسپانیا به حساب می آید. این کلیسا که هنور به صورت کامل ساخته نشده، توانسته افراد زیادی را برای دیدن آن به این منطقه جذب کند. چرا که نمای نیمه ساخته آن نیز بسیار زیبا و شگفت انگیز است. همچنین از این کلیسا با عنوان کلیسای خانواده مقدس نیز یاد می کنند.

موزه گوگنهایم

موزه گوگنهایم در شهر بیلبائو یکی از مناطق خاصی است که با تور اسپانیا می توانید از آن دیدن کنید. خاص بودن این موزه به دلیل طراحی های منحصر به فردی است که داخل آن وجود دارد. چراکه همواره هیچ عکاسی نتواسنته هماهنگی میان آنها را توصیف کند. دیوار های این موزه با استفاده از بلوک های تیتانیومی و ورقه های موج دار آلومینیومی ساخته شده که همین امر سبب طراحی منحصر به فردش شده است.

کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا

کلیسای سانتیاگو د کامپوستلا از جمله کلیساهایی است که ترکیب معماری رومی و باروک را دارد، بدین صورت که داخل آن معماری رومی و نمای خارجی آن به سبک معماری باروک است. وجود مقبره هایی زیبا در آن سبب زیباتر شدن این کلیسا شده که از جمله آنها می توان به مقبره "کامینو د سانتیاگو" اشاره نمود.

سواحل کوستا دل سول

با تور اسپانیا می توانید به آفتابی ترین ساحل اروپا نیز سفر کنید. سواحل کوستا دل سول که شن های سفید و زیبایی دارد، به منطقه ای برای آفتاب گرفتن تبدیل شده است. از جمله جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به شهر مالاگا که بسیار زیبا و چشم نواز بوده و همچنین اقامتگاه های پورتو بانوس اشاره کرد.

شهر تولدو

اگر به دنبال یک شهر قدیمی با کوچه هایی نا متقارن و باریک هستید، حتما به شهر تولدو بروید. این شهر که دارای معماری اسلامی بوده به سبک معماری های کلیساها ساخته شده است. از جمله زیبایی های این شهر، احاطه سه طرفه آن توسط دره کوچک رودخانه تاقوس است. همچنین می توان از این شهر به عنوان یک موزه نیز نام برد، چراکه بناهای تاریخی و قدیمی آن بسیار زیبا و منحصر به فرد است.

کاخ سلطنتی مادرید

با تور اسپانیا می توانید بزرگترین کاخ سلطنتی در تمام اروپای غربی یعنی کاخ سلطنتی مادرید را ببینید. درست است که این کاخ توسط خانواده سلطنتی برای برگزاری مراسم های دولتی استفاده می شود ولی بازدید آن برای عموم آزاد بوده و در آنجا خبری از گاردهای امنیتی نیست.

زمان سفر با تور اسپانیا

اکثر کسانی که می خواهند تور اسپانیا را انتخاب کنند، به دنبال بهترین زمان برای رزرو تور اسپانیا هستند. باید بگویم بهترین زمان موقعی است که شما شرایطش را دارید تا چند روزی دست از کار بکشید و بدون نگرانی به سفر بروید.

اسپانیا در تمام طول سال جذاب و دیدنی است و آب و هوای معتدلی دارد. با این حال افراد زیادی از نقاط مختلف دنیا از اواخر اردیبهشت تا اواخر شهریور به اسپانیا می روند. بهتر است بگویم کشور اسپانیا در این بازه زمانی شلوغ تر بوده و توریست های بیشتری به آنجا می روند.

 

قیمت این تور

قیمت تور اسپانیا با توجه به انتخاب امکانات و همچنین بازه زمانی مورد نظر متفاوت است. به عنوان مثال با انتخاب هتل پنج ستاره در ایام عید نوروز باید هزینه بیشتری نسبت به زمانی که تعطیلات خاصی نبوده یا هتل سه ستاره انتخاب می کنید، بپردازید. تور مادرید، تور بارسلون یا تور های ترکیبی که وجود دارد، در قیمت تور اسپانیا متفاوت است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید از همکاران ما کمک بگیرید.


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جشن های کره ی جنوبی و دین کره جنوبی در سفر رز آبی
جمعه 24 تير 1401 ساعت 20:50 | بازدید : 142 | نویسنده : علی | ( نظرات )

جشن های کره ی جنوبی و دین کره جنوبی

 

جشن های کره ی جنوبی

 

 

کره‌جنوبی (کشوری شگفت انگیز) به دلیل قدمت تاریخی، سنت‌های متنوعی دارد که با وجود گذشت قرن‌ها آنها را حفظ کرده‌اند. این کشور از شمال با کره شمالی، از غرب و از طریق دریای زرد با چین و از جنوب شرقی از طریق تنگه کره با ژاپن همسایه است. کره جنوبی کشور نیمه کوهستانی است که ارتفاعات آن عمدتا در نواحی مرکزی و شمال شرقی واقع شده است. جلگه ها و جنگل ها در این منطقه وسعت زیادی دارند و جاذبه های طبیعی زیادی را در خود جا داده است. کره جنوبی با وجود توسعه زیادی که در سال های اخیر داشته است، اما هنوز به سنت ها و تاریخ خود پایبند است به همین دلیل شما میتوانید تلفیق سنت گرایانه و مدرینیته را در این کشور ببینید. در این مقاله به بررسی جاذبه های این کشور خواهیم پرداخت و شما را با هزینه سفر، فرهنگ و آداب این کشور آشنا خواهیم کرد.

 

بهترین فصل سفر به کره جنوبی

با توجه به شرایط جغرافیایی که کشو کره جنوبی دارا هست آب و هوای آن نیمه کوهستانی بوده و تابستان های نسبتا گرم و زمستان های سردی را نیز دارا هست. فصل های بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر به کره جنوبی هستند.

 

جاذبه های گردشگری کره جنوبی

۱- کاخ گیونگ‌بوک (Gyeongbok Place)

 

کاخ گیونگ بوک کاخ سلطنتی سلسله چِسون، درشمال سئول قرار گرفته و همین موقعیت جغرافیایی باعث شده لقب “کاخ شمالی” را به آن بدهند. وقتی وارد محوطه می‌شوید می‌توانید از روی پل‌های سنگی روی دریاچه، به این کاخ زیبا برسید؛ این کاخ مانند یک نگین در وسط دریاچه می‌درخشد. این کاخ در سال ۱۵۹۵ به دست ژاپنی‌ها به آتش کشیده شده و حدود ۳۰۰ سال بعد توانسته باشد به این خوبی بازسازی شود و به یکی از بناهای مهم و تاریخی کره تبدیل شود.

۲- جوگیه-سا (Jogye-sa)

بزرگترین مجتمع عبادت بودائی سئول جوگیه-سا است. محوطه خارجی این معبد با صحنه‌هایی از زندگی بودا و گیاهان گلدار تزئین شده، سه مجسمه بزرگ از بودا وجود دارد. این معبد مقر فرمانده بودا در کره بوده و دری بزرگ دارد که به معنای جدا کردن دنیای فانی از دنیای بودا است. دقیقا روبروی بنای معبد یک درخت بزرگ و قدیمی با ۲۶ متر ارتفاع و ۴ متر عرض وجود دارد که با فانوس‌های رنگی تزئین شده است.

۳- پارک المپیک (Olympic Park)

 

این پارک بزرگ و دلپذیر، تاریخچه مختصری از المپیک را نشان می‌دهد که در آن ۱۵۹ کشور شرکت کرده بودند. وقتی در مسیر پیاده‌روی قدم می‌گذارید اطراف‌تان پر از فضای سبز و حوضچه‌های مختلف است. در مسیر سبز پارک به اطراف خود دقت کنید، در اطراف آن بیش از ۲۰۰ تندیس بزرگ از هنرمندان مختلف وجود دارد.

۴- جزیره جیجو (JEJU PROVINCE)

جزیره جیجو جزیره‌ای آتشفشانی در جنوب غربی کشور کره جنوبی است. در گذشته از این جزیره برای تبعید مجرمان و خیانتکاران استفاده می کردند چراکه این ناحیه فاصله به نسبت زیادی با کره یا چوسان داشت و دسترسی به جزیره صرفا از طریق قایق امکان پذیر بود؛ اما امروزه دیگر از آن جزیره دور افتاده خبری نیست و ججو به یکی از جاهای دیدنی کره جنوبی برای گردشگران خارجی و داخلی تبدیل شده است

۵- پارک ملی سئوراکسان (Seoraksan)

پارک ملی سئوراکسان (Seoraksan) به تنوع طبیعی آن معروف است، زیرا در این پارک بیش از ۱۵۰۰ گونه‌ جانوری و بیش از هزار گونه‌ متفاوت گیاهی وجود دارد. درون پارک ملی سئوراکسان دو معبد بودائی نیز وجود دارد. یکی از این معابد به «معبد یک‌صد حوضچه» معروف است، زیرا در اطراف آن حوضچه‌های فراوانی وجود دارد که از جویبارهای کوهستانی تغذیه می‌شوند.

۶- دهکده هانوک (Hanok)

دهکده‌های هانوک از دیدنی های کره جنوبی است که تقریبا در سرتاسر این کشور دیده می‌شود و در واقع موزه‌های زنده و محله‌های باستانی حفاظت‌ و بازسازی‌شده هستند. این دهکده‌ها به بازدیدکنندگان فرصت مشاهده‌ی حال و هوای زندگی در یک خانه‌ باستانی و همچنین چگونگی زندگی در ۶۰۰ سال پیش کره را می‌دهند. می‌توان در این دهکده خیابان‌های باریک و کوچک را تجربه کرد و به کاوش فرهنگ کره‌ای رفت.

۷- بوسان (Busan)

بوسان دومین شهر بزرگ کره‌ جنوبی است و مناطق ساحلی آن پر از سواحل و اقامتگاه‌های زیباست. در اینجا فرهنگ و تاریخ موج می‌زند. به هنگام سفر به شهر بوسان، حتما از معبد بئومئوسا و دهکده‌ گامِچئون (Gamecheon) دیدن کنید. گامچئون یک دهکده با معماری اروپایی بر فراز صخره‌ای مشرف به دریاست. عاشقان غذاهای دریایی باید حتما به بازار جاگالچی، بزرگ‌ترین بازار تجاری غذاهای دریایی کره، سر بزنند.

فستیوال ها وجشن ها در کره جنوبی

۱- فستیوال یخ هواچون سانچونیو (Hwacheon Sancheoneo)

این جشن های کره ی جنوبی  در یک رودخانه‌ی یخ‌زده در استان گانگوون (Gangwon) برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان قلاب ماهیگیری خود را به داخل یک سوراخ حفرشده در یخ انداخته و منتظر می‌مانند تا ماهی به قلاب‌شان گیر کند. آن‌ها شادی خود از صید ماهی را با به دندان گرفتن آن از قسمت سر قزل‌آلا جشن می‌گیرند. این شرکت‌کنندگان شجاع همچنین می‌توانند گرفتن ماهی با دست خالی را هم امتحان کنند.

۲- جشنواره فانوس سئول (Seol Lantern Festival)

همه ساله در ماه نوامبر جشن بسیار با شکوهی تحت عنوان جشنواره فانوس سئول بر پا می شود،که جلوه ی بسیار زیبایی به آسمان آبی سئول می بخشد فرستادن فانوس های آرزوها به بالا، آسمان را سراسر رنگ و زیبایی می کند.فانوس های سنتی در طرحهای زیبا و رنگارنگ آنچنان جلوه ای به آسمان می بخشد که چشم هر بیننده را می نوازد، امروزه در کنار فانوس هایی که به سبک های سنتی تزیین شده اند. این جشنواره در طول عمر برگزاری خود موفق شده به نماد شهر سئول تبدیل گردد.

۳- فستیوال رز جونگنانگ (Jungnang Rose Festival)

یکی دیگر از فستیوال های سئول جشن رز جونگنانگ است. چه چیزی رمانتیک تر از این است که در سفرتان به سئول از این فستیوال دیدن کنید؟ در این جشن نه تنها می توانید انواع و اقسام رزها را ببینید، بلکه یک تخت عظیم از رز را خواهید دید که به طول ۵.۱ کیلومتر ادامه دارد و توسط مردم محلی ساخته شده است. اگر شما در زمان برگزاری این فستیوال به سئول بروید، همچنین یک رژه با رز خواهید دید که همراه با آن موسیقی و لباس های سنتی دیده می شود. در این جشن هر شخصی با هر سنی که دارد شرکت می کند و برای همه خاطره ای بسیار جالب خواهد بود.

۴- فستیوال آتش بازی بین المللی سئول (Seoul International Fireworks Festival)

درباره دین کره جنوبی بیشتر بدانید : 

 

کره کشوری است که تمام دین های دنیا مانند مسیحیت ، بودایی ، کنفسیونیسم و اسلام با صلح در کنار شمن باوری همزیستی می‌کنند. در بین ادیان، بودایی و کنفسیونیسم تأثیر بیشتری از دیگر دین‌ها دارد. در میان زندگی مردم کره، بیش از نیمی از فرهنگ‌های این کشور، برگرفته از این دو آیین می‌باشد.

طبق سرشماری ملی سال ۲۰۱۵، ۵۶٫۱ درصد از مردم کره جنوبی هیچ وابستگی رسمی به مذهب ندارند. کسانی که عضو رسمی مذاهب هستند پروتستانت (۱۹٫۷٪)، بودایی (۱۵٫۵٪) و کاتولیک (۷٫۹٪) و درصد کوچکی از مردم کره جنوبی (مجموعاً ۰٫۸ درصد) اعضای مذاهب دیگر هستند، از جمله وون بودیسم، کنفوسیونیسم، چاندوئیسم، دائوسون جینریو، داجونگیسم، یوگسونیسم و اُرتودوکس

 


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور فرانسه عید ۱۴۰۱ در تور های خارجی رز آبی
سه شنبه 21 تير 1401 ساعت 1:31 | بازدید : 232 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تور فرانسه عید ۱۴۰۱

تور فرانسه عید ۱۴۰۱

 

فرانسه به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای اروپا، در شمال غرب این قاره واقع شده است و با شش کشور آلمان، بلژیک، لوکزامبورگ، سوئیس، ایتالیا و اسپانیا هم مرز است. هیچ فهرست قطعی برای ذکر دلایل پر جاذبه بودن فرانسه زیبا وجود ندارد. با این وجود بعد از هر بار سفر به فرانسه ، نیرویی جادویی شما را به بازگشت متقاعد خواهد کرد. بسیاری فرانسه را با پاریس فرانسه ، پایتخت پر جاذبه آن می‌شناسند و در برنامه‌ریزی برای سفر فرانسه ، این شهر را مقصد اول و آخر خود در فرانسه قرار می‌دهند. اما در واقعیت این آشکارترین راه برای محروم کردن خود از دیگر زیبایی‌های فرانسه است. از برج رقصان ایفل (Eiffel Tower، واقع در پاریس) تا بندر آبی مارسی فرانسه (Vieux Port)، فرانسه سراسر زیبایی و جاذبه است. در ادامه هفت دلیل منحصربفرد که تور فرانسه را از سایر تورهای اروپا متمایز می‌کند ارائه خواهیم داد.

 

وقتی صبحت از موزه‌های فرانسه در تور فرانسه عید ۱۴۰۱ به میان می‌آید، این پاریس فرانسه است که گوی سبقت را از تمامی شهرها ربوده و زیباترین موزه‌ها را چه به لحاظ معماری و چه به لحاظ آثار هنری در معرض دید گردشگران تور فرانسه قرار می‌دهد. در این میان موزه لوور فرانسه (Louvre Museum) با قلب شیشه‌ای سر از زمین برآورده‌اش، هزاران اثر هنری شاخص دنیا را در خود جای داده و مونالیزا نیمه خندان همچون نگینی در میانشان خودنمایی می‌کند. موزه اورسی فرانسه (Musee d'Orsay) نیز که زمانی محل ایستگاه قدیمی پاریس به شمار می‌آمد و پذیرای مسافران بود امروزه به ویترینی شیشه‌ای برای نمایش آثار شاخص امپرسیونیستی فرانسه تبدیل شده است و پذیرای بازدیدکنندگان فرانسه هنردوست و روشنفکر است.

پیشینه تاریخی فرانسه به مثابه جریانی در کاخ‌های با شکوه و آذین شده، قلعه‌های تاریخی فرانسه و دیگر سازه‌های نمادین فرانسه  و شاخص خودنمایی می‌کند. کاخ ورسای فرانسه  (Palace of Versailles، واقع در پاریس) به عنوان بزرگترین قلمرو پادشاهی جهان، با تالار آینه بندی شده‌اش و مجسمه‌های طلایی رنگش یکی از برجسته‌ترین کاخ‌های فرانسه به شمار می‌رود. این مجموعه همانند مرواریدی در دل باغات ورسای که هندسه را در عالی‌ترین حد خود به نمایش می‌گذارند قرار گرفته است. کاخ لوکزامبورگ فرانسه (Luxembourg Palace، واقع در پاریس) نیز که نقش و نگارهای معماری کلاسیک بر پیکرش نقش بسته است در مرکز پاریس فرانسه و در میان بزرگترین پارک آن (Luxembourg Garden) واقع شده است.

قلعه‌ها و استحکامات نظامی فرانسه که سالانه هزاران گردشگر تور فرانسه را مجذوب خود می‌سازند از دیگر جاذبه‌های فرانسه هستند. در این میان قلعه‌های جنوبی شامل کارکاسون فرانسه (Cite de Carcassonne) که بیشتر به شهری حفاظت شده شباهت دارد، همچون نگینی در میان دیوارها و برج‌های دیدبانی حفاظت شده است و با آجرها و سفال‌های سرخ رنگش خودنمایی می‌کند و کاخ پاپ فرانسه (Palais des Popes) به عنوان بزرگترین سازه سبک گوتیک اروپا، میراث جهانی ثبت شده توسط یونسکو و یکی از ده جاذبه برتر فرانسه از شاخص‌ترین‌ها به شمار می‌روند.

از دیگر جاذبه‌های متمایز فرانسه که عمدتاً در پاریس واقع شده‌اند، می‌توان به طاق پیروزی فرانسه (Arc de Triumph) به عنوان دومین طاق بزرگ پیروزی جهان با مشعل جاودانه‌اش که در کنار آرامگاه سربازی گمنام می‌سوزد و خیابان شانزه لیزه فرانسه به عنوان یکی از زیباترین و لوکس‌ترین خیابان‌های جهان اشاره کرد.

برجسته‌ترین جاذبه طبیعی فرانسه ، سن (Sein)، این رود با وقار و دل انگیز است. از محل این رودخانه فرانسه دسترسی به عمده جاذبه‌های شهر پاریس امکان پذیر است و در این میان برج ایفل فرانسه از محبوب‌ترین‌ها در میان گردشگران تور فرانسه است. پیاده روی در طول ساحل این رودخانه، عبور از فراز قدیمی‌ترین پل پاریس Pont Neuf و قایق سواری در طول کانال سنت مارتین فرانسه (Saint Martin Canal)، همه و همه سن را به عنوان تجربه‌ای بی بدیل از سایر جاذبه‌های پاریس متمایز نموده است.

از خوراکی‌های محبوب فرانسوی می‌توان به نان‌ باگت و نان کروسان، پنیرهای لذیذی که از ناحیه‌ای به ناحیه دیگر ترکیبی متفاوت دارند، کرپ که به عنوان وعده‌ای دلپذیر برای صبحانه سرو می‌شود و شیرینی ماکارون که عصرانه‌ای شیرین را رغم خواهد زد اشاره کرد. البته نباید خوراک اردک و استیک با سیب زمینی فرانسوی را از قلم انداخت.

 

برای کاهش هزینه‌ها در طول سفر خود، پیشنهاد می‌شود از مکان‌های زیر بازدید کنید:

  • منطقه مونتمارتر
  • کلیسای قلب مقدس
  • پارک شان دومارس
  • آرامستان پرلاشز (محل دفن صادق هدایت)
  • نمای بیرونی کلیسای نوتردام
  • محله بلویل
  • باغ تویلری
  • پارک لوکزامبورگ
  • پتی پله و گراند پله (پتی پالاس ،گراند پالاس)
  • پل الکساندر سوم

 


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با باینری چیست؟
دو شنبه 20 تير 1401 ساعت 23:36 | بازدید : 162 | نویسنده : علی | ( نظرات )

باینری چیست؟

باینری چیست

 

باینری آپشن یک ابزار بازار‌های مالی و روش معاملاتی ساده و سریع است که امکان کسب سود از افزایش و یا کاهش قیمت دارایی را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. به‌عنوان مثال شما با استفاده از باینری آپشن می‌توانید از نوسانات قیمت سهام شرکت گوگل، بیت‌کوین، طلا و یا نرخ مبادله جفت ارز USD/GBP سود کسب کنید. مدت زمان معاملات می‌تواند حداقل ۶۰ ثانیه باشد‌، در‌نتیجه می‌توانید روزانه هزار بار در بازار‌های جهانی معامله کنید.

قبل از معامله باینری شما از مقدار سود دریافتی در‌صورت درست بودن پیش‌بینی خود اطلاع دارید، بنابراین مدیریت ریسک و تصمیم‌گیری در معاملات در چنین شرایطی ساده‌تر خواهد بود. در معاملات باینری آپشن شما همیشه برنده و یا بازنده خواهید بود، به همین علت به باینری آپشن معاملات دودویی نیز می‌گویند.

برای شروع باید یک بروکر مورد اطمینان انتخاب و یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر آشنایی کمی با باینری آپشن دارید توصیه می‌کنیم ابتدا یک حساب آزمایشی (دمو) در یکی از بروکر‌ها ایجاد کنید تا با فضای کاربری و نحوه معامله در آن بروکر آشنایی پیدا کنید.

باینری چیست رایج‌ترین معاملات باینری آپشن انواع Call-Put و یا up/down است. اما انواع دیگری معاملات باینری آپشن نیز وجود دارد که وجه مشترک همه آنها نتیجه باینری و یا بله یا خیر است. در ادامه به معرفی انواع معامله باینری آپشن می‌پردازیم.

معاملات باینری آپشن

معاملات up/down: این مورد ساده‌ترین و در عین حال رایج‌ترین معامله باینری آپشن است. شما با توجه به اینکه قیمت ارز مورد نظر در زمان انقضا معامله بالاتر و یا پایین‌تر از قیمت فعلی آن باشد یکی از گزینه‌های call/high (صعودی) و یا put/down (نزولی) را انتخاب می‌کنید.

معاملات In/Out Range: در این نوع معامله شما پیش‌بینی می‌کنید که در زمان مشخص قیمت در محدوده مورد‌نظر و یا خارج از آن بسته می‌شود.

معاملات Touch/ No Touch: در این معاملات محدوده قیمت مشخصی بالاتر و یا پایین‌تر از قیمت فعلی وجود دارد. معامله‌گر باید پیش‌بینی کند که آیا قیمت فعلی دارایی در مدت زمان انقضا معامله به یکی از این سطوح خواهد رسید یا خیر. با استفاده از این مورد می‌توانید معامله را زودتر از زمان انقضا ببندید، در‌واقع اگر قیمت دارایی قبل از زمان انقضا به سطح مورد‌نظر برسد معامله صرف نظر از اینکه ممکن است مجددا قیمت دارایی از سطح موردنظر فاصله بگیرد بسته می‌شود.

معاملات نردبانی Ladder: این آپشن نیز عملکردی مشابه معاملات up/down دارد، اما در این معاملات از قیمت فعلی دارایی استفاده نمی‌شود بلکه معامله‌گر باید پیش‌بینی کند که قیمت دارایی قبل از انقضا معامله به سطح مشخصی می‌رسد یا خیر. این نوع معاملات به تغییر قیمت قابل‌توجهی نیاز دارند بنابراین سود حاصل از آنها به بیش از ۱۰۰٪ خواهد رسید.

 

نحوه معاملات باینری آپشن

در ادامه به مراحل یک معامله باینری آپشن می‌پردازیم:

  • انتخاب بروکر- قبل از هر چیزی باید یک بروکر مناسب پیدا کنید.
  • انتخاب دارایی و بازار مورد نظر برای معامله- لیست دارایی‌های قابل معامله از جمله سهام‌ها، ارز‌های دیجیتال، فارکس و کالاها بسیار گسترده است. بنابراین باید دارایی که قصد معامله دارید و بازار مربوط به آن را انتخاب کنید.
  • انتخاب زمان انقضا- شما می‌توانید زمان انقضا معامله را بین ۳۰ ثانیه تا یک‌ سال تنظیم کنید.
  • انتخاب اندازه معامله- با توجه به ریسک‌های موجود مقدار معامله را با‌دقت انتخاب کنید.
  • انتخاب نوع معامله Buy/Sell یا Call/Put- درصورتی که پیش‌بینی می‌کنید قیمت دارایی شما در‌ آینده افزایش پیدا می‌کند و روند صعودی دارد باید گزینه Call را انتخاب کنید. اگر پیش‌بینی شما روند نزولی برای دارایی مورد‌نظر است باید گزینه Put را انتخاب کنید.

لیست دارایی‌های قابل معامله

تعداد و همچنین تنوع دارایی‌هایی که می‌توانید در بروکر‌های مختلف باینری آپشن معامله کنید متفاوت است. اغلب بروکر‌ها امکان معامله دارایی‌های محبوب مانند جفت ارز‌های اصلی فارکس از جمله USD/JPY، EUR/USD، و GBP/USD و همچنین سهام‌های داوجونز و S&P 500 و کالاهایی مانند طلا، نقره و نفت را فراهم می‌کنند. سهام‌های دیگر نیز در بسیاری از بروکر‌های باینری قابل معامله هستند. هر سهامی در همه بروکر‌ها موجود نیست اما می‌توانید از بین ۲۵ الی ۱۰۰ سهام محبوب مانند سهام شرکت گوگل یا اپل یکی از آنها را برای معامله انتخاب کنید. البته این لیست هر روز با افزایش تقاضا گسترش می‌یابد. لیست دارایی‌هایی که هر بروکر پشتیبانی می‌کند در وبسایت آنها قابل مشاهده است.

امروزه معامله ارز‌های دیجیتال از طریق معاملات باینری نیز رونق یافته است. ماهیت نوسانی ارز‌های دیجیتال موجب شده گزینه خوبی برای معاملات باینری باشند. بیت‌کوین و اتریوم محبوب‌ترین ارز‌های دیجیتالی هستند که از این طریق معامله می‌شوند اما می‌توانید آلت‌کوین‌های دیگری را نیز در بروکر‌های باینری پیدا کنید.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


غذای خشک پروپلن سگ و معرفی آن
یک شنبه 19 تير 1401 ساعت 19:23 | بازدید : 164 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای خشک پروپلن سگ

 

غذای خشک پروپلن سگ

 

غذا خشک ۳کیلویی پروپلن پوست و مو مخصوص سگ بالغ نژاد متوسط با پوست حساس است و به دلیل خوش طعم بودن (بر خلاف تصور بسیاری از افراد که فکر میکنند سگشان به طعم ماهی علاقه ای ندارد در حالی که اضافه شدن سالمون به ترکیب غذای خشک آن را به یک مزه فوق العاده برای سگها تبدیل میکند) گزینه خوبی برای سگهای بدغذا محسوب میشود.

ویژگیهای غذای خشک پروپلن سگ متوسط  عبارتند از:

  • مناسب سگ‌های بالغ نژاد متوسط (۱۰ تا ۲۵ کیلوگرم)

  • حاوی گوشت با کیفیت بالا از ماهی سالمون

  • تهیه شده از پروتئین مناسب سگ‌های حساس

  • ترکیبی از مواد مغذی کلیدی برای محافظت از مفاصل

  • دارای امگا ۳ جهت محافظت از پوست و مو

  • در بسته بندی زیپ دار جهت حفظ کیفیت و تازگی محصول

عناصر تشکیل دهنده غذای خشک پروپلن مخصوص سگهای متوسط با پوست حساس:
ترکیبی از ماهی (۱۷٪)، برنج (۱۴٪)، پروتئین ماهی قزل آلا خشک، آرد ذرت گلوتن، چربی حیوانی، ذرت، کنجاله سویا، بلغور ذرت خشک تفاله چغندر، نشاسته ذرت، مواد معدنی، تخم مرغ خشک، روغن سویا، روغن ماهی است.

این غذای خشک سگ نژاد متوسط در بسته های زیپ دار ۳ کیلوگرمی عرضه می شود و یک محصول با کیفیت عالی است که در تولید آن از هیچگونه طعم دهنده ها و رنگ های مصنوعی استفاده نشده است. شرایط نگهداری این محصول اینگونه است که باید در جای خشک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

 

ذای سگ پروپلن یکی از بهترین غذاهای آماده است که برای تامین نیازهای غذایی سگ‌ها یک غذای کامل محسوب می‌شود. غذای مناسب در دستورالعمل‌های انجمن پزشکی دامپزشکی کشورهای مختلف برای مالکیت حیوانات خانگی یک مسئولیت محسوب می‌شود. بنابراین اگر شما هم صاحب یک سگ و یا حیوان خانگی دیگری هستید، موظف هستید تا برای داشتن حیوانی سالم و شاد غذای مناسبی فراهم آورید. برای تغذیه سگ‌ها به هیچ عنوان غذاهای خانگی همانند اسکلت و استخوان مرغ پخته توصیه نمی‌شود و بهتر است از اشکال متفاوتی از غذاها اعم از غذای خشک، مرطوب، کنسرو، مکمل‌ها و ... که در بازار وجود دارند، استفاده کنید. در بین برندهای گوناگونی که در بازار وجود دارد غذای سگ proplan که ساخت کشور استرالیا است، یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. برند "پروپلن" زیر مجموعه کمپانی بزرگ PURINA است که نزدیک به 85 سال سابقه فعالیت در حوزه تولید غذای سگ و گربه دارد. اما ویژگی‌های محصولات این برند چیست؟ استفاده از غذای خشک پروپلن سگ چه مزیتی نسبت به غذاهای خانگی دارد؟ از کجاها می‌توان این محصولات غذایی را برای حیوان خانگی خود تهیه نمود؟ در ادامه به پاسخ این سوالات می‌پردازیم.

قیمت غذای سگ پروپلن در پت شاپ آنلاین دیجی پت

"پروپلن" یکی از با کیفیت‌ترین و معروف‌ترین‌ها در زمینه تولید غذای خشک سگ و گربه است. غذای خشک سگ پروپلن به گونه‌ای فرموله شده است که می‌تواند ضمن تامین نیازهای تغذیه‌ای بدن حیوان، قابلیت هضم را بالا برده و به تقویت سیستم ایمنی بدن آن‌ها نیز کمک شایانی ‌کند. هم‌چنین ترکیبات و مواد معدنی تشکیل دهنده این محصولات، به تقویت سیستم کلیوی نیز کمک می‌کند.

 


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور اروپا تابستان 1401 در رز آبی چگونه است ؟
یک شنبه 19 تير 1401 ساعت 1:20 | بازدید : 189 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تور اروپا تابستان 1401

 

تور اروپا تابستان 1401

 

هر آنچه باید درباره تور ایتالیا فرانسه اسپانیا بدانید؟

تورایتالیا فرانسه اسپانیا ، یک سفر ترکیبی از بهترین کشورهای اروپا تور ایتالیا فرانسه اسپانیا یک تجربه عالی از سفر به ارپا برای شما خواهد بود به ملیت ها و فرهنگ های سه کشور با تاریخی غنی آشنا شوید .

از بهترین جاذبه های جهان دیدن کنید و غذاهای معروف اروپایی بچشید همه این ها را در تور ایتالیا فرانسه اسپانیا تجربه کنید . تور ایتالیا فرانسه اسپانیا یک سفر رویایی است البته شما باید در تورایتالیا فرانسه اسپانیا خود خدمات کاملی را داشته باشید تا از بهترین خدمات در تور ایتالیا فرانسه اسپانیا بهره ببرید خوشبختانه اوج ماندگار توانسته در این سالها قیمت تور ایتالیا فرانسه اسپانیا ارزان با بهترین خدمات رفاهی را به مسافران خود ارائه دهد در ادامه با ما باشید تا از تمام جزئیات تور ایتالیا فرانسه اسپانیا مطلع شوید.

تور اروپا تابستان 1401

تور اروپا تابستان 1401 قاره اروپا، در نیم‌کره شمالی زمین قرار دارد و پس از قاره اقیانوسیه، دومین قاره کوچک جهان است. قاره اروپا با قاره آسیا در یک پهنه خشکی قرار گرفته‌اند و با یک‌دیگر خشکی بزرگ اوراسیا را تشکیل می‌دهند. مرز طبیعی میان اروپا و آسیا را کوه‌های اورال تشکیل می‌دهند.

اشهر‌های پر طرافدار در تور‌های اروپائی  تابستان 1401 از دست ندهید!

1. پاریس،تور فرانسه تابستان 1401:

شهر عاشقا با لذت های غذا، تاریخ، هنر، فرهنگ و زیبایی که در هر گوشه از پاریس می‌توان آن را دید، یکی از دلایلی است که شما را جذب پاریس می‌کند. پس از سفر به پاریس، حتما لذت دوچرخه سواری در اطراف این شهر را به خودتان بدهید. بهترین زمان سفر به پاریس، ماه‌های ژوئن تا آگوست است. در این بازه زمانی، شاهد بهترین آب و هوا خواهید بود!

 

2. فلورانس،تور ایتالیا تابستان 1401:

جاذبه های گردشگری تفریحی عالی‌ را می‌توانید در ایتالیا پیدا کنید اما، فلورانس شهری است که واقعا نمی‌توانید به دیدار آن نروید. هنر و تاریخ، جذابیت های شگفت انگیز، تورهای مواد غذایی و کلاس های پخت و پز غذاهای خوشمزه، شما را به فلورانس می‌کشاند! از ماه مه تا اکتبر زمان دارید از آب و هوای دلپذیر فلورانس لذت ببرید

 

3. آمستردام، تور هلند تابستان 1401:

پایتخت هلند شهر آمستردام در طول سال همواره دیدنی است. یک مرکز شهر فوق العاده به همراه کافه‌ها، بارها ،رستوران‌ها، موزه‌های جالب و پارک‌های تفریحی فوق العاده که لذت پیاده روی را به شما هدیه می‌کند. در بازه زمانی ژوئن تا آگوست به هیچ عنوان به آمستردام سفر کنید. در این ماه‌ها، اوج شلوغی توریست ها از سراسر جهان می‌باشد.

 

4. بارسلون، تور اسپانیا تابستان 1401:

بارسلون شهر مورد علاقه فوتبال دوستان پر از تفزیحات جذاب ، شب زنده داران، معماری‌های تاریخی و هنر دوستان. پایتخت اسپانیا پر بازدید ترین شهر این کشور است. در هر زمانی که به این شهر سفر کنید، با جمعیت زیادی از گردشگران مواجه خواهید شد اما ما به شما پیشنهاد می‌کنیم در فصل زمستان به این شهر سفر کنید تا هم از آب و هوا و هم از جشنواره های آن لذت ببرید.


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


سرمایه گذاری دانش محور با محمدمهدی سامانی پور (مستر تریدر)
شنبه 18 تير 1401 ساعت 22:47 | بازدید : 148 | نویسنده : علی | ( نظرات )

مستر تریدر

 

مستر تریدر

 

امروزه بازار معاملات بورس، ارزهای دیجیتال و طلا به یکی از منابع خوب درآمد تبدیل شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است. اما بسیاری از کسانی که با امید سودآوری روزافزون وارد این عرصه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند، نتیجه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرند.

این افراد براساس شنیده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها قدم به راهی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذارند که اطلاع دقیقی از چند و چون آن ندارند. فراموش نکنید که برای ورود به زمینه معاملات، دانش حرف اول را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زند. اما از چه منبعی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان مطالعه را شروع کرد؟ آموزش بورس از در چه منبعی در دسترس است؟ و آیا کسب اطلاعات درمورد بازارهای مالی جهانی ممکن است؟ افراد بسیاری وجود دارند که قبل از ما وارد حوزه سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. در این مقاله قصد داریم محمدمهدی سامانی پور (مستر تریدر) یکی از منتورها و متخصصان حوزه سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری را معرفی کنیم.

 

محمدمهدی سامانی پور(مستر تریدر) کیست؟

همه متخصصان از ابتدا حرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای نبودند. طبیعی است که هر موفقیتی نتیجه مسیری طولانی است و نشان از تلاش آن شخص دارد. محمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مهدی سامانی پور که با نام مستر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تریدر شناخته می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود، یکی از متخصصان در زمینه سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری است.

دانشجویی که روزی به امید درآمدزایی وارد بازار سرمایه شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بود، پس از تجربه ضرر زیاد و از دست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دادن بخش زیادی از سرمایه‌اش وارد مسیری جدید شد؛ مسیری به نام مسیر تجربه و یادگیری.

همیشه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گویند مشکلات ما را متوقف نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند بلکه به ما آموزش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند. برای مسترتریدر نیز چنین بود. او پس از مواجهه با ضرر و شکست، در مسیر درست یادگیری قدم گذاشت و پس از کسب تجربه‌های بسیار، امروز در جایگاهی شایان قرار گرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است.

تحلیل تکنیکال یک راه موفقیت برای سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری

تحلیل تکنیکال یکی از راه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی است که یک سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذار را به سود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رساند. محمدمهدی سامانی پور نیز تمام توان و تلاش خود را در یادگیری این دانش و ترفندهای آن قرارداد. نتیجه این تلاش رسیدن به یک سبک معاملاتی کارآمد بود که تلفیقی از price action و تئوری امواج است. این سبک تحلیل و معامله چنان کارآمد است که در 4 سال اخیر به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صورت مستمر سوددهی داشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است. جالب است بدانید که مسترتریدر با استفاده از همین سبک معاملاتی، ریزش ارزش بیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کوین از 14 هزار دلار به 3 هزار دلار را پیشبینی کرد!

مستر تریدر منتوری برای سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاران

افرادی که با تلاش و زحمت بسیار به جایگاهی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسند هرگز گذشته خود را فراموش نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها همیشه در تکاپو هستند تا به افرادی که نیازمند کمک هستند کمک کنند. در حال حاضر افراد بسیاری وجود دارند که تازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کاران مسیر سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری هستند و شاید خود شما نیز یکی از آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها باشید. هیچ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کس نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهد سرمایه خود را از دست بدهد، به ویژه اگر به دلیل ناآگاهی باشد. به همین دلایل محمدمهدی سامانی پور با همکاری تعدادی زیادی از متخصصین بازار سرمایه، تجربیات خود را در وب‌سایتی به نام دلفین وست جمع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوری کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است. در واقع تجارب چندین ساله محمدمهدی سامانی پور به‌علاوه تجارب اساتید بزرگ ایران در این سایت جمع‌آوری شده است تا شما راحت‌تر از گذشته به موفقیت در بازارهای بورس، بازارهای مالی جهانی، ارز دیجیتال و... برسید.

دلفین وست؛ مجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای فعال در بازار سرمایه و بورس

دلفین وست بستری است که علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مندان در آن می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند در مورد بورس تهران، بازارهای مالی جهانی، ارز دیجیتال، سرمایه گذاری در مسکن، سرمایه گذاری در طلا و... آموزش‌های مفیدی را به رایگان کسب کنند. از ویژگی‌های خوب مجموعه دلفین وست تیم جوان و بروز آن است. وجود این تیم جوان باعث شده است تا آموزش‌های بروز و باکیفیتی در سایت مجموعه تولید و منتشر شود. 

باز هم تاکید می‌شود که برای موفقیت در بازار بزرگ بورس، سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاران باید از تحلیل تکنیکال به خوبی آگاه باشند. تحلیل تکنیکال در کنار تعداد دیگری از فاکتورهای سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری تخصصی هر بازار، آن چیزی هستند که پیش از ورود به بازار باید آموخت. به دلیل اهمیت بالا و درخواست زیاد مخاطبان در دلفین وست نیز شرایطی فراهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شده است تا تمامی مردم ایران به راحتی بتوانند به آموزش بورس از صفر به آسانی دسترسی داشته باشند. در این وب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سایت آموزش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های فارسی و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز به همراه مشاوره‌های تخصصی در اختیار کاربران قرار گرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است. تا امروز دلفین وست توانسته است با برگزاری 43 دوره آموزشی کاربردی 2300 دانشجو را به موفقیت در بازارهای مالی برساند. از دیگر فعالیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های این مجموعه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به برگزاری 1200 جلسه مشاوره خصوصی و برگزاری اولین و بزرگترین کنگره تکنیکالیست‌ها در ایران اشاره کرد.

 


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با جاذبه های شهر ووژن
جمعه 16 تير 1401 ساعت 23:58 | بازدید : 234 | نویسنده : علی | ( نظرات )

جاذبه های شهر ووژن

 

جاذبه های شهر ووژن

 

طعا اگر از شما بپرسند شهری بر روی آب را نام ببرید، ونیز ایتالیا را معرفی می کنید. بیشتر کره زمین را آب ها پوشانده اند. پس تعجب برانگیز نیست که بیشتر مردم در تمام نقاط کره زمین و در کنار آب ها، خانه های خود را روی آب بسازند. ساخت خانه های قایقی یا شناور بر روی آب در حال گسترش یافتن است اما روستاهای شناور جهان جاذبه متفاوتی است. جاذبه ای که به دلیل شرایط و سبک متفاوت زندگی مردم یک ناحیه به وجود آمده و می توانید به این نقاط سفر کنید. در مجله ی گردشگری الی گشت شما را با روستاهای شناور جهان در کورهای مختلف آشنا می کنیم. اما اینجا صحبت از روستا و مناطق کوچک روستایی بر روی آب است. روستاهایی که به صورت شناور در میان آبراه ها، دریاها و دریاچه ها ساخته شده اند و گاهی بسیار پرجمعیت هستند.

 

بزرگ ترین روستای دریاچه ای آفریقا را می توان در دریاچه نوکویه و در میان طبیعت بی نظیر بنین پیدا کرد. این روستای شناور که به ونیز آفریقا شهرت دارد، از روستاهای شناور جهان بوده که در حدود قرن شانزدهم یا هفدهم میلادی ساخته شده است. در آغاز قرن هفدهم کشور بنین (داهومی سابق) در تصرف فون ها، بزرگ ترین قوم این کشور بوده است. افراد این قبیله با پرتغالی ها معامله می کردند و آن ها اقوام کوچک تر را شکار می کردند و به عنوان برده به پرتغالی ها می فروختند. گانویه شهری است دفاعی که در برابر شکارچیان انسان ساخته شده است. اکنون در این شهر دریاچه ای بیش از ۲۰۰ هزار نفر زندگی می کنند. تردد در میان خانه ها از طریق قایق امکان پذیر است و شغل اصلی مردم آن ماهیگیری است.

ووژِن چین  و جاذبه های شهر ووژن | Wuzhen

شهر ووژن یکی از شش شهر باستانی است که در جنوب رودخانه یانگ تسه چین قرار دارد. این شهر شناور دارای مناظر زیبا و چشم اندازهای طبیعی و انسانی گوناگون است. یکی از مهم ترین تفریح های گردشگران در ووژن، گشت زنی میان آبراهه های متعدد این شهر با استفاده از تاکسی های آبی معروف آن است. قدمت این شهر شناور به بیش از ۱۳۰۰ سال می رسد و جاذبه های تاریخی فراوانی چون پل های سنگی قدیمی و کنده کاری های چوبی باستانی دارد.

 

ووژن با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی فراوان یکی از ده مقصد محبوب چین به شمار می رود. هتل های مجلل، تورهای گردشگری متنوع به همراه تجربه های متفاوت ووژن را به مقصد دلپذیر گردشگران و ماجراجویان تبدیل کرده است.

یوروس در پرو | Uros

دهکده یوروس یکی از متفاوت ترین روستاهای شناور جهان است که در میان دریاچه تیتیکاکا واقع شده است. مردم این روستای شناور به مردم یورو معروف هستند و با استفاده از نوعی نی خشک به نام توتورا به ساخت جزایری دست ساز اقدام کرده اند. این خانه ها و روستا برای اولین بار با اهداف دفاعی ساخته شده اند. پس از ساختن هر خانه قایقی، آن را به آب دریاچه می اندازند و نی ها با خیس شدن در آب سنگین شده و ثابت می مانند.

هر خانه قایقی به طور متوسط ۳۰ سال عمر می کند و به علت پوسیدگی در عمق و فرونشینی باید پیوسته از بالا ترمیم و جایگزین شود. از جالب ترین حقایق راجع به این روستای ساخته شده از نی، تعداد جمعیت آن است. چرا که جمعیت دهکده یوروس در طول فصل های متفاوت و از بین صد تا ۲۰۰۰ نفر در نوسان است. مردم این دهکده بیشتر نیازهای خود را به صورت اولیه و از اطراف دریاچه تامین می کنند و عمده فعالیت اقتصادی آن ها تولید صنایع دستی است.


موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با غذای خشک گربه گورمت
چهار شنبه 15 تير 1401 ساعت 23:43 | بازدید : 201 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای خشک گربه گورمت

غذای خشک گربه گورمت

گورمت گلد چیست؟

امروزه خیلی از افراد علاقه مند به نگهداری از گربه سانان هستند چرا که گربه ها موجودات بسیار دوست داشتنی و پشمالویی هستند که نگهداری از آن ها نسبت به سایر حیوانات خانگی مانند سگ راحت تر و آسان تر می باشد. حال یکی از دغدغه‌ های صاحبان این حیوانات دوست داشتنی تغذیه آن ها می‌ باشد چرا که این افراد می دانند باید به تغذیه گربه خود اهمیت دهند تا حیوانشان سالم و پرانرژی باشد.

حال با توجه به این که نگهداری از گربه در بین مردم افزایش پیدا کرده است به همین دلیل این روز ها کمپانی های متعددی در راستای تولید غذای گربه فعالیت می‌ کنند و صاحبان گربه را به چالش کشیده اند که از کدام برند برای پت خود غذا تهیه کنند. در این میان برند gourmet توانسته جایگاه ویژه ای را از آن خود کند چرا که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و محصولات این برند دارای طعم بی نظیری هستند و مناسب برای گربه ها مشکل پسند می باشند.

شرکت پورینا (Purina) بر این باور است زمانی که انسان با یک حیوان خانگی مانند گربه باشد، زندگی زیباتر است. در سال 1904 ویلیام دنفورث کمپانی پورینا را تاسیس کرد و هم اکنون این شعار در قلب تولید تمام محصولات این کمپانی قرار گرفته است. یکی از برند های زیرمجموعه پورینا (گورمه گلد) می باشد که از بهترین و مجرب‌ ترین افراد متخصص بهره می‌ برد و این روز ها کنسرو gourmet در بین گربه ها با طرفداران بسیار زیادی رو به رو شده است.

گورمت گلد جزو غذا های خشک محسوب می شود یا کنسروی؟

یکی از سوالاتی که برای برخی از افراد به وجود می‌ آید این است که این برند جزو غذای خشک گربه و یا غذای کنسروی است؟ در این باره باید بگوییم که این برند جزو غذای تر و مرطوب می‌ باشد چرا که به صورت حرفه ای و گسترده ای به تولید غذای کنسرو گربه می پردازد. حال این موضوع را هم باید افزود که در محصولات این برند قطعات گوشت با کیفیت بالا که با مواد دیگری مانند: سبزیجات، پاستا و برنج مخلوط و به خوبی پخته می‌ شود باعث هرچه بیشتر تحریک شدن اشتهای گربه می‌ شود.

گورمه گلد بر این باور است می‌ تواند یک وعده غذایی معمولی را به تجربه‌ ای فراموش‌ نشدنی برای گربه ها تبدیل کند. اگر در رژیم و برنامه غذایی گربه دوست داشتنی خود غذای مرطوب مانند غذای کنسروی را قرار داده اید، پیشنهاد می‌ کنیم تا از این برند برای پت خود کنسرو تهیه نمایید تا گربه شما بتواند یک غذای لذیذ بخورد و به این گونه تمام مواد مغذی مورد نیاز بدنش نیز تامین شود.

این غذا مختص به کدام حیوانات است؟

اگر از گربه نگهداری می کنید و به دنبال یک برند عالی برای خرید غذای آماده برای پت دوست داشتنی خود هستید بهتر است که بدانید برند گورمت گلد  و غذای خشک گربه گورمت به طور تخصصی و حرفه ای به تولید غذای گربه پرداخته است. حال این موضوع را هم باید افزود که این برند برای محصولات خود از بهترین، مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می‌ کند و به همین دلیل در بین صاحبان گربه بسیار پرطرفدار شده است و هم چنین این حیوانات دوست داشتنی تمایل زیادی به خوردن محصولات این برند را دارند چرا که بسیار خوش طعم و لذیذ است.

قیمت این غذا چقدر است؟

از آن جایی که اکثر گربه ها در خوردن غذا مشکل پسند هستند به همین دلیل خیلی از صاحبان آن ها تمایل دارند تا به خرید غذای گورمت گلد پته برای پت خود بپردازند چرا که محصولات این برند بسیار خوش طعم و اشتها آور هستند. حال سوالی که برای اکثر آن ها به وجود می‌ آید این است که قیمت محصولات این برند چقدر است؟ در این باره باید بگوییم از آن جایی که این برند محصولات گوناگونی را تولید و روانه بازار می‌ کند به همین دلیل نمی‌ توان بیان کرد که قیمت دقیق این محصولات چقدر است! اما با این حال اگر به سایت هپی پت مراجعه نمایید، می توانید از قیمت محصول مورد نظر خود از این برند مانند قیمت کنسرو پته مطلع شوید.

گورمت گلد را از کجا خریداری کنیم؟

این روز ها دغدغه خیلی از صاحبان گربه این است که چگونه می‌ توانند به خرید غذای محصولات گورمت گلد برای پت خود بپردازند؟ در این باره باید بگوییم که روش‌ های متعددی برای خرید محصولات این برند وجود دارد. اما اگر می‌ خواهید محصولات اورجینال برند گورمت گلد را با کمترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که به فروشگاه آنلاین هپی پت مراجعه نمایید.

شما با مراجعه به فروشگاه آنلاین هپی پت می‌ توانید تمام محصولات این برند را با قیمت های استثنایی مشاهده کنید و به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که محصولات پرطرفدار این برند مانند: کنسرو غذای گربه گورمت گلد پته با گوشت مرغ، کنسرو گورمت گلد پورینا مخصوص گربه طعم مرغ را نیز می توانید در این فروشگاه به راحتی جستجو و سفارش دهید.

ترکیبات غذای خشک گورمت گلد چیست؟

کمپانی گورمت گلد بیان کرده است که در محصولات خود از بهترین، مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می‌ کند تا به این گونه این حیوانات دوست داشتنی بهترین غذا را بخورند و تمام مواد مغذی مورد نیاز بدن آن ها نیز تامین شود. حال بهتر است که بدانید در ترکیبات محصولات این برند از انواع گوشت های مرغوب، مواد معدنی، ویتامین ها و پروتئین های لازم و ضروری، چربی های مفید مورد نیاز بدن گربه و … استفاده شده است.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال
چهار شنبه 15 تير 1401 ساعت 21:18 | بازدید : 218 | نویسنده : علی | ( نظرات )

بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال

 

بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال

 

 

ارزهای دیجیتال رفته رفته کاربران بیشتری بدست می‌آورد و افراد زیادی در حوزه‌های مختلف مانند استخراج ارز، تریدینگ، سرمایه‌گذاری و… وارد می‌شود.

معامله‌گران (تریدرها) کاربرانی حرفه‌ای هستند که به خرید و فروش ارزها می‌پردازند تا از نوسانات قیمت این ارزها سود کسب کنند.

ترید کردن علاوه بر نیاز به دانش بالا و تجربه، نیاز به ابزارهایی دارد.

برای ترید و معامله‌گری (نوسان‌گیری یا معاملات بلندمدت‌تر) می‌توانید از اپلیکیشن صرافی‌هایی مانند سایت نوبیتکس و یا صرافی خارجی کوینکس استفاده کنید.

اما اپلیکیشن‌های دیگری هستند که صرفا نمایش‌دهنده اطلاعات هستند یا خدمات دیگری غیر از معامله ارائه می‌دهند که در ادامه می‌بینید.

در ادامه این بخش از بورسینس قصد داریم 7  بهترین نرم‌‌‌‌‌ افزار ترید ارز دیجیتال که می‌تواند برای تریدرها مناسب باشد را معرفی کنیم.

1 – اپلیکیشن Bitcoin Checker

این اپلیکیشن موبایل، یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال است. در این اپلیکیشن قیمت اکثر ارزهای دیجیتال با یک رابط کاربردی ساده و مناسب به شما کاربران نمایش داده می‌شود.

سادگی این اپلیکیشن از این نظر مناسب است که شخص در میان بمباران حجم زیاد اطلاعات، درگیر ظاهر و گرافیک اضافی رابط کاربری نخواهد شد و به راحتی به هدف خود (که مشاهده قیمت است) می‌رسد.

چه بخواهید اطلاعات بیت‌کوین را چک کنید و چه دوج‌کوین و چه سایر آلتکوین‌ها، این اپلیکیشن کاملا رایگان می‌تواند یکی از گزینه‌های مطلوب باشد.

2 – اپلیکیشن Blockfolio

 

این اپلیکیشن موبایل بطور خاص برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال ایجاد شده است. شما می‌توانید سرمایه‌گذاری‌هایی که در ارزهای دیجیتال انجام داده‌اید را به عنوان یک پرتفوی به این اپلیکیشن اضافه کنید و در یک نگاه، وضعیت کلی آنها را ببینید.

می‌توانید تنظیم کنید وقتی قیمت یک ارز به یک رقم خاص رسید، برای شما نوتیفیکیشن ارسال شود. این اپلیکیشن بیش از 4000 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید جزییات قیمت تک تک آنها را ببینید.

همچنین یک بخش اخبار نیز وجود دارد و اگر مهارت خواندن در زبان انگلیسی را داشته باشید می‌توانید آخرین اخبار بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال را از این طریق دنبال کنید.

3 – اپلیکیشن Crypto Price IQ

 

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های نمایش دهنده قیمت ارزهای رمزنگاری شده، Crypto Price IQ نام دارد که بیش از 400 ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند.

این اپلیکیشن نیز رتبه خوبی در گوگل پلی کسب کرده و اطلاعاتی مانند تاریخچه قیمت را نمایش می‌دهد. همچنین امکان تنظیم نوتیفیکیشن نیز در این اپلیکیشن وجود دارد، به این ترتیب می‌توانید از رشد و افت قیمت‌ها با نوتفیکیشن اطلاع یابید.

4 – ویجت Simple Bitcoin Widget

 

این اپلیکیشن که بصورت ویجت نمایش داده می‌شود، قابلیت نمایش قیمت ارزهای زیر را بصورت ویجت روی صفحه نمایش موبایل شما فراهم می‌کند:

بیت‌کوین
بیت‌کوین‌کش
بیت‌کوین گلد
کاردانو
دش
Decred
دوج‌کوین
اتریوم
اتریوم کلاسیک
Iota
لایت‌کوین
مونرو
نانو
NEM
NEO
Peercoin
ریپل
استلار
ترون
Vertcoin
زی‌کش

قیمت‌های نمایش داده شده در این اپلیکیشن از 80 صرافی مختلف جمع‌آوری می‌شود.
این اپلیکیشن برای کسانی مناسب است که مایلند قیمت ارزها را بصورت لحظه‌ای بصورت ویجت روی موبایل خود داشته باشند.
بنابراین این اپ هیچ برنامه‌ای برای باز کردن ندارد و فقط یک ویجت است که مثلا می‌توان آنرا روی صفحه Home قرار داد.

 

5 – اپلیکیشن zTrader

 

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که معامله‌گران زیادی از آن استفاده می‌کنند zTrader نام دارد. از این اپلیکیشن برای بررسی و مانیتور بازار استفاده می‌شود و داده‌های 10 ها صرافی مختلف در آن قابل مشاهده است.

این اپلیکیشن پیچیدگی بیشتری دارد و اطلاعات زیادی را شامل می‌شود، بنابراین شاید در شروع استفاده از آن، گمی گیج کننده به نظر برسد.

امکان چت کردن با سایرین نیز در این اپ وجود دارد.

با وجود رایگان بودن بخش زیادی از این اپلیکیشن، برای دسترسی به بخش‌های خاصی از آن باید مبلغی پرداخت انجام شود.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خرید غذای سگ مالتیز در دیجی پت
چهار شنبه 15 تير 1401 ساعت 1:26 | بازدید : 154 | نویسنده : علی | ( نظرات )

خرید غذای سگ مالتیز

خرید غذای سگ مالتیز

 

غذای سگ نژاد مالتیز بالغ رویال کنین حاوی مواد مغذی و دستور غذایی منحصر بفرد که مورد قبول سگ های بدغذا و حساس نژاد مالتیز نیز قرار می گیرد. اسیدهای چرب موجود در روغن گل گاوزبان و بیوتین، محتوی این غذا باعث پوست نرم و براق شدن مو سگ نژاد مالتیز می‌شود. سدیم فسفات موجود در غذای برند رویال کنین باعث کاهش تشکیل تارتار و جرم و رسوب دندان می گردد. کیبل و دانه های غذا در اندازه و بافت مناسب برای سگ مالتیز است و او را به جویدن کامل تشویق می کند. این امر به تمیز نگه داشتن دندان سگ شما کمک بسیاری می‌نماید. پروتئین با قابلیت هضم بالا، برنج، FOS و مجموعه ای از EPA / DHA مقدار غذای هضم نشده را به حداقل رسانده و بوی ناخوشایند مدفوع و همچنین حجم آن را کاهش می‌دهد.

ترکیبات خرید غذای سگ مالتیز:

ذرت، برنج، پروتئین گوشت مرغ (خشک شده)، چربی های حیوانی، پروتئین گوشت خوک (خشک)، پروتئین حیوانی (هیدرولیز)، پروتئین های گیاهی ایزوله، آرد ذرت، ریشه کاسنی، روغن سویا، مواد معدنی، روغن ماهی، مخمر، فراکتو-الیگوساکاریدها، روغن گل گاوزبان (۰/۱ ٪)، عصاره گل همیشه بهار (منبع لوتئین)، دانه انگور و چای سبز (منبع پلی فنول ها)، هیدرولیزات حاصل از سخت پوستان (منبع گلوکوزامین)، هیدرولیزات حاصل از غضروف (منبع کندرویتین).

 

در طول هزاران سال سگ ها و انسان ها در کنار هم زندگی کرده اند دوستی انسان و سگ یک رابطه دو طرفه سودمند بین هردو است. سابقه استفاده از سگ ها برای کمک به انسان به اواسط قرن شانزدهم میلادی بر میگردد طوری که اولین مدرسه تربیت سگ های راهنما در آلمان و در طول جنگ جهانی اول برای کمک به سهولت در بازگشت سربازان خسته و زخمی احداث شد. بر اساس تحقیقاتی که در این اواخر صورت گرفته است نشان می دهد که سگ ها از همان بدو تولد رابطه قوی و عاطفی با انسان برقرار می کنند که اساساً علت آن می تواند منشا ژنتیکی داشته باشد.

طبق مطالعاتی که در مجله سلطنتی زیست شناسسی (Royal Society’s Biology Letters) در سال 2016 منتشر شد سگ ها با مقایسه اطلاعاتی که از طریق بینایی و شنوایی به دست می آورند می توانند احساسات انسان ها را تشخیص دهند وقتی یک شخص غمگین است سگ آن را نیز حس می کند حتی اگر در حالت غمگینی بخواهید رفتار عادی از خود نشان دهید در این حالت نیز آنها غمگینی شما را حس می کنند و غمگین می باشند و بیشتر مشاهده شده که حتی علاقه خود به اسباب بازی هایش را کم کرده و از خوردن غذا امتناع می کند بعضی وقت ها وقتی شما غمگین هستید سگ ها کنار شما دراز کشیده و سر خود را در کنار شما می گذارند و اگر گریه کنید ممکن است اشک شما را بلیسد. به هر حال سگ ها از گذشته ها تا اکنون توانسته اند رابطه قوی با انسان ها داشته باشند و یکی از محبوب ترین حیوانات خانگی برای انسان ها محسوب شوند.

سگ های نژاد مالتیز

مالتیز سگ زیبا و کوچکی است با موهای بلند و رنگ روشن. منشاء مالتیزها در ناحیه مدیترانه مرکزی می باشد. علت نامیده شدن آنها به نام مالتیز نیز همین موضوع یعنی متعلق به جزیره مالت می باشد.

پیشینه این نژاد سگ ها به زمان رومی ها برمی گردد که به آن سگ بانوان گفته می شد. نام های دیگری مثل سگ باستانی مالت، بیشون نیز به آن ها اطلاق می شده است. از قرن نوزدهم به بعد نام مالتیز بر این نژاد سگ ها  نهاده شده است. برخی بر این عقیده اند که این نژاد از نژاد اشپیتز به وجود آمده و برخی نیز آن را به نژاد تریر تبتی وابسته می دانند. بیشتر دانشمندان این نژاد را از نسل پودل و بیچون فرایز می دانند.

سگ های نژاد مالتیز دارای سری گرد، بینی به رنگ مشکی به پهنای تقریبی دو انگشت، چشم های نقطه ای زیبا و براق، گوش های افتاده با موهای بلند و نرم به رنگ کاملاً سفید و یا برخی مواقع به رنگ کرم روشن هستند. یک سگ مالتیز بالغ وزنی بین ۱/۴ تا ۲/۳ کیلوگرم دارد. قد آن ها حداکثر ۲۵ سانتیمتر و طول بدن این سگ ها بیشتر از ارتفاع آن ها می باشد و طول عمر سگ های نژاد مالتیز ۱۲ تا ۱۴ سال است ولی تا ۱۸ سال نیز گزارش شده است. از خصوصیات جالب این نژاد با وجود موهای دراز این است که میزان موریزی فصلی آن ها بسیار کم است.

 

غذای سگ نژاد مالتیز بالغ رویال کنین (۱.۵ کیلوگرم)

(Royal Canin Maltese adult)

غذای سگ  نژاد مالتیز رویال کنین مناسب برای سگ های بالاتر از ده ماه این نژاد است این غذا حاوی تمام مواد مورد نیاز بدن سگ های مالتیز است این محصول با استفاده از به روز ترین تکنولوژی روز دنیا به صورت دقیق و مطابق با نیازهای غذایی سگ های نژاد مالتیز در شرکت رویال کنین فرانسه که یکی از معتبرترین شرکت های بین المللی در این عرصه می باشد تهیه و تولید شده است. فرمول منحصر به فرد این محصول به حفظ سلامت موهای بلند سگ های مالتیز کمک می کند این محصول با اسیدهای چرب امگا۳ و امگا۶، روغن گل گاوزبان و بیوتین غنی شده است. با استفاده از این محصول بو و حجم مدفوع حیوان شما کاهش پیدا می کند. با ترکیب استثنایی که در این محصول به کار رفته است سگ های مالتیز بد غذا نیز از این غذا استفاده می کنند. و به لطف کلسیم که در این محصول استفاده شده است به کاهش خطر تشکیل تاتار کمک می کند.

 

خصوصیات این محصول:

  • برند : Royal Canin
  • مناسب برای سگ های نژاد مالتیز
  • حاوی اسیدهای چرب امگا۳ و امگا۶
  • تقویت مو
  • ایجاد موهای سفید و ابریشمی
  • کاهش بو و حجم مدفوع
  • طراحی مناسب برای جویدن راحت تر
  • از بین بردن پلاک و رسوب دندان
  • حاوی پلی فسفات سدیم برای حمایت از بهداشت دهان و دندان
  • مناسب برای سگ های مالتیز مشکل پسند
  • پروتئین: ۲۴%
  • چربی: ۱۸%
  • خاکستر خام: ۶%
  • فیبر خام: ۵%
  • اسیدهای چرب امگا ۶: ۳۹.۱ گرم
  • اسیدهای چرب امگا ۳: ۸.۱ گرم
  • پنتا سدیم تری فسفات: ۳.۵ گرم.
  • ساخت فرانسه

ترکیبات:

ذرت، برنج، پروتئین بی‌آب طیور، چربی‌های حیوانی، پروتئین‌های حیوانی هیدرولیز شده، پروتئین گوشت خوک دهیدراته، آرد ذرت، پروتئین گیاهی ایزوله، پالپ کاسنی، روغن سویا، روغن ماهی، مخمرها و قطعات آن، مواد معدنی، فروکتو-الیگوساکارید روغن گل گاوزبان (۰.۱%)، عصاره گل همیشه بهار (منبع لوتئین)، سخت پوستان هیدرولیز شده (منبع گلوکزامین)، غضروف هیدرولیز شده (منبع کندرویتین).

افزودنی های

  • ویتامین A, D3,
  • بیوتین
  • آهن
  • ید
  • مس
  • روی
  • سلنیوم
  • عصاره های چای
  • نگهدارنده های مجاز
  • آنتی اکسیدان ها
  • نگهدارنده آنتی اکسیدان ها

جدول تغذیه

Feeding
Activity Weight
High Activity Medium Activity Low Activity
5/8 cup (52 g) 5/8 cup (46 g) 4/8 cup (40 g) 2 Kg
7/8 cup (71 g) 6/8 cup (62 g) 5/8 cup (54 g) 3 Kg
1+1/8 cup (88 g) 1 cup (77 g) 7/8 cup (67 g) 4 Kg

موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جاهای دیدنی زوریخ سوئیس و جاهای تفریحی آن
سه شنبه 14 تير 1401 ساعت 23:7 | بازدید : 162 | نویسنده : علی | ( نظرات )

جاهای دیدنی زوریخ سوئیس

 

جاهای دیدنی زوریخ سوئیس

 

زوریخ بزرگترین شهر سوئیس و قطب اقتصادی و فرهنگی کشور سوئیس و یکی از اصلی ترین سرمایه های اقتصادی اروپا است. علاوه بر اهمیت و ارزش اقتصادی، این شهر یک مکان لذت بخش و جذاب برای گردشگران است.

همجواری با دریاچه زوریخ و قرارگیری در دل کوه های آلپ، این شهر را به مکانی آرام و رویایی برای گردشگران تبدیل میکند. جاذبه های فراوان آن از موزه ها و ساختمانهای با معماری تاریخی و باشکوه تا مناظر طبیعی و شگفت انگیز،آب و هوای پاک و درخشان دریاچه باشکوه با کیفیت آب کم نظیر و چشم انداز بی انتهای کوه‌های زیبا و ارائه بهترین مراکز خرید در جهان این شهر را به جذاب ترین مقصد گردشگری تبدیل کرده است.

این شهر که بالاترین کیفیت های زندگی را به ساکنان خود ارائه می‌دهد، یکی از قانونمندترین و درعین حال شادترین کشورهای اروپا است که در آن خبری از ترافیک، هرج و مرج دیده نمی شود. چیزی که این شهر زیبا را شگفت انگیز می کند این است که شما در هر ساعت از شبانه روز تفریحات و سرگرمی های زیادی را برای انجام دادن پیدا میکنید و این یعنی که زندگی شبانه در زوریخ به اندازه روز، پرشور و هیجان انگیز است.

در ادامه با ما همراه باشید تا با جاذبه های طبیعی زوریخ، جاذبه های تفریحی، تاریخی و جاذبه های فرهنگی و هنری و جاهای دیدنی زوریخ آشنا شویم.

 

جاهای دیدنی شهر زوریخ

جاذبه های طبیعی

دریاچه زوریخ: این دریاچه  از جاهای دیدنی زوریخ سوئیس که توسط یخچال های طبیعی کوه های آلپ شکل گرفته بسیار تمیز است و دارای سواحل و مناطق مختلف است. اطراف دریاچه منطقه‌ای دیدنی برای استراحت در یک روز آفتابی است. علاوه بر این از جاذبه های دریاچه، تورهای کشتی است که میتوانید نمای زیبایی از شهر را بر دریاچه تماشا کنید.

کوه اتیلبرگ: اگر عاشق دیدن منظره های طبیعی و عالی هستید منطقه طبیعی Uetliberg با چشم اندازی از دریاچه زوریخ و کوه های سرسبز سر به فلک کشیده، مکان بسیار خوبی برای پیاده روی و لذت از طبیعت است. علاوه بر آن می توانید در کوه های آن گشت و گذار کنید با بالا رفتن از این کوه می توانید منظره ای پانوراما از شهر، دریاچه زوریخ و کوههای آلپ را مشاهده کنید.

در هر زمان از سال میتوانید از این کوه بازدید کنید اما توصیه می شود در بهار که گلهای کوه شکوفه کرده به بازدید آن بروید. برای رسیدن به قله ده دقیقه پیاده روی است. پیاده رو بسیار پهن است و حتی در شب نیز روشن است و به رستوران قله منتهی می شود و می توانید رمانتیک ترین شام خود را در بالای قله سرو کنید.

بورکلی پلاتز: از دیگر جاذبه های طبیعی گردشگری زوریخ می توان به بورکلی پلاتز (Burkliplatz) اشاره کرد. مکانی برای قایقرانی و یک مکان هنری با منظره کوه های آلپ در کنار دریاچه زوریخ است.

باغ گیاه شناسی زوریخ: از دیگر دیدنی‌های این شهر برای دوستداران طبیعت است. در این باغ مجموعه ای از گیاهان سراسر جهان در ۱۶ بخش قرار داده شده است.

باغ وحش زوریخ

بیش از ۳۶۰ گونه جانوری مختلف در دنیای عجیب و غریب و البته با استاندارد و کیفیت بالای این باغ وحش زندگی می‌کنند. پلنگ های برفی در میان منظره صخره‌های هیمالیا، پنگوئن هایی که در آب خنک شنا می کند خانواده فیل های آسیایی از دیدنی‌های این باغ وحش است و نکته جالب توجه در این باغ وحش این است که برای زندگی حیوانات آن محیط های طبیعی شگفت انگیزی را فراهم کرده‌اند که این محیط طبیعی زیبا خود یکی از جذابیت های باغ وحش است.

 

جاذبه های تفریحی زوریخ

محله قدیمی زوریخ (old town): بهترین مکان برای کسانی است که می خواهند درباره تاریخ و گذشته سوئیس اطلاعات کسب کنند. این مرکز تاریخی مملو از خانه‌های تاریخی و جذاب زوریخ است. بناها که قدمت آن به قرن سیزدهم هفدهم تا نوزدهم باز می‌گردد. در خیابان‌های این محله می توانید مغازه های عتیقه فروشی، بوتیک ها و کافه ها رستوران های زیادی پیدا کنید.

خیابان بانهوف: خیابان اصلی زوریخ و یکی از جذابترین خیابانهای خرید در اروپا است که توسط چشمه ها، درختان و ساختمان های برجسته معماری یکی از بهترین مکان های زوریخ برای بازدید است. مغازه های خیابان مملو از جواهرات و کالاهای لوکس است اما در داخل خیابان ساختمان های تاریخی و تماشایی نیز وجود دارد. در این خیابان می توانید بهترین مجموعه از برندهای ساعت سوئیسی را مشاهده کنید. معروف ترین طراحان جهان فروشگاه هایی را در این خیابان دارند. علاوه بر آن مغازه‌های شکلات و کافه های جذاب از دیگر شگفتی های این خیابان است.

 

جاذبه های تاریخی زوریخ

کلیسای گروس‌مونستر: کلیسای اصلی زوریخ است که با برج های دوقلوی خاص خود در آسمان شهر خودنمایی می کند. این کلیسا بین سده‌های یازدهم و سیزدهم ساخته شده است. اگر علاقه مند به معماری قرون وسطی باشید این مکان برای شما نمونه ای ایده‌آل است. تزیینات و معماری به کار گرفته شده در این کلیسا هر کدام قدمتی چند صد ساله دارد و بر شکوه و زیبایی آن افزوده است.

کلیسای فغامونستا (Fraumunster): این کلیسا که برای زنان اشرافی توسط امپراطور لودویگ ساخته شد از زیباترین کلیساهای شهر است قدمت این کلیسا به ساله ۸۵۳ برمیگردد. هرچند که کلیسا چیزهای زیادی برای دیدن دارد اما از مهمترین جاذبه های آن مجموعه زیبایی از پنجره های شیشه های رنگی است.


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی غذای خشک سگ بوش
سه شنبه 14 تير 1401 ساعت 2:11 | بازدید : 174 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای خشک سگ بوش

 

غذای خشک سگ بوش

 

غذای خشک توله سگ نژاد بزرگ بوش

Bosch Maxi Junior

این غذای خشک سگ مخصوص توله سگ های نژاد بزرگ بالای ۲۵ کیلوگرم میباشد که میزان انرژی و پروتئین در آن ها کاهش یافته وموجب کاهش سرعت رشد این توله سگها می شود .

برای توله سگ های نژاد بزرگ ، رشد آرام سالم تر است چون در  اینصورت است که مفاصل آنها فرصت رشد کامل را پیدا می کنند .

 

ترکیبات تحلیلی غذای خشک توله سگ نژاد بزرگ بوش :

انرژی قابل سوخت و ساز ۱۵٫۶۰ MJ / کیلوگرم
پروتئین ۲۴٫۰۰٪
محتوای چربی ۱۲٫۰۰٪
فیبر خام ۲٫۵۰٪
خاکستر خام ۶٫۰۰٪
فسفر ۰٫۹۰٪
کلسیم ۱٫۲۰٪
سدیم ۰٫۳۰٪
سدیم ۰٫۴۵٪
منیزیم ۰٫۱۰٪

مواد افزودنی (مواد افزودنی مواد مغذی در هر کیلوگرم)
ویتامین آ :  ۱۵،۰۰۰ I.U.
ویتامین دی ۳ :  ۱۲۰۰ I.U.
ویتامین بی ۱ :  ۱۲ میلی گرم
ویتامین بی ۲ :  ۱۲ میلی گرم
ویتامین بی ۶ :  ۷ میلی گرم
ویتامین بی ۱۲:  ۱۰۰ میکروگرم
بیوتین  :   ۵۰۰ میکروگرم
اسید پانتوتنیک: ۳۰ میلی گرم
نیاسین :  ۵۰ میلی گرم
اسید فولیک: ۳ میلی گرم
ویتامین سی : ۱۰۰ میلی گرم
کولین کلراید:  ۲۰۰۰ میلی گرم
ویتامین ای : ۱۵۰ میلی گرم

عناصر کمیاب به ازای هر کیلوگرم در غذای خشک سگ بوش:

منگنز (منگنز (۲) سولفات، مونوهیدرات) ۱۵ میلی گرم
روی (به عنوان کلات روی سودا اسید آمینه) ۷۵ میلی گرم
مس (مس (۲) سولفات، PENTAHYDRATE) 10 میلی گرم
کبالت ۰٫۲۰ میلی گرم
ید (محتوای صفحه به عنوان کلسیم یودیت، بدون آب) ۲ میلی گرم
سلنیوم (به عنوان سلنیت سدیم) ۰٫۲۰ میلی گرم
روی (به عنوان اکسید روی) ۹۰ میلی گرم
آهن ۱۲۵ میلی گرم

مواد افزودنی:
آنتی اکسیدان ها

ترکیبات غذای خشک توله سگ نژاد بزرگ بوش :

مرغ تازه (۲۵ درصد)، برنج، جو، پودر گوشت مرغ، ذرت، تفاله چغندر (بدون شکر)، چربی های حیوانی، پروتئین هیدرولیز، پودر ماهی، پودر تخم مرغ، کتان، نخود فرنگی، مخمر (خشکبار، ۰٫۱٪ الیگوساکاریدها مانان، ۰٫۰۶ ٪ β-گلوکان)، روغن ماهی، آغوز (۰،۳٪)، کلرید سدیم، عصاره صدف سبز دریایی (۰،۱٪)، کلرید پتاسیم، کاسنی (خشک).

دستورالعمل غذایی

غذای خشک توله سگ نژاد بزرگ Bosch
سن توله سگ مقدار غذا بر اساس وزن سگ
  ۲۵٫۰ کیلوگرم ۳۰٫۰ کیلوگرم ۳۵٫۰ کیلوگرم ۴۰٫۰ کیلوگرم
۲ ماهگی ۲۳۰ گرم ۲۶۰ گرم ۲۹۰ گرم ۳۱۰ گرم
۳ ماهگی ۳۱۵ گرم ۳۶۰ گرم ۴۰۰ گرم ۴۳۰ گرم
۴ ماهگی ۳۵۰ گرم ۴۰۰ گرم ۴۴۰ گرم ۴۸۵ گرم
۵ تا ۶ ماهگی ۳۶۰ گرم ۴۱۵ گرم ۴۶۵ گرم ۵۱۰ گرم
۶ تا ۹ ماهگی ۳۶۰ گرم ۴۱۵ گرم ۴۶۵ گرم ۵۱۵ گرم
۹ تا ۱۲ ماهگی ۳۵۰ گرم ۴۰۵ گرم ۴۵۵ گرم ۵۱۰ گرم
  ۵۰٫۰ کیلوگرم ۶۰٫۰ کیلوگرم ۷۰٫۰ کیلوگرم ۸۰٫۰ کیلوگرم
۲ ماهگی ۳۴۵ گرم ۳۸۰ گرم ۳۹۵ گرم ۴۱۰ گرم
۳ ماهگی ۴۹۰ گرم ۵۴۰ گرم ۵۸۵ گرم ۶۲۵ گرم
۴ ماهگی ۵۵۵ گرم ۶۲۵ گرم ۶۹۰ گرم ۷۵۰ گرم
۵ تا ۶ ماهگی ۶۰۰ گرم ۶۸۵ گرم ۷۶۵ گرم ۸۴۵ گرم
۶ تا ۹ ماهگی ۶۱۰ گرم ۷۰۰ گرم ۷۸۵ گرم ۸۶۵ گرم
۹ تا ۱۲ ماهگی ۶۰۵ گرم ۶۹۵ گرم ۷۸۰ گرم ۸۶۵ گرم

موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش تحلیل تکنیکال بورس
دو شنبه 13 تير 1401 ساعت 23:25 | بازدید : 206 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تحلیل تکنیکال

 

تحلیل تکنیکال

 

آموزش تحلیل تکنیکال بورس در سرآمد با زبان ساده و قابل درک برای تمامی افراد با هر سطح علمی برگزار می گردد. 

در این مطلب به آموزش رایگان و مقدماتی تحلیل تکنیکال بورس می پردازیم. توصیه می شود قبل از شرکت در دوره ها برای درک بهتر با ما همراه باشید.

تحلیل تکنیکال بورس چیست؟

تحلیل تکنیکال بورس بطور دقیق و منحصر به فرد با یک موضوع سر و کار دارد و آن قیمت می باشد. در واقع در تحلیل تکنیکال به بررسی دقیق قیمت ها در نمودار بورس می پردازیم.
در این روش با بررسی قیمت ها و روندی که از گذشته تا حال حاضر بازار طی شده است، می توان گفت که فرد سرمایه گذار با دسترسی و تحلیل این موارد می تواند پیش بینی کند که قیمت هر سهم در آینده به چه صورت خواهد بود.

با تسط بر دانش تحلیل تکنیکال بورس می توان بهترین تصمیم را اتخاذ کرد و دسته سرمایه گذارانی قرار گرفت که سود بسیار خوبی از بازار بورس بدست آورده اند.

انواع تحلیل تکنیکال

تحلیل تكنیكال ذهنی

در این نوع تحلیل فرد با مشاهده نمودار برداشت خاص خود را از الگوها خواهد داشت. در واقع تحلیل تکنیکال ذهنی همانطور که از نامش مشخص است کاملا به ذهن فرد سرمایه گذار مربوط می شود. ممکن است فردی الگویی را ببیند و نسبت به آن برداشتی منحصر به فرد داشته باشد، در صورتی که یک فرد دیگر چنین الگویی را نبیند یا برداشتی کاملا متفاوت داشته باشد.

تحلیل تكنیكال عینی

این تحلیل کاملا متفاوت عمل می کند بدین صورت که تمامی برداشت ها بر اساس محاسبات کاملا دقیق و علمی صورت می پذیرد و در نهایت تفسیری که تحلیلگران به آن می رسند کاملا یکسان می باشد.

تحلیل تکنیکال در انواع بازار سرمایه گذاری

تحلیل تکنیکال بطور کلی در تمامی بازارهایی که عرضه و تقاضا نوسانات قیمت ها را رقم می زند مورد استفاده قرار می گیرد. بطور کلی با بررسی دقیق نوسانات قیمت در نمودار بازار بورس پیش بینی صورت می گیرد که در آینده قیمت سهام مورد نظر دچار چه تغییراتی خواهد شد و در اینجاست که می توان تصمیم درست را اجرایی کرد.

گفته می شود تحلیل تکنیکال در انواع بازار های سرمایه گذاری بکار برده می شود از جمله :

  • طلا
  • سکه
  • نفت
  • پسته
  • زعفران
  • بازار بورس
  • اوراق بهادار
  • بازارهای جهانی (فارکس)
  • ارزهای دیجیتال (بیت کوین – لایت کوین – اتریوم)

تاثیر اخبار بر تحلیل تکنیکال بورس

در بازارهای سرمایه گذاری هر خبر و حتی اتفاقی در دنیای سیاست، اقتصاد، جنگ و… می تواند بطور قطع بر روی قیمت سهام تاثیر منفی و یا مثبتی داشته باشد.

گفته می شود که قیمت سهام های عرضه شده بر اساس یک برنامه مشخص حرکت می کنند و مسئله ای که کاملا مشخص است این موضوع می باشد که سهام و قیمت آن قطعا نمیتواند بدون هیچ روند مشخص و توجیهی به هر جهتی حرکت داشته باشد.

با مطالعه گذشته بازار بورس و تحلیل درست نمودارها مشاهده خواهیم کرد تغییرات قیمت، نمودارها و همه موارد بصورت مداوم در یک چرخه تکرار می شوند.

در اینجاست که ارزش تسلط بر تحلیل تکنیکال بورس مشخص می شود و ما با برخورداری از این مهارت و دانستن روند گذشته سهم مورد نظر چه آینده ای در انتظار قیمت سهام خواهد بود و بهترین تصمیم را عملی خواهیم کرد.

محدودیت های تحلیل تکنیکال

همانطور که توضیح داده شد اساس تحلیل تکنیکال بر پایه نمودار و گذشته سهام استوار است. یکی از مهم ترین محدودیتی که در این تحلیل وجود دارد در مورد سهامی می باشد که برای اولین بار در بازار عرضه می شود که در اصطلاح علم سرمایه گذاری بورس عرضه اولیه گفته می شود.

در مواجه با چنین سهامی که اولین بار است که در بازار عرضه می شود نمودار قیمتی وجود ندارد که ما بخواهیم آن را تحلیل کنیم. هر چند طبق تجربیات افراد سرمایه گذار تقریبا همیشه تفکر بر این اساس است که قطعا عرضه اولیه ها سودآور هستند، و طبق همین تجربه معمولا عرضه اولیه ها بسیار پر طرفدار هستند و خریداران بسیاری را به خود جلب می کنند.

3 اصل اساسی در تحلیل تکنیکال

  • نمودار قیمت همه چیز است

شاید این سوال وجود داشته باشد که چرا تحلیل تکنیکال فقط بر قیمت تمرکز دارد؟

در صورتی که بسیاری از عوامل دیگر همچون اقتصاد، روان شناسی بازار و…. هستند که بر روی قیمت یک سهم تاثیر می گذارند و بهتر است هر کدام از آنها بطور جداگانه مورد بررسی قرار داد.

ولی در مقابل تحلیل گران تکنیکال بر این اعتقاد هستند که تنها تحلیل رفتار قیمت است که نتیجه عرضه و تقاضا را برای یک سهم در بازار تعیین می کند و باید تمرکز را برای بررسی دقیق آن قرار داد.

  • روند مشخص قیمت ها

در علم تحلیل تکنیکال گفته می شود که قیمت ها همیشه بر اساس یک روند مشخص حرکت خواهد کرد. و با تحلیل گذشته تا حال قسمت یک سهم به این نتیجه می رسند که بعد از این چه روندی را طی خواهد کرد.

  • تکرار تاریخ

در تحلیل تکنیکال اعتقاد بر این است که تاریخ غالبا در مورد قیمت تکرار می شود. سرمایه گذاران در بورس همواره نسبت به نوسانات نمودار قیمت ها عکس العمل های یکسانی داشته اند و این بدین معنی است که در مقابل اتفاقات و حرکت های مشابه ای که قیمت ها دارند سرمایه گذاران همان رفتارهای قبلی در چنین مواقعی داشته اند.

اصطلاحات مهم در آموزش تحلیل تکنیکال بورس

  • روند شناسی

روند مثبت

مجموعه‌‍ای از تغییرات قیمتی که بتوان سه کف قیمتی را با یک خط به یک دیگر متصل کرد به گونه ای که به ازای هر کف یه سقف بالاتر داشته باشیم بدین صورت که کف و سقف سوم از کف و سقف دوم بالاتر و دومی نیز نسبت به اولی بالاتر باشد.

روند منفی

مجموعه‌ای از تغییرات قیمتی که بتوان سه سقف قیمتی را با یک خط به یک دیگر متصل کرد به گونه‌ای که به ازای هر سقف یه کف بالاتر داشته باشیم بدین صورت که سقف و کف سوم از سقف و کف دوم بالاتر و دومی نیز نسبت به اولی بالاتر باشد

  • خطوط مقاومت و حمایت

مقاومت

به ناحیه‌ای از قیمت گفته می‌شود که در روند های صعودی در مقابل کندل ها قرار می‌گیرد. و هربار قیمت ها به این ناحیه نزدیک شده یا با آن برخود کرده در عبور از آن ناتوان بوده اند.به این ناحیه ، ناحیه مقاومتی گفته می‌شود. به هر میزان که تعداد برخورد ها با این ناحیه بیشتر و زمان عبور از این ناحیه طولانی تر بیشتر قدرت این مقاومت بیشتر بوده و در صورت شکست حرکات صعودی بزرگ دیده می‌شود.

حمایت

هرگاه قیمت‌ها در مسیر نزولی به ناحیه‌ای نزدیک شده و یا آن ناحیه را لمس کنند و نتوانند از آن ناحیه حرکت منفی خود را ادامه داده و تغییر مسیر دهند ناحیه حمایتی گفته می‌شود ذات این ناحیه برعکس با ناحیه مقاومتی می‌باشد. اما مانند ناحیه مقاومت به هر میزان که تعداد برخوردها و مدت زمان تشکیل این ناحیه بیشتر باشد قدرت حمایتی بیشتری نیز دارد. در صورت شکسته شدن حمایت‌های بلند مدتی ریزش‌های بزرگ دیده می‌شود.

سقف تاریخی

مانند ناحیه مقاومتی عمل می کنند با این تفاوت که قیمت‌ها بعد از تعدیلات به همان سقف قبلی خود بازمی گردند معمولا زمان رسیدن به سطوح قبلی قیمت زمانی بیش از ۸ سال باشد در صورت شکست سقف قبلی توان حرکتی قدرتمندی ایجاد می‌شود.

  • اندیکاتور

اندیکاتورها ابزاری هستند که با فرمول خاص خود به تحلیل گر در زمینه تشخیص جهت حرکت بازار کمک بسازیی می‌کنند. این نکته بسیار پر اهمیت می باشد که اندیکاتور فقط جهت حرکتی را به ما نشان می‌دهد نه اندازه حرکت صعودی یا نزولی.

هر اندیکاتور دارای ویژگی‌ها و تفاسیر متفاوتی هستند. برای مثال در اندکاتور macd هرگاه شاهد کراس اندیکاتور از خط سیگنال هستیم نشانه‌ای از تغییر جهت حرکتی را به ما می‌دهد. یا در ادیکاتور RSI عبور ازناحیه ۵۰ به معنی قدرمندتر شدن روندهای مثبت است. این نکته نباید فراموش شود که اندیکاتورها همراه با روش‌های اصلی یعنی روند شناسی و سطوح شناسی بیشترین بازدهی را برای تحلیل گر ایجاد می‌کنند.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی تفریحات شانزه لیزه در رز آبی
دو شنبه 13 تير 1401 ساعت 21:21 | بازدید : 227 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تفریحات شانزه لیزه

 

 تفریحات شانزه لیزه

 

 

خیابان شانزه لیزه پاریس | Avenue des Champs-Élysées

همه پاریس را به عنوان زیباترین و رمانتیک ترین شهر دنیا می شناسند و خیلی ها آرزو دارند برای یک بار هم که شده به این شهر سفر کنند. پاریس جاذبه های فراوانی دارد و بناهای تاریخی، خیابان ها و محله های مشهوری در این شهر وجود دارند. اما در بین تمام این جاذبه ها و دیدنی ها، آوازه خیابان شانزه لیزه در سرتاسر جهان پیچیده است و از قدیم این خیابان مرکز خرید، مد و تفریح و … بوده است. امروزه می خواهیم در مورد خیابان شانزه لیزه صحبت کنیم و تاریخچه و اطلاعات لازم در مورد مشهورترین خیابان جهان را با شما در میان بگذاریم. با پارسیان سازه  همراه باشید تا با هم سری به پاریس بزنیم.

 

تاریخچه شانزه لیزه

خیابان شانزه لیزه پاریس خیابانی بسیار بزرگ، وسیع و مشجر و سرسبز به طول نزدیک به ۲ کیلومتر در دل شهر پاریس است و تقریبا تمام برندهای مشهور دنیا، کافه ها و رستوران های لوکس و مشهور در این خیابان حضور دارند. اما شانزه لیزه از چه زمانی به وجود آمد و چطور به این شهرت عالمگیر دست پیدا کرد؟ اگر بخواهیم در مورد تاریخچه این خیابان صحبت کنیم باید به سال ۱۶۴۰ میلادی برگردیم. در آن زمان در این منطقه فضاهای وسیع و خالی زیاد وجود داشت و به همین دلیل ردیفی از درختان در امتداد هم کاشته شدند که بعدها به یک خیابان تبدیل شد. جالب است بدانید که شانزه لیزه در زبان فرانسوی به معنای زمین های الیزه است که در اسطوره های یونانی معادل بهشت است. ژنرال کولبرن که در دربار لوئی چهاردهم کار می کرد ایده تبدیل کردن این منطقه به خیابانی مشهور و لوکس را مطرح کرد و به این ترتیب خیابان شانزه لیزه مشهور متولد شد.

 

 

ر سال ۱۷۲۴ خیابان شانزه لیزه گسترش پیدا کرد و به سایز کنونی رسید و در سال ۱۹۹۴ پیاده روهای وسیع و بزرگ این خیابان بازسازی و نوسازی شدند و رفت و آمد در آن را راحت تر کردند. در سال ۱۸۵۸ ظاهر پیاده روهای خیابان توسط بارون هوسمان اصلاح و زیباسازی شد و ثروتمندان جامعه، اشراف و بانکداران به این خیابان نقل مکان کردند. در آن روزگار، خیابان شانزه لیزه خیابانی لوکس و اعیان نشین با عمارت های اربابی باشکوه و قصرها و کاخ های مجلل و زیبا بود که هنوز هم برخی از آن ها باقی مانده اند.

 

امروزه مراکز خرید بزرگ و لوکس، فروشگاه های برند و مارک، کافه ها، رستوران ها و ادارات مختلف و مهمی در این خیابان وجود دارند و شانزه لیزه را به مکانی ایده آل برای پاریس گردی، خرید و آشنایی با فرهنگ پاریسی تبدیل کرده اند. همچنین ردیف درختان سرسبز و سر به فلک کشیده که در دو سمت خیابان قرار دارند شانزه لیزه را به یکی از زیباترین خیابان های جهان تبدیل کرده اند. جالب است بدانید شانزه لیزه به دلیل شهرت جهانی اش محل برگزاری مسابقات ورزشی بسیاری است و مثلا مرحله آخر مسابقه تور دو فرانس مشهور در خیابان شانزه لیزه برگزار می شود. خیابان شانزه لیزه در شب هم بسیار تماشایی و پرجنب و جوش است و چراغانی ها و نورپردازی های مختلف جلوه ای بسیار رویایی به این خیابان داده اند. در مناسبت های مختلف مثل کریسمس و سال نو هم چراغانی ها و تزئینات بسیار زیبایی در این خیابان انجام می شود که شاید تا به حال تصاویری از آن را دیده باشید.

پیاده روی در شانزه لیزه

خیابان شانزه لیزه به دو بخش تقسیم می شود: بخش پایینی که به میدان کنکورد نزدیک تر است و ساختمان های باشکوه و معروفی مثل قصر اکتشافات یا پاله دو لا دِکوورت (Palais de la Découverte)، موزه هنری پتی پاله (Petit Palais) و کاخ بزرگ یا گراند پاله (Grand Palais) در همین بخش قرار دارند. بخش بالایی خیابان شانزه لیزه از میدان شارل دو گل آغاز می شود که به میدان اتوال هم شهرت دارد و طاق مشهور پیروزی پاریس در همین مکان قرار گرفته اند. در این بخش از شانزه لیزه باکلاس ترین و لاکچری ترین فروشگاه ها، رستوران ها، سینماها و مراکز خرید بزرگ و لوکس وجود دارند.

 

خیابان شانزه لیز در مقابل طاق پیروزی تمام می شود و از آن جا خیابان لا گراند آرمه شروع می شود. خیابان لا گراند آرمه در نهایت به طاق بزرگ لا دفانس و محله مشهور لا دفانس می رسد و از آنجا می توان چشم انداز بی نظیری به خیابان شانزه لیزه داشت.

 

جاذبه های مشهور در خیابان شانزه لیزه و تفریحات شانزه لیزه چه چیز هایی هستند ؟

شانزه لیزه حد فاصل میدان کنکورد و طاق پیروزی پاریس قرار گرفته و بناهای تاریخی و جاذبه های فراوانی در امتداد خیابان وجود دارند. برخی از مشهورترین جاذبه های گردشگری شانزه لیزه  و تفریحات شانزه لیزه عبارتند از:

 

پتی پاله | Petit Palais
میدان کنکورد | Place de la Concorde
موزه دو لورانژری | Musée de l’Orangerie
لا مادلن | La Madeleine
موزه دِزِگو دو پاریس | Musée des égouts de Paris
کاخ الیزه | Elysee Palace
مجسمه شار ل دو گل | La Statue du General de Gaulle
ساختمان تاریخی بالزاک | Le Balzac
مجسمه سیمون بولیوار | Simon Bolivar Statue

 

 

خرید در شانزه لیزه پاریس

خیابان شانزه لیزه علاوه بر جاذبه های تاریخی، مرکزی مشهور برای خرید کردن است. همان طور که گفتیم تمام برندهای لوکس و مشهور دنیا در شانزه لیزه شعبه دارند و اگر به دنبال خریدی لوکس و اوریجینال هستید این خیابان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برندهای مشهوری مثل لویی ویتون، دیور، اوگو باس، شنل، کنزو، رالف لورن، هرمس، لیوایز، گوچی، آدیداس، نایکی و صدها برند دیگر در شانزه لیزه شعبه دارند و بهترین و جدیدترین محصولاتشان را به مشتریان عرضه می کنند. علاوه بر این جواهرفروشی مشهور تیفانی هم در شانزه لیزه قرار دارد و جدیدترین جواهراتش را در بوتیکی بزرگ به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع به مشتریان عرضه می کند.

در شانزه لیزه علاوه بر فروشگاه ها و بوتیک های شیک، صدها کافه و رستوران لوکس و مشهور هم وجود دارند که همیشه مملو از جمعیت هستند. اگر بعد از گشت و گذار و خرید در مشهورترین خیابان دنیا خسته و گرسنه هستید مطمئنا انتخاب های خوب و زیادی خواهید داشت. خیابان شانزه با طول حدودا ۲ کیلومتر و صدها بوتیک و مغازه و مرکز و خرید یکی از بایدها در سفر به پاریس است و برای بسیاری از افراد سمبل و نماد پاریس محسوب می شود.


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با جاذبه واتیکان در رز آبی
یک شنبه 12 تير 1401 ساعت 23:26 | بازدید : 247 | نویسنده : علی | ( نظرات )

جاذبه واتیکان

 

جاذبه واتیکان

 

موزه واتیکان رم یکی از مشهورترین و شگفت انگیزترین دیدنی های تاریخی و فرهنگی ایتالیا می باشد.

در سفر خود همراه با تور ارزان رم از موزه واتیکان در رم دیدن کنید تا از  شگفتی های بزرگترین مجموعه هنری خصوصی جهان که در طی قرن ها شکل گرفته و برجای مانده است، شگفت زده شوید. در این موزه زیبا و خارق العاده می توانید تعدادی از گنجینه های هنری عالی جهان را مشاهده نمایید و لذت ببرید.

موزه واتیکان در رم از جاذبه واتیکان  (ایتالیایی: Musei Vaticani؛ لاتین: Musea Vaticana) شامل موزه های هنری عمومی و مجسمه سازی در شهر واتیکان هستند. این موزه آثاري از مجموعه هنری عظيمي را كه در طول قرن ها توسط پاپ ها گردآوری شده اند، نشان مي دهند كه شامل بسياري از مشهورترين مجسمه هاي روم و مهمترين شاهكارهاي هنر رنسانس در جهان است. این موزه ها تقریباً 70000 اثر دارد که از این تعداد 20000 اثر در معرض نمایش است. در حال حاضر 640 نفر در این موزه شاغل هستند که در 40 بخش مختلف اداری، علمی و مرمت کار می کنند.

پاپ ژولیوس دوم موزه واتیکان را در اوایل قرن شانزدهم تأسیس کرد. کلیسای سیستین با سقف خود که توسط میکل آنژ تزئین شده و Stanze di Raffaello که توسط رافائل تزئین شده است، در مسیر بازدیدکنندگان از موزه های واتیکان در تور اروپا قرار دارند. در سال 2017، این موزه توسط شش میلیون نفر مورد بازدید قرار گرفت. موزه واتیکان در رم چهارمین موزه هنری مشهور جهان می باشد که دارای کلکسیونی از آثار هنری و تاریخی شگفت انگیز است. در مجموع 54 گالری در این موزه وجود دارد.

 

منشأ موزه های واتیکان به یک مجسمه مرمر، خریداری شده در قرن شانزدهم باز می گردد که توسط لاوچان و پسرانش در 14 ژانویه 1506، در یک تاکستان در نزدیکی باسیلیکا سانتا ماریا مگیوره در رم کشف شد. پاپ ژولیوس دوم، جولیانو دا سانگالو و میکل آنژ بوناروتی را که در واتیکان مشغول به کار بودند فرستاد تا این کشف را بررسی کنند. پاپ به توصیه آنها، بلافاصله مجسمه را از صاحب تاکستان خریداری کرد. پاپ این مجسمه را که کشیش تروا، لائوکان و دو پسرش را که توسط مارهای غول پیکر مورد حمله قرار گرفته اند نشان می دهد، دقیقاً یک ماه پس از کشف آن، در واتیکان در معرض نمایش قرار داد.

بندیکت چهاردهم موزه کریستین را تأسیس کرد که برخی از مجموعه های واتیکان امروزی را شامل می شود. در تاریخ 1 ژانویه 2017، باربارا جتا مدیر موزه واتیکان شد و جایگزین آنتونیو پائولوچی شد که از سال 2007 مدیرعامل بود.

آثاری که باید ببینید

دیدن همه چیز در مجموعه های موزه های واتیکان در یک سفر کمی سخت است، این به دلیل تنوع بالای آثار موجود در این موزه می باشد که حدود ۸ کیلومتر به طول می انجامد! از جمله آثار برجسته این موزه که باید ببینید می توان به دانشکده آتن در اتاق های رافائل، استفانشی تریپتیچ اثر Giotto در گالری تصاویر و نقوش باستانی کلمبیایی Quetzalcoatl در موزه مردم شناسی اشاره کرد. شکوه نمایش های هنری موزه واتیکان رم در کلیسای سیستین به اوج خود می رسد، جایی که همه ساله میلیون ها گردشگر برای تحسین شاهکارهای میکل آنژ به آنجا سفر می کنند.

هنر و دین

چندین تور گشت و گذار در موزه واتیکان به بازدید کنندگان کمک می کند تا با آثار هنری بعضا پیچیده این موزه آشنا شوند. هنر و دین یک تور هنری به مدت 3 ساعت است که نشان دهنده شور و اشتیاق و مبارزات هنرمندان و پاپ هایی است که این آثار هنری را تهیه نمودند. این تور هنری شامل  بازدید از گالری کلیساها، اتاق رافائل، کلیسای سنت پیتر و کلیسای سیستین است. برای دیدن جزئیات بیشتر آثار مشهور میکل آنژ، حتما دوربین های شکاری همراه داشته باشید.


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با جاذبه‌های جنوا در رز آبی
شنبه 11 تير 1401 ساعت 23:19 | بازدید : 187 | نویسنده : علی | ( نظرات )

جاذبه‌های جنوا

 

جاذبه‌های جنوا

 

جنوا شهری در شمال غربی ایتالیا در مجاورت مرز فرانسه است و گرچه از اهمیت تاریخی زیادی برخوردار است و پر از جاذبه های تاریخی است ، اما گاهی اوقات مورد توجه گردشگران قرار نمی گیرد. گردشگران معمولاً در جستجوی آفتاب به محله های زیبا و دیدنی Portofino و Cinque Terre می روند. این شهر ویژگی های جالبی دارد؛ زادگاه کریستوفر کلمب ، دریانورد و کاوشگر مشهور آمریکایی است و سس پستو خوشمزه ، یکی از محبوب ترین طعم ها ، برای اولین بار در این شهر تهیه شده است. یکی دیگر از ویژگی های جالب توجه این شهر وجود زندانی است که مارکوپولو ، جهانگرد مشهور ، داستان سفرهای خود را برای دیگران تعریف می کند. موقعیت این شهر که بین کوه و دریا واقع شده است در تمام طول سال آب و هوای مطبوعی دارد. این یک پرواز مستقیم 2 ساعته آسان از انگلستان است و اگر به دنبال یک شهر دیدنی هستید تا تاریخ و فرهنگ را ببینید و غذاهای خوشمزه را بچشید ، می توانید در هر زمان از سال به این شهر بروید.

 

 
 

در کجا اقامت کنید؟

اگر می خواهید رنسانس ایتالیا را بهتر بشناسید ، به هتل Mochia Genoa بروید. هتلی متعلق به قرن شانزدهم که در مرکز تاریخی جنوا واقع شده است و فقط 300 متر از کلیسای جامع سن لورنزو فاصله دارد. در این هتل روز را با نان های خانگی و مربا های ارگانیک در تراس شروع می کنید و شب را در اتاق های بزرگ با گچ بری های جذاب می گذرانید. اگر به دنبال هتل مجلل تری هستید ، به هتل بزرگ هتل ساوویا بروید. این هتل 5 ستاره ، مجلل ترین هتل این شهر ، در سال 1897 تاسیس شد و اشراف قدیمی ایتالیا علاقه خاصی به آن داشتند.

از کجا بازدید کنید؟

در اوایل دهه 1990 ، ساختمانهای زیادی در این شهر ساخته شده است ، بنابراین امروزه رستوران ها و کافه ها و جاذبه‌های جنوا  زیادی در بندر قدیمی وجود دارد. علاوه بر این ، آسانسور پانوراما ، جنگل های بارانی و بزرگترین آکواریوم اروپا باعث جذابیت بیشتر بندر می شوند. اگر می خواهید جنوا را با تمام زیبایی هایش بهتر کشف کنید ، در خیابان های عقب کاروگی که پشت بندر قرار دارد و به کاخ هایی مانند Piazza San Giorgio منتهی می شود قدم بزنید. یکی از باشکوه ترین خیابانهای جنوا خیابان پادشاهان به طول 250 متر است که در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. این خیابان کاملاً پیاده رو است و از دو طرف با خانه های مجللی از قرن شانزدهم احاطه شده است. دو کاخ درخشان و عالی Piazza Rousseau و Piazza Bianco هستند که امروزه به گالری های هنری تبدیل شده اند و آثار استادان باستانی مانند آنتونی ون دایک ، کاراواجو و پائولو ورون را به نمایش می گذارند. می توانید آنها را ببینید. سوار آسانسور شیشه ای شوید و به پشت بام پانوراما Plaza Bianco بروید تا یکی از بهترین مناظر شهر را بدست آورید.

چه بخورید؟

ساکنان جنوا می گویند که یکی از معروف ترین انواع نان ایتالیایی ، فوکازیا ، در این شهر بندری اختراع شد. در اینجا این نان به صورت مربع های ضخیمی تهیه می شود که روی آن زیتون گذاشته می شود. این نان کاپوچینو به عنوان صبحانه خورده می شود. در اطراف Plaza Del Arbeh کافه های زیادی وجود دارد که می توانید صبح زود به آنجا بروید و یک صبحانه خوشمزه میل کنید. این بهترین مکان در جنوا برای تماشای بیدار شدن از شهر است. یکی از بهترین مکان ها برای صرف شام ، گذرگاه باریک به بندر است ، جایی که دکه هایی وجود دارد که la farinata ، نوعی پنکیک ساخته شده با آرد نخود را می فروشد. یک فروشگاه friggatori ماهی سرخ شده را درون کاغذ قیف می گذارد و آن را بین مشتریان توزیع می کند. مجاورت جنوا با دریا و کوه ها غذاهای متنوعی را برای آن به ارمغان آورده است ، بنابراین می توانید همزمان غذاهای دریایی تازه و همچنین لوبیا ، آجیل و زیتون بخورید. رستوران Zefrino ، واقع در نزدیکی خانه کریستوفر کلمبوس ، پر از غذاهای محبوب است و بسیاری از افراد مشهور برای صرف غذا به آنجا می روند. برای یک وعده غذایی اصیل جنوسی ، یک کاسه ماکارونی پخته شده با مقدار زیادی سس پسته سبز بخرید.


موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با انواع پوشک سگ خانگی
شنبه 11 تير 1401 ساعت 20:8 | بازدید : 202 | نویسنده : علی | ( نظرات )

پوشک سگ خانگی

 

پوشک سگ خانگی

 

پوشک سگ یک وسیله کاربردی و مفید است.  کارکرد آن در حیوانات خانگی، برای مواقع ضروری و موقتی و در شرایط خاص است. در هنگام خرید پوشک برای سگ خود سعی کنید محصولی را خریداری کنید که روکش نرم و ملایمی داشته باشد و نیز با کیفیت و مرغوب باشد تا هنگام استفاده از آن، پت شما دچار مشکلات پوستی نشود. انتخاب پوشک باید متناسب با نیازهای سگ باشد. همچنین فاکتورهای جنسیت، وزن و قد را نیز در نظر بگیرید. برای سگ ها دو نوع پوشک وجود دارد:

  1. پوشک های قابل شست و شو که میتوانید بعد از هر بار کثیف شدن، آنها را شسته و مجدداً استفاده نمایید.
  2. پوشک های یکبار مصرف که بعد از هر بار استفاده باید دور انداخته شوند.

 

مشخصات پوشک سگ خانگی  ماده Taotaopets 

این محصول بدون ایجاد حساسیت و دارای نوارهایی با چسبندگی قوی است. در قسمت انتهایی و دم این پوشک یک سوراخ است و به دور کمر بسته می شود. این پوشک برای سگ های ماده طراحی و تولید شده است. این پوشک سگ، با قدرت بالایی که در جذب مایعات و ترشحات دارد، برای دوره قاعدگی و بی اختیاری ادرار سگ ماده بسیار مناسب است. همچنین جهت جلوگیری از ادرار سگ در محیط خانه و یا در هنگام مسافرت نیز می توان از این پوشک استفاده کرد. این پوشک در حال حاضر در دو سایز زیر موجود است: سایز کوچک ( small ) برای سگ های با وزن 2 تا 5 کیلوگرم و دور کمر 19 تا 37 سانتی متر سایز خیلی کوچک ( extra-small ) برای سگ های با وزن 1 تا 2 کیلوگرم و دور کمر 15 تا 33 سانتی متر  

ویژگی پوشک سگ ماده برند Taotaopets

  • مناسب تمام نژادهای سگ ماده
  • نرم و منعطف
  • جذب بسیار بالا
  • دارای الیاف پلیمری
  • دارای نوار با قدرت چسبندگی بالا
  • آنتی باکتریال
  • جذب کننده قوی بو و مایعات
  • محتوی 10 عدد در هر بسته
  • ساخت چین

پوشک سگ سفید یکبار مصرف حیوان خانگی فوق العاده جاذب OEM
Factory Direct Competitive Price پوشک یکبار مصرف سگ پوشک فوق العاده جاذب حیوان خانگی
 
 
مشخصات محصول

اندازه (Famale) XS S م ل XL
دور کمر (میلی متر) 20 - 25 25 - 33 32 - 50 43 - 65 50 - 70
وزن حیوان خانگی (کیلوگرم) 1.5 - 3 2 - 4 4 - 8 6 - 17 15 - 26
رایانه / کیف 18 16 14 12 10

 

اندازه (Famale) XS S م ل XL
دور کمر (میلی متر) 20 - 25 25 - 33 32 - 50 43 - 65 50 - 70
وزن حیوان خانگی (کیلوگرم) 1.5 - 3 2 - 4 4 - 8 6 - 17 15 - 26
رایانه / کیف 18 16 14 12 10

 
 
- فناوری قفل کننده رطوبت ، مایع را به ژل برای پاکسازی بدون خراب تبدیل می کند.
- پوشک ناراحت کننده در گذشته وجود دارد ، به لطف تزئینات نرم و راحت در اطراف.
- قرار دادن ساده و سریع ، بنابراین می توانید از تناسب مناسب اطمینان حاصل کنید.
- استفاده آسان - آنها گزینه خوبی برای استفاده در فضای باز یا در سفر هستند.
- آنها در اندازه های مختلف موجود هستند تا اکثر نژادهای سگ را در خود جای دهند.

 
س FAالات متداول
Q1: آیا شما یک شرکت تجاری یا تولید کننده هستید؟
تولید کننده لوازم بهداشتی زنانه ، پوشک بچه ، نوار بهداشتی و غیره
Q2: آیا مارک آماده ای برای آزمایش وجود دارد؟
A: بله ما مارک های خود را از پوشک بچه و نوار بهداشتی داریم.
ما همچنین می توانیم به چاپ LOGO خود کمک کنیم.
Q3: MOQ و قیمت طبیعی شما چیست؟
A: MOQ ما مطابق با نیاز مشتری است.قیمت ما بر اساس آنچه مشتری می دانیم است

مادهاندازه.چند عدد
در هر بسته و انواع مختلف بسته بندی برای تصمیم گیری.
Q4: آیا می توانم برچسب خودم را داشته باشم؟
ج: مطمئناًما از سفارش نصب شده بسیار استقبال می کنیم اما به هزینه اضافی نیاز دارد. پیشنهاد بودجه نصب شده می تواند باشد

ارائه شده بر اساس طرحی که ارائه می دهید.
Q5: آیا می توانید نمونه ای رایگان برای دستمال بهداشتی و نوار بهداشتی و لباس زیر و تامپون ارسال کنید؟
پاسخ: بله ، نمونه رایگان در دسترس است ، بنابراین شما فقط باید هزینه حمل و نقل را پرداخت کنید.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور زوریخ ۱۴۰۱ در رز آبی و معرفی آن
پنج شنبه 9 تير 1401 ساعت 22:44 | بازدید : 178 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تور زوریخ ۱۴۰۱

تور زوریخ ۱۴۰۱

 

بهترین زمان برای خرید تور زوریخ

اگر قصد سفر به زوریخ دارید باید برای سلیقه خوبی که دارید به شما تبریک بگوییم. مقصدی بی نظیر مملو از جاذبه‌های طبیعی و بکر و تاریخی است. برای رفتن به زوریخ همه فصول زیبایی خود را دارند، اگر رزوج هستید پیشنهاد می‌کنیم در فصل پاییز به زوریخ سفر کنید، اگر فرزند کوچکی همراه شماست باید بدانید که فصل تابستان برای شما مناسب است و اگر به دنبال یک سفر بی نظیر هستید، زمستان‌ها می‌تواند برای شما خاطره‌ای زیبا باشد.

تور زوریخ ۱۴۰۱:

جاذبه‌های توریستی زوریخ

  • موزه هنرهای زیبا
  • باغ وحش زوریخ
  • خرید در خیابان اصلی زوریخ
  • بازدید از موزه فوتبال فیفا
  • نوشیدن قهوه با شکلات کیک سنتی سوئیس در کافه‌های زوریخ

ارز ، مبادله و نقاط نقدی در زوریخ

واحد پول مورد استفاده در سوئیس فرانک سوئیس است. کد ISO CHF است. فرانک سوئیس به 100 Rappen (Rp.) تقسیم می شود.

سکه در اسکناس های 5 ، 10 ، 20 و 50 Rappen و همچنین 1 ، 2 و 5 فرانک موجود است. همچنین اسکناس هایی با مبلغ 10 ، 20 ، 50 ، 100 ، 200 و 1000 فرانک وجود دارد.

یورو نیز در بسیاری از فروشگاه‌ها و رستوران‌های زوریخ پذیرفته شده است. با این حال، نرخ ارز به طور کلی نامطلوب است، بنابراین ارزش تغییر ارز خود را به فرانک سوئیس دارد. ساده‌ترین مکان برای انجام این کار، نقطه نقدی، شعبه اکثر بانک‌ها یا دفتر صرافی در ایستگاه قطار اصلی زوریخ است. علاوه بر این، می‌توانید محصولات بدون مالیات را پس از فرود و قبل از خروج از فرودگاه زوریخ خریداری کنید. قیمتهای مناسب و ساعات طولانی باز کردن، از جمله آخر هفته، فروشگاه‌های زوریخ روزانه صدها بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. بسیاری از فروشگاه‌ها درایستگاه قطار اصلی زوریخ همچنین 365 روز در سال باز هستند.

زوریخ سوژه عکاسان

زوریخ بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهر سوئیس است و در شمال این کشور واقع‌شده است. از این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی سوئیس یاد می‌شود. دریاچه زوریخ نیز یکی از جاذبه‌های توریستی این شهر و بهترین مکان برای عکاسی در تور سوئیس است. در کنار دریاچه، برج کلیسای فرامانستر قد علم کرده که به زیبایی‌های سوئیس می‌افزاید. جذابیت خیابان‌های سوئیس در زوریخ، این شهر را به سوژه‌ای بی‌پایان برای عکاسی تبدیل کرده است.

بهترین قیمت تور زوریخ

برای رفتن به زوریخ عوامل بسیاری در روند افزایش و یا کاهش قیمت تور زوریخ تاثیر گذار خواهند بود. اولین و مهمترین بخش آن، قیمت ارز خواهد بود. مورد دوم انتخاب هتل و یا نوع پرواز خواهد بود. باید شرایط موجودی پول و هزینه‌هایی که در طول سفر برای شما ایجاد می‌کند همه را در نظر بگیرید.

خرید تورهای اروپا از ژیوار

مفتخریم که 16 سال مجری مستقیم تورهای اروپا بوده‌ایم. با برگزاری تورهای متعدد به مقاصد مختلف اروپا و تورهای نمایشگاهی متخصص بودن خود را به مشتریان و همکاران ثابت کرده‌ایم از این رو موفق به دریافت جایزه مشتری‌مدارترین آژانس گردشگری ایران از دید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستیم. برای خرید یک تور اروپا به ویزای توریستی شینگن نیاز دارید و بس!

برای اخذ ویزای توریستی شینگن گروهی و FIT ( ویزای توریستی شینگن تکی) به مشاوره کارشناسان ویزای ژیوار برای جمع‌آوری مدارک نیاز دارید. خوشبختانه برای اخذ ویزای اروپا سابقه درخشان ژیوار این اجازه را به ما می‌دهد که به شما بگوییم نگران اخذ ویزای شینگن نباشید. بحثی از تضمینی بودن ویزای شینگن نخواهیم کرد، ولی باید مستحضر باشید که با ضمانت‌نامه‌هایی که از مشتریان دریافت خواهیم کرد، ابهامی برای صدور ویزا از طرف آفیسر پرونده پیش نخواهد آمد. 

با خرید تورهای اروپایی از ژیوار چه خدماتی دریافت خواهید کرد؟

  • هتل + صبحانه
  • پرواز رفت و برگشت
  • ویزای توریستی شینگن
  • راهنمای فارسی زبان از ایران
  • راهنمای فارسی زبان محلی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • گشت شهری آپشنال
  • مشاوره رایگان قبل از سفر
  • جلسه معارفه و دوستانه تولیدر با مسافران
  • ترانسفر اختصاصی با اتوبوس‌های ویژه
  • بیمه نامه مسافرتی

موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


درباره روانشناسی سرمایه
پنج شنبه 9 تير 1401 ساعت 13:27 | بازدید : 192 | نویسنده : علی | ( نظرات )

روانشناسی سرمایه

 

روانشناسی سرمایه

 

 

این مقاله برداشت آزادی از کتاب «Trading for living» نوشته «دکتر الکساندر الدر»، است و سعی شده است که مطالب آن به زبان ساده و همراه با تجربیات شخصی و کاربردی بیان شود. در ادامه بخشی از مطالب مطرح شده در این کتاب را می‌خوانید.

-آیا واقعاً می‌خواهید موفق شوید؟

روانشناسی سرمایه :

من دوست چاقی دارم که سالهاست تصمیم به رژیم گرفتن دارد. دوست من همیشه سعی می‌کند که در مقابل دیگران رژیمش را رعایت کند اما من بارها او را در حین خوردن تکه بزرگی از کیک یا بسته بزرگ چیپس گیر انداخته‌ام. رفتار او بسیار شبیه رفتار سرمایه گذارهایی است که میگویند می‌خواهیم موفق باشیم اما دایما اشتباهات خود را تکرار می‌کنند و سعی می‌کنند با لاپوشانی اشتباهاتشان از دیگران خود را از سرزنش برهانند.

دورغ گفتن به دیگران بد است اما دروغ گفتن به خود ناامید کننده است. درحالی که کتابفروشی ها مملو از کتب لاغری است، چگونه این همه آدم چاق مصمم به لاغر شدن وجود دارد؟ در مورد سرمایه گذاری هم داستان همین است.

در این مباحث خواهیم کوشید به جنبه‌های روانشناسی سرمایه گذاری بپردازیم. ما دانش روانشاسی سرمایه گذاری را به شما می‌دهیم اما تنها کسی که می‌تواند نیروی محرکه استفاده از این دانش را به شما دهد، خود شمایید.

-روانشناسی کلید موفقیت است

شما ممکن است تحلیلگر تکنیکی یا فاندامنتال باشید. ممکن است بر مبنای اخبار سرمایه گذاری کنید یا اقتصاد جهانی را خوب بفهمید اما یادتان هست آخرین باری که سرمایه گذاری کردید چه احساسی داشتید؟ نگران بودید یا می‌ترسیدید؟ این احساسات هزاران سرمایه گذار مانند شماست که بازار را حرکت می‌دهد.

از ترن هوایی پیاده شوید

اکثر سرمایه گذارها همیشه منتظر موقعیت مناسبند اما به محض ورود به سرمایه گذاری منطق را به کناری گذاشته و اسیر احساسات می‌شوند. آن‌ها با سوار شدن در ترن هوایی احساسات، تمام ملزومات برد را فراموش می‌کنند و مهار عقلشان را به دست احساسات می سپرند و اینجاست که سرمایه گذار با نداشتن کنترل روی خودش، کنترل سرمایه گذاریش را هم از دست می‌دهد.

تمام سرمایه گذارهای موفق، به نقش کنترل احساسات واقف هستند. تنها بازنده‌ها هستند که نقش احساسات فردی و جمعی را انکار می‌کنند.

برای موفقیت باید دنیا را همانگونه که هست دید و با چشمان باز سرمایه گذاری کرد، روندها را شناخت و وقت و سرمایه را با رؤیاپردازی هدر نداد.

سرمایه گذاری موفق بر سه پایه استوار است: روانشناسی، تحلیل بازار (سیستم سرمایه گذاری) و مدیریت سرمایه. در ابتدا به روانشناسی فردی یک سرمایه گذار خواهیم پرداخت. سپس روانشناسی جمعی را بررسی می‌کنیم. روانشناسی جمعی عاملی است که کمک می‌کند دلایل حرکت بازار را بهتر درک کنیم. در ادامه با مثالهایی از نقش روانشناسی جمعی را در آنها نشان خواهیم داد. هرچند دکتر الدر در کتابهای خود به بررسی تحلیل تکنیکال و مدیریت سرمایه پرداخته است اما به دلیل اینکه این قسمتها در مباحث خاص خود در سایت مورد بررسی قرار می‌گیرند، از آنها صرف نظر می‌کنیم.

بازی با جمع منفی

بر خلاف آنچه تصور می‌شود، بازارهای مالی از جمله بازار ارز بین الملل بازی جمع صفر نیستند. در بازی جمع صفر، برنده مالک همه پول بازنده است. مانند زمانی که من و شما شرط می‌بندیم که اگر یورو بالا رفت شما ۱۰ دلار به من بدهید. اگر یورو بالا برود شما ۱۰ دلار ضرر کرده‌اید و من ۱۰ دلار سود. اما در بازار ارز بین الملل مقداری از پول سهم بروکر (کارگزار یا بانک واسط) است.

برای مثال شما ۱۰۰۰ سهم از سهام فولاد مبارکه را از من خریداری می‌کنید. شما خریدار هستید و من فروشنده. فرضاً من این سهام را ۱۰۰۰ تومان به ازای هر سهم به شما می‌فروشم که در مجموع می‌شود یک میلیون تومان. اگر این معامله مستقیماً بین من و شما انجام شود، شما یک میلیون پرداخت کرده و من هم یک میلیون دریافت می‌کنم که این معامله جمع صفر است. اما در واقعیت نمی‌توان سهام را مستقیم بین دو شخص معامله کرد و نیاز به حضور کارگزار به عنوان واسطه مالی در این معامله خواهیم داشت. طبق قواعد کارگزار از خریدار ۰٫۴۸ درصد کارمزد می‌گیرد یعنی شما برای خرید سهام یک میلیون تومانی، یک میلیون و چهار هزار و هشتصد تومان می‌پردازید و آن طرف هم من فروشنده باید ۰٫۵۲ درصدکارمزد بپردازم یعنی برای سهام یک میلیون تومانی ۹۹۴٫۲۰۰ تومان دریافت خواهم کرد. اینجاست که با ورود کارگزار و دریافت ۱۰ هزار تومان کارمزد از طرفین، معامله دیگر جمع صفر نیست و جمع منفی است.

بنابراین به دلیل هزینه‌هایی معامله، معاملاتی که از روی شانس انجام شود در بلند مدت احتمال موفقیت آن کمتر از ۵۰ درصد خواهد بود و زیان ده می‌شود.

الف) روانشناسی فردی

-چرا سرمایه گذاری کنیم؟

شروع کردن به سرمایه گذاری کار آسانی است. وقتی موفق می‌شویم در آسمان پرواز می‌کنیم و ناگهان بشکستمی خوریم و همه چیز خراب می‌شود.

مردم برای دلایل گوناگونی سرمایه گذاری می‌کنند، برخی منطقی وبسیاری غیرمنطقی. ازدیدبرخی از افراد سرمایه گذاری فرصتی برای یکشبه پولدارشدن است. پول برای بسیاری از مردم سمبل آزادی است. اگربدانیدچگونه سرمایه گذاری کنید، آزادمیشویدومی توانیدساعات کارتان دست خودتان باشد.. سرمایه گذاری ترکیب فوق العاده ای از بازیهای فکری است. اگر ریسک پذیر هستید پتانسیل سرمایه گذار شدن هم دارید.

سرمایه گذاران خوب افراد پرکار و کوشایی هستند که بر خلاف تصور اکثریت جامعه، هدفشان پولدار شدن نیست. هدف آنها خوب سرمایه گذاری کردن است. بالطبع اگر خوب سرمایه گذاری کنند، پول هم در می‌آورند. اما آنها بیشتر به دنبال رسیدن به شخصیت بالاتری به عنوان سرمایه گذار هستند.

یک سرمایه گذار موفق به من می‌گفت که اگر من سالی نیم درصد باهوشتر بشوم، نابغه از دنیا می‌روم. سرمایه گذار دیگری به من می‌گفت: اگر صبح در کنار دست من نشسته باشی نمی‌توانی بگویی من ۲۰۰۰ دلار در سود هستم یا زیان. او در واقع به مرحله‌ای از توانایی در روانشناسی فردی رسیده که تحت تأثیر برد یا باختش قرار نمی‌گیرد.

-خیال پردازی یا واقع بینی؟

سرمایه گذار موفق واقع گراست. او به دقت آنچه در بازار رخ می‌دهد را بررسی می‌کند و میانبر نمی‌زند. آماتورها بر اساس خیال پردازی‌هایشان سرمایه گذاری می‌کنند. آن‌ها بعد از چند بار شکست به جای پخته شدن مانند کودکانی رفتار می‌کنند که شب از ترس روح در اتاقشان نمی‌خوابند. زیان برای آنها همان روح ترسناک شبانه است. سرمایه گذار موفق باید خیال پردازی‌هایش را بشناسد و بر آنها غلبه کند.

افسانه فکری

بازندگان فکر می‌کنند برندگان به اطلاعات مخفی خاصی دسترسی دارند. آن‌ها به دنبال سیستمهایی هستند که «همیشه» درست جواب می‌دهند و هزاران دلار در این راه خرج می‌کنند. بازندگان نمی‌دانند سرمایه گذاری کردن ساده‌تر از خیلی حرفه‌ها مثل جراحی، ساخت پل و وکالت است. اکثر برندگان باهوش هستند اما تعداد کمی از آنها نابغه هستند.

بسیاری از بازندگان فکر می‌کنند با داشتن حساب‌های بزرگ‌تر و حجم سرمایه گذاری بیشتر موفق می‌شوند. مشکل آنها کمی سرمایه‌شان نیست. مشکل آنها توسعه نیافتگی فکریشان است. آن‌ها فکر می‌کنند در ابتدا باید چند بار شکست بخورندتا در نهایت موفق شوند، مانند اینکه از جراحی انتظار داشته باشیم قبل از آنکه بتواند با موفقیت آپاندیس کسی را بیرون آورد چندین نفر را بکشد.

بنابراین هرگز از اصول مدیریت سرمایه عدول نکنید.

سرمایه گذاری با چشمان تمام بسته!

هر سرمایه گذاری باید در هر سه زمینه روانشناسی، تحلیل بازار (سیستم سرمایه گذاری) و مدیریت سرمایه استاد شود. لنگ زدن در یکی از این سه شما را به زمین خواهد زد. این‌ها سه پایه یک صندلی هستند. بازندگان صندلیشان را بر یک یا حداکثر دو پایه بنا می‌کنند و البته به سیستم سرمایه گذاری توجه زیادی دارند.

سرمایه گذاریهای شما باید بر اساس قوانین محکم بنا شده باشد. به عنوان یک سرمایه گذار باید احساساتتان را حین سرمایه گذاری تحلیل کنید و مطمئن براساس عقل و منطق و نه احساسات عمل کنید. باید آنقدر مدیریت سرمایه‌تان خوب باشد که چند شکست پشت سر هم نتواند شما را از بازار بیرون کند. سرمایه گذاری با چشمان تمام بسته ممکن نیست. با چشم باز سرمایه گذاری کنید.

-روانشناسی در سرمایه گذاری

احساسات شما اثر مستقیم و غیر قابل انکاری برروی حسابتان دارند. ممکن است شما بهترین سیستم سرمایه گذاری را داشته باشید اما اگر در زمان سرمایه گذاری احساس ترس، غرور یا نگرانی داشته باشید، حسابتان لطمه خواهد دید. زمانی که احساس سرخوشی قماربازانه یا ضعف مذبوحانه به شما دست می‌دهد، سرمایه گذاری را متوقف کنید. موفقیت و شکست شما بعنوان یک سرمایه گذار کنترل احساسات شمابستگی دارد. در زمان سرمایه گذاری شما با هوشمندترین افکار دنیا رقابت می‌کنید. زمین رقابت به سمت شما شیبدار است تا شرایط شکست شما فراهم شود. اگر شما احساساتتان را در این امر دخیل کنید که دیگر شکست شما حتمی است. مسئولیت سرمایه گذاری کاملاً با شماست.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


درباره تور اروپا عید 1402
پنج شنبه 9 تير 1401 ساعت 1:31 | بازدید : 186 | نویسنده : علی | ( نظرات )

تور اروپا عید 1402

 

سفر به دور اروپا مي‌تواند يكي از تجربه‌هاي فراموش نشدني باشد. از پاريس زيبا گرفته تا كافي‌شاپ‌هاي آمستردام و سواحل يونان، جاذبه‌هاي گردشگري اروپا هستند. در اين قاره چيز‌هاي زيادي براي ديدن وجود دارد. اما حتي اگر قصد سفر به دور اروپا را نداشته باشيد، اين قاره سواحل زيبا، معماري‌هاي با‌شكوه و قديمي و مردمي مهربان دارد. هر كشور به‌طوري باور‌نكردني با ديگر كشور‌ها تفاوت دارد.

تور اروپا عيد 1402

تور اروپا عيد 1402:

هزينه‌هاي معمول

· هزينه‌ي هتل

· غذا

· حمل و نقل

· فعاليت ها(همانند هزينه موزه ها و …)

از آن‌جايي‌كه قيمت‌ها بين‌ كشور‌هاي مختلف متفاوت است، صحبت درباره هزينه‌هاي كلي در تور اروپا عيد 1402 كمي سخت است.

تابستان نزديك است و شايد هيچ فصلي به اندازه‌ي تابستان براي سفر مناسب نباشد، فصلي كه در آن مي‌توان براي يك تعطيلات طولاني برنامه‌ريزي كرد. يكي از محبوب‌ترين مقاصد براي گردشگران شهرهاي روپايي به ويژه لندن، پاريس و رم بوده‌است، اما بسياري از گردشگران گاه گذارن يك تعطيلات طولاني در اروپا منصرف مي‌شوند چراكه هميشه اين تصور وجود دارد كه اروپا مقصدي گران است، اين قول درباره‌ي سه شهر بزرگ اروپا، رم، پاريس و لندن تا حدي درست است اما آنچه درباره‌ي گشت و گذار در اروپا مهم است، اين است كه در زمان درست در مكان درست باشيد،يعني چه ماهي براي چه مقصدي بهتر است، اين بهتر بودن يعني به طور دقيق مناسب‌تر بودن قيمت است كه مي‌تواند حاصل ميزان توريست‌ها و بازديدكننده‌ها باشد.

حال اگر آماده سفر به اروپا هستيد يا حداقل مقصد بعدي سفرتان اروپا خواهد بود، بد نيست نكاتي را از قبل بدانيد تا علاوه بر جاذبه‌هاي معمول گردشگري، تجربه‌اي پربارتر و كامل‌تر رقم بزنيد.

پس از خريد بليط‌ هاي سفرتان به اروپا حتماً تمايل داريد درباره مناطق ديدني و جاذبه‌هاي آن اطلاعاتي كسب كنيد. اروپا از شرق تا غرب، تركيبي از فرهنگ‌ ها، زبان‌ ها، ميراث، معماري و سنت‌ هاي گوناگون است. برداشته شدن مرزها در كشورهاي اروپايي به معني سفري آسان، ارزان‌ تر و لذت‌ بخش‌ تر براي مسافران خواهد بود؛ اما به هر حال براي غني‌تر كردن اين تجربه خاص، نياز به دانستن برخي نكات است كه در اين مقاله با شما در ميان مي‌گذاريم.


1. در فصل‌ هاي خلوت‌ تر برويد

اروپا در فصل‌ شلوغ گردشگري مي‌ تواند يك تجربه ناخوشايند از شلوغي، صف‌ هاي طولاني در پاريس و لندن يا حتي شهرهاي كوچك‌ تري چون آوينيون و ورونا باشد. براي جلوگيري از اين مشكل، توصيه مي‌كنيم در ماه‌هاي ژوئن، ژوئيه و آگوست به آن فكر نكنيد تا بتوانيد جاذبه‌ هاي ارزشمندي چون تابلوي موناليزا و نمازخانه سيستين با شاهكار ميكل آنژ را با خيال آسوده ببينيد. علاوه بر آن، تابستان زمان سفرهاي خود اهالي اروپا نيز به شمار رفته و اگر مي‌خواهيد يك تجربه واقعي و خوب داشته باشيد، بهتر است در اوايل بهار يا در پائيز به اين نقطه سفر كنيد.

2. از كسب و كارهاي خانوادگي خريد كنيد

از مسير شلوغ برج ايفل يا «گالري لافايت» دور شده و به كسب و كارهاي كوچك‌ تري مانند يك شيريني فروشي خانوادگي يا مغازه‌ اي در كنج كه توسط يك زن و شوهر اداره مي‌شود سر بزنيد. شما به اينجا آمده‌ايد تا شهر را همانند يك محلي تجربه كنيد؛ پس بايد به نقاط كمتر توريستي هم سر زده يا حتي موقع ورود از سلام به زبان همان منطقه استفاده كنيد! البته جداي از اين، مغازه‌ هاي خارج از خيابان اصلي معمولاً ارزان‌ تر نيز هستند. اگر در رستوران‌ ها عكس غذاها را نيز در منو ديديد، بدانيد كه آنجا بر روي جذب گردشگران تمركز داشته و قيمت‌ هاي بالاتري دارد. قبل از سفر بد نيست نام چند غذا به زبان مقصدتان را ياد بگيريد يا يك مترجم داشته باشيد تا نيازي به منوهاي عكس دار نباشد.

3. زبان محلي مقصدتان را ياد بگيريد

بد نيست قبل از سفر چند جمله كاربردي به زبان مقصدتان را ياد بگيريد و اگر احساس راحتي كرديد با استفاده از آن‌ها با مردم محلي ارتباط برقرار كنيد. در اغلب موارد مردم از توريستي كه تلاش مي‌كند به زبان آن‌ ها صحبت كند خوششان آمده و اين كار را تحسين مي‌كنند. البته بهتر است قبل از استفاده از تلفظ‌ ها مطمئن شده و كمي با كاربردهاي عبارات آشنا شويد. بهترين چيزهايي كه مي‌ توانيد ياد بگيريد، عبارات و كلمات مربوط به احوالپرسي و تشكر است.

4. بيشتر در يك مكان بمانيد

معمولاً اقامت طولاني‌ تر در يك مكان به مدت يك هفته خيلي بهتر از سفر از اين شهر به آن شهر است. با اين كار نه تنها كمتر مجبور به باز و بسته كردن وسايل مي‌شويد كه شانس بيشتري براي آشنايي با محله و آدم‌ ها را خواهيد داشت. مي‌توانيد كافه‌ اي جذاب پيدا كرده يا چند دوست خوب در آن حوالي پيدا كنيد.

5. مانند محلي‌ ها رفتار كنيد

حتماً شما هم از اينكه به عنوان يك گردشگر از باقي جمعيت جدا شويد و به خاطر رفتار نامعقول در يك شرايط خاص به چشم بياييد خوشتان نمي‌ آيد؛ پس بهتر است ببينيد مردم محلي چه كار مي‌كنند و به همان ترتيب رفتار كنيد. براي مثال موقع بازديد از يك كليساي ارتدوكسي از پوشيدن لباس‌ هاي باز يا رنگ‌ هاي تند خودداري كرده و قبل از سفر درباره آداب و رسوم آن منطقه اطلاعاتي به دست بياوريد تا پيشاپيش درباره برخي كدهاي رفتاري آگاه باشيد.
ا
6. درباره ساعات تعطيلي بعد از ظهري آگاه شويد

اروپايي‌ ها استراحت بعد از ظهري و غذاي ميان روز خود را بسيار دوست دارند كه معمولاً چند ساعتي هم طول مي‌كشد. با اين حساب ممكن است در ساعت ۲ بعد از ظهر با يك باجه فروش بليط يا اداره پست بسته رو به‌ رو شويد! قبل از برنامه‌ ريزي براي گردش روزانه حتماً اين ساعات را در نظر بگيريد. البته بد نيست از اين موقعيت استفاده كرده و خودتان هم براي صرف يك ناهار مفصل و عالي به رستوران برويد. اين كار به ويژه در شهر رم تجربه خاصي را رقم مي‌زند.

7. از گذرگاه‌ هاي اصلي فاصله بگيريد

درست است كه در طي سفر به اروپا بايد حتماً به برج ايفل سر زده يا جاذبه‌هاي معروف اصلي را تماشا كرد؛ اما بعد از اين بازديدها بهتر است در اكثر مواقع از خيابان‌هاي شلوغ اصلي دور شويد تا جاذبه‌ هايي كمتر ديده شده و خلوت‌ تر را پيدا كنيد. براي اين كار مي‌ توانيد از مردم محلي در كافه‌ ها سوال كرده تا به شما مقاصد مورد علاقه‌ خود را پيشنهاد كنند. قطعاً ساكنين يك شهر بهتر از هر كسي مي‌ توانند در زمينه پيدا كردن بهترين كافه، رستوران يا جاذبه‌ هاي ديگري چون اجراهاي موسيقي زيرزميني، محلي براي پيك نيك و غيره به شما كمك كنند.

8. در مركز شهر اقامت كنيد

شايد اقامت در يك هتل ارزان حومه شهري گزينه منطقي‌ تري به نظر بيايد اما به ما اعتماد كنيد؛ اين گزينه هميشه آن قدرها هم درست نيست. وقتي به دنبال پيدا كردن بهترين گزينه‌ هاي حمل و نقل، رستوران يا مناطق مسكوني هستيد، دور بودن از مركز شهر مي‌ تواند بسيار آزار دهنده باشد. جداي از آن، بد نيست كمي بيشتر خرج كرده و يك اقامتگاه متوسط در مركز شهر يا نزديك آن را رزرو كنيد. با اين كار مي‌توانيد ديدني‌ هاي اصلي، بهترين كافه و رستوران‌ ها و جاذبه‌ هاي ديگر را به راحتي پيدا كرده و وقت بيشتري براي گردش در شهر داشته باشيد. همچنين با استفاده از مترو و اتوبوس، جا به جايي در شهر بسيار آسان‌تر مي‌شود.


9. مي‌توانيد در شهرهاي كوچك‌ تر اقامت كنيد

شهرهاي بزرگي چون رم، پاريس، لندن و آمستردام مي‌توانند به خاطر انبوه جمعيت گردشگران، معاشرت با مردم محلي را سخت‌ تر كنند. با انتخاب شهرهاي كوچك‌ تر كه گردشگران كمتري را به خود جذب مي‌كنند، اما به وسيله سيستم حمل و نقل عمومي مي‌توان از آنجا به قطب‌ هاي اصلي مانند بارسلونا، بولونيا و فلورانس دسترسي داشت، تجربه بهتري را رقم خواهيد زد. اين شهرها معمولاً آرام‌ تر و ساكت‌ تر هستند و مي‌ توانيد با فشاري كمتر از زمان خود لذت ببريد. در اين مقاصد خانه‌ ها و آپارتمان‌ هاي زيادي براي اجاره وجود دارد.

10. با قطار سفر كنيد

مردم اروپا قطار را خيلي دوست داشته و براي اين علاقه دليل خوبي هم دارند. سفر با قطار معمولاً راحت‌تر بوده و بسته به مقصد نهايي مي‌ تواند از سفر هوايي نيز آسان‌ تر تمام شود. تقريباً هيچ صفي براي استفاده از قطار وجود نداشته و مي‌توانيد دقيقه‌ اي قبل از عزيمت بليط خود را تهيه كنيد. البته بد نيست بدانيد برخي سفرهاي قطاري از سفر با هواپيما گران‌ تر هستند! اما راحتي و فضاي آزادي كه در قطار داريد گاهي ارزش قيمت بالاتر را دارد. براي سفري بهتر با قطار اروپا، پيشاپيش اپليكيشن نقشه آن را نصب كرده تا بتوانيد از ساعات حركت مطلع شده و بليط تهيه كنيد.

علاوه بر اين شهرها كه هميشه از آنها ياد مي‌شود، شهرهاي بسيار زيباي ديگر نيز در اروپا وجود دارد كه سفر به آنها مي‌تواند بهترين و آرام‌بخش‌ترين تعطيلات را براي ما به ارمغان بياورد. در ادامه چند مقصد اروپايي به همراه ماه مناسب سفر به شما معرفي مي‌شود.

پوسيتانو؛ ايتاليا

بهترين ماه سفر: ژوئن(۱۲خرداد تا ۱۰تير)

مناسب براي خانواده



پراگ؛ جمهوري چك

بهترين ماه سفر ژولاي(۱۱ تير تا ۱۰مرداد)

مناسب براي سفرهاي دسته جمعي


استكهلم؛ سوئد

بهترين ماه سفر: ژولاي( ۱۱ تير الي ۱۰ مرداد)

مناسب براي افرادي كه مي‌خواهند تنها سفر كنند

مادريد؛ اسپانيا

بهترين ماه سفر اگوست(۱۱مرداد تا ۱۰شهريور)

مناسب براي سفرهاي دسته جمعي

فلورانس؛ ايتاليا

بهترين ماه سفر اگوست

مناسب براي زوج‌ها

كراكوف؛ لهستان

بهترين ماه سفر ژولاي

مناسب براي افرادي كه مي‌خواهند تنها سفر كنند


برلين؛ آلمان

بهترين ماه سفر اگوست

مناسب براي سفرهاي دسته جمعي

ادينبورگ؛ اسكاتلند

بهترين ماه سفر ژوئن

مناسب براي سفرهاي دسته جمعي


دوبرونيك؛ كرواسي

بهترين ماه سفر ژوئن

مناسب براي سفر خانوادگي به همراه كودكان


بروژ؛ بلژيك

بهترين ماه سفر ژولاي

مناسب براي زوج‌هاي جوان


موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با غذای خشک سگ taste of the wild
چهار شنبه 8 تير 1401 ساعت 20:42 | بازدید : 161 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای خشک سگ taste of the wild

 

 غذای خشک سگ taste of the wild

 

خرید بهترین غذای خشک برای انواع سگ
مهم ترین عامل در سلامت و طول عمر سگ ها تغذیه آن ها است که صاحبان سگ باید همیشه این نکته را به خاطر داشته باشند. دامپزشکان اعتقاد دارند که بهترین و سالم ترین غذا برای سگ ها و رژیم غذایی آن ها غذای خشک است.

به همین علت این محصولات از تنوع بالایی برخوردار هستند. بهتر است بدانید به طور میانگین سگ ها حدود14تا20 عمر دارند و از همان ماه های اول بهتر است انتخاب درستی در غذای سگ خود داشته باشید تا در سلامت استخوان ها و دندان ها و عضلات و غضروف های سگ شما و همین طور بر روی عملکرد کیله ها و دستگاه گوارش سگ شما تأثیر منفی نداشته باشد.

بهتر است بدانید هنگام  خرید غذای سگ از نوع خشک، حتماً از غذاهای کنسروی و سوپ ها هم استفاده کنید که برای سلامتی سگ شما لازم است.

امروز در این مقاله برای خرید بهترین غذای مناسب سگ های شما توضیحاتی را می دهیم تا هنگام خرید بتوانید بهتر و آگاه تر خرید کنید.

جدیدترین و بهترین غذاهای خشک سگ را برای سگ های خانگی و محبوب خود از پت شاپ آقای پت تهیه کنید و در سریعترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید
غذای خشک سگ چیه و از چی درست شده؟
این غذاها در ظاهر شبیه بیسکویت های قهوه ای رنگ و ریز هستن که در واقع از ترکیب مواد غذایی مخلوط شده و خشک شده تشکیل شدن و بین 6 تا 10 درصد رطوبت دارن.
طرز تهیه غذای خشک برای سگ چه جوریه؟
هر کمپانی تولید غذای خشک سگ، دستور و فرمول خاص خودشو برای درست کردن انواع غذا داره:

اول مواد تشکیل دهنده غذا رو با نسبت های مناسب با هم مخلوط میکنن
خمیر به دست اومده رو یکدست میکنن
سپس توی فرهای مخصوصی این خمیر رو میپزن
در آخر اون رو به قطعات کوچک تر خرد و سپس خشک میکنن

معرفی غذای خشک سگ
غذای خشک سگ ها از ترکیب شدن مواد غذایی مختلفی درست می شوند مانند:

پروتئین ها
چربی ها
کربوهیدرات ها
ویتامین ها
مواد معدنی
اسید های چرب ضروری

این مواد با هم ترکیب می شود و به صورت خمیری در می آید و در فر، به شکل بیسکوییت های ریز قهوه ای رنگ که از ارزش غذایی بالایی برخوردار هستند بسته بندی می شوند. برند های مختلفی در بازار وجود دارد که صاحبان سگ می توانند تهیه کنند. نکته مهمی که باید بدانید این است که رطوبت این غذا باید بین 6 تا10 درصد باشد.

 

 

غذای خشک سگ taste of the wild :

 

برند Taste of the wild یک برند آمریکائی تولیدکننده غذای خشک است که به عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین غذای خشک جهان به حساب می‌آید. غذای خشک Taste of the wild تمام مواد مورد نیاز بدن حیوانات خانگی که از محیط طبیعی زندگی در جنگل محروم هستند را فراهم می‌کنه. تمام غذاهای این برند پرویوتیک هستند و در هر پوند غذا ۸۰ میلیون باکتری زنده وجود داره که علاوه بر کمک به دستگاه گوارش برای هضم غذا، لایف استایل حیوان خانگی شما رو به واقعیت و اصالت طبیعی خودش برمی‌گرداند. این غذای خشک از گوشت خالص گوزن و سبزیجات مختلف تهیه شده است و به علت اصالت و کیفیت بالای مواد استفاده شده در آن و لزوم قرابت به غذای ثابل دستیابی در جنگل، از چربی نسبتا بالاتری برخوردار است و می‌توان میزان کمتری از آن را استفاده کرد و همین باعث می‌شود که بتوان از این غذا برای مدت طولانی استفاده کرد.

 

غذای سگ ها اگر مناسب نباشد، ممکن است آن‌ها را دچار مشکلات جدی کند. پیشنهاد می‌شود از غذاهای خانگی و استخوان مرغ به سگ‌تان ندهید. بسته به بودجه‌ای که دارید و با بررسی بهتر نژاد سگ‌تان، می‌توانید غذای مناسب و مغذی‌تری برایش انتخاب کنید. همچنین می‌توانید غذای سگ تان را آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

می‌توانید از غذاهای خشک یا کنسرویی استفاده کنید، گرچه اکثر سگ‌ها کنسرو را ترجیح می‌دهند و برعکس باور عمومی که در مورد غذاهای کنسروی وجود دارد، این نوع غذا به دلیل نوع بسته‌بندی که دارند، مدت زیادی سالم می‌مانند نه این‌که به آن‌ها مواد نگه‌دارنده بیشتری اضافه کرده‌باشند.

قیمت غذای سگ ارزان

قیمت غذای سگ، یک گزینه بسیار مهم است؛ چون اگر مراقب نباشید ممکن است هزینه غذای سگ‌تان از هزینه های خودتان بالاتر برود. البته بیشتر قیمت غذای خشک سگ مورد توجه است. چون به صورت فله‌ای هم قابل خریداری است. شما می‌توانید از طریق اینترنت به غذای سگ ارزان و با کیفیت خوب دسترسی داشته باشید.

البته لازم است اطلاعات غذایی‌تان در مورد تغذیه حیوانات را کمی تقویت کنید تا بتوانید غذاهای باکیفیت را از بی‌کیفیت تشخیص دهید. جالب است بدانید که قیمت بالا اصلاً تضمین خوبی برای باکیفیت بودن غذا نیست و گاهی حتی گزینه‌های موجود در غذای خشک سگ ارزان می‌تواند همان گزینه مناسب برای حیوان شما باشد.

همچنین غذای تشویقی سگ، برای مقاصد هضم بهتر و تمیز شدن دندان‌هایشان به آن‌ها داده می‌شود که باز انواع خاص خود را دارد و می‌توانند با قیمت ارزان و مناسب تهیه شوند. توصیه ما این است که حتماً به قیمت مناسب برای تهیه محصولات غذایی سگ‌ها توجه داشته باشید.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با قیمت غذای سگ جوسرا
چهار شنبه 8 تير 1401 ساعت 1:33 | بازدید : 161 | نویسنده : علی | ( نظرات )

قیمت غذای سگ جوسرا

 

قیمت غذای سگ جوسرا

 

 

غذای خشک سگ جوسرا مدل MINIDELUXE

عناصر:

پروتئین بره،سیب زمینی،چربی طیور،پروتئین سیب زمینی،فیبر چغندر،غذای خرنوب،مخمر تا حدی هیدرولیز شده،مواد معدنی،پروتئین حیوانی هیدرولیز شده،فیبر سیب،ریشه کاسنی زمین

 

قیمت غذای سگ جوسرا:

مزایا:

  • خوراکی کامل و متعادل برای سگ های بالغ
  • سرشار از پروتئین و ویتامین های سبزیجات و میوه جات و گوشت قرمز
  • هضم آسان
  • کمک به بهبود عملکرد قلب

مشخصات محصول:

غذای خشک سگ جوسرا مدل MINIDELUXE فاقد غلات،اما مملو از سبزیجات،گیاهان و میوه جات همراه مقدار زیادی گوشت،پر از طعم و مزه است.

گیاهان و میوه های سالم انتخاب شده این رژیم غذایی را کامل کرده و طعم دلچسبی را به سگ ارائه میدهد.

همچنین ال کارنیتین و تورین موجود در آن باعث بهبود عملکرد قلب شده و سطح فیبر استاندارد آن هضم را آسان میکند.

تجزیه و تحلیل:

پروتئین خام ۲۵٫۰ %
چربی خام ۱۷٫۰ %
فیبر خام ۲٫۲ %
رطوبت ۹٫۱ %
کلسیم ۲٫۰۰ %
فسفر ۱٫۲۵ %

میزان مصرف:

 

فعال نسبتا فعال غیرفعال/پیر وزن سگ
۵۰ g ۴۵ g ۳۵ g ۲ kg
۸۵ g ۷۵ g ۶۰ g ۴ kg
۹۵ g ۸۰ g ۶۵ g ۶ kg
۱۱۰ g ۹۵ g ۷۰ g ۸ kg
۱۴۰ g ۱۱۵ g ۸۵ g ۱۰ kg

 

 

 

کشور مبدا  سازنده  برند جوسرا  Josera  ،  آلمان  می باشد  . جوسرا یکی  از برندهای معتبر و شناخته شده جهانی  در صنایع غذایی حیوانات محسوب می گردد.  این برن غذاهای سوپر پرمیوم سگ و گربه ، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و سالم تهیه می نماید. در محصولات این شرکت ، سویا ، رنگ و طعم دهنده های مصنوعی ، ترکیبات دستکاری شده ژنتیکی وجود ندارد.

غذای خشک سگ بالغ نژاد کوچک جوسرا با نام انگلیسی  Josera Mini Deluxe به دلیل اینکه فاقد غلات می باشد برای حیواناتی با سیستم گوارشی حساس بسیار مفید می باشد. غذای سگ مینی پاپی جوسرا  از میوه و سبزیجات و گیاهان سرشار می باشد . کیفیت بالای این غذا به دلیل پروتئین حیوانی آن است که از گوشت بره تهیه شده است . هضم آسان غذای خشک سگ بالغ نژاد کوچک جوسرا   بوی بد مدفوع سگ را کاهش می دهد . دانه های موجود در این غذا جرم دندان سگ وفادار شما را از بین می برد.  درصد های موجود در ترکیبات غذای خشک سگ بالغ نژاد کوچک جوسرا   عبارتند از : پروتئین ۲۵%، فیبر خام ۲.۲%، کلسیم ۱.۲۵% ، چربی ۱۷%، مواد معدنی ۹.۱%

اگر به سلامتی و زیبایی سگ وفادار خود اهمیت می دهید حتما از این غذا استفاده نمایید و تاثیرات شگفت انگیز آن را در حیوان خود زیر نظر بگیرید.

در استفاده از این محصول نکات زیر را مد نظر قرار دهید :

* در هنگام سرو آب شیرین در کنار غذای سگ خود قرار دهید.

* برای تغییر غذای سگ خود به صورت تدریجی و در طول یک هفته سگ را با غذای خود آشنا نمایید تا دچار مشکلات گوارشی نشود.

* بسته بندی را در مکان خشک ، خنک و تاریک قرار دهید.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با دسرهای بلژیک
سه شنبه 7 تير 1401 ساعت 22:40 | بازدید : 208 | نویسنده : علی | ( نظرات )

دسرهای بلژیک

 

 دسرهای بلژیک

 

کوفته های وفل فرانسوی بلژیک Gaulettes

این دستور غذاها، که همچنین به عنوان گلوله شناخته می شود، زیبایی کریسمس مورد علاقه در بسیاری از جوامع با روابط بلژیکی است. به عنوان یک کودک، تعطیلات کامل تا زمانی که یک نفر در گریختن آرنج لازم قرار داده شود، باقی مانده از آرد را به خمیر که در حال حاضر غیرممکن است سخت می کند. نتیجه؟ کوکی های وفل خام گرم و معطر، پر از وانیل و قهوه ای قهوه ای قهوه ای. گوشت خوک بهترین خوراک است، زیرا آنها در طول سه روز اول جویدن و طعم بیشتری دارند.

توجه توجه کوک : آنها به نظر بسیار فانتزی هستند، اما هیچ تجهیزات خاصی از آهن وفل مورد نیاز نیست. همچنین می توان از آهن وفل بلژیکی یا آهن سرب استفاده کرد.

دسرهای بلژیک:

آنچه شما نیاز دارید

  • 1 پوند کره (نرم کننده)
  • 3 فنجان
  • شکر قهوه ای روشن
  • 6 تخم مرغ
  • 1 قاشق غذا خوری خالص
  • عصاره وانیلی
  • اختیاری: 1 قاشق چای خوری عصاره بادام (یا عصاره گردو سیاه)
  • 7 فنجان آرد (همه منظوره)
  • 1/4 قاشق چای خوری سودا
  • 1/4 قاشق چای خوری نمک

چگونه آن را بسازیم

  1. با استفاده از یک میکسر با سرعت متوسط، کره، قهوه ای قهوه ای، تخم مرغ و عطر و طعم کرم را خرد کرده، تا زمانی که مخلوط کرکی باشد.
  2. سرعت مخلوط را کاهش دهید و در مواد خشک خشک کنید تا خمیر کاملا مخلوط شود.
  3. یک وفل فرانسوی-بلژیکی را روی حرارت متوسط ​​تهیه کنید. یک توپ 1 اینچ خمیر را به هر قسمت از آهن پیش گرم کنید و بیش از 45 ثانیه در هر طرف بخورید تا شستشوی گرمای متوسط.
  1. گلوله ها زمانی انجام می شوند که قهوه ای طلایی می شوند. اجازه دهید آنها به طور کامل بر روی یک قفسه سیمی خنک شوند.
دستورالعمل تغذیه ای (در هر خدمت)
کالری 112
چربی کل 8 گرم
چربی های اشباع شده 5 گرم
چربی غیر اشباع 3 گرم
کلسترول 45 میلی گرم
سدیم 45 میلی گرم
کربوهیدرات ها 9 گرم
فیبر رژیمی 0 گرم
پروتئین 1 گرم

(اطلاعات تغذیه ای در دستور العمل های ما با استفاده از پایگاه داده جزء محاسبه می شود و باید برآورد شود. نتایج فردی ممکن است متفاوت باشد.)

 

پیشینه وافل به بلژیک برمی گردد. این دسر خوشمزه  اغلب در دستگاه وافل ساز درست می شود به همین دلیل شکل و شمایل آن ها مثل هم است. وافل در تمام جهان سرو می شود و خواهان بسیاری دارد.

نمکستان: پیشینه وافل به بلژیک برمی گردد. این دسر خوشمزه  اغلب در دستگاه وافل ساز درست می شود به همین دلیل شکل و شمایل آن ها مثل هم است. وافل در تمام جهان سرو می شود و خواهان بسیاری دارد.

وافل به عنواند میان وعده، دسر و غذا سرو می شود. صبحانه یکی از مهمترین وعده های غذایی است شما می توانید وافل را برای یک وعده صبحانه کامل و لذیذ در نظر بگیرید. ترکیب وافل با خامه و توت فرنگی بسیار خوشمزه است و یا حتی این دسر را می توان با عسل و کره بادام زمینی و نوتلا ترکیب کرد.

وافل از آن دسته از غذاهایی است که طرفداران زیادی دارد. پیشنهاد من به شما این است که اگر تا به الان وافل بلژیکی نخورده اید حتما آن را امتحان کنید پیشمان نمی شوید، یک غذا بسیار خوشمزه و ساده است که با طعمی لذیذ همه را مجذوب خود می کند.

 

کشور بلژیک در شمال غربی اروپا واقع شده است. مساحت این کشور 30528 کیلومتر مربع می باشد. این کشور یکی از کوچکترین و پرجمعیت ترین کشورهای اروپایی محسوب می شود. بلژیک از زمان استقلالش در سال 1830، یک دموکراسی نماینده به ریاست یک پادشاه موروث قانون اساسی بوده است. در ابتدا، بلژیک دارای یک شکل واحد دولتی بود. اما در دهه های 1980 و 90، اقداماتی برای تبدیل بلژیک به کشوری فدرال با اختیارات مشترک در مناطق فلاندر، والونی و پایتخت بروکسل صورت گرفت. شهر بروکسل، پایتخت این کشور می باشد.

بهتر است بدانید که بلژیک در مجموع 860 مایل (1،385 کیلومتر) با همسایگان خود مرز زمینی دارد. این کشور از شمال با هلند، از شرق با آلمان، از جنوب شرقی با لوکزامبورگ و از جنوب با فرانسه همسایه است. بلژیک همچنین حدودا دارای 40 مایل (60 کیلومتر) خط ساحلی در دریای شمال می باشد.


موضوعات مرتبط: آژانس های مسافرتی , سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی غذای خشک سگ بلکاندو
سه شنبه 7 تير 1401 ساعت 1:31 | بازدید : 149 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای خشک سگ بلکاندو

 

غذای خشک سگ بلکاندو

 

داینر بالغ – Adult Dinner

 

ویژگی های محصول

از یک سالگی

سطح فعالیت متوسط

کریکت های بزرگ

 

انتخاب با دقت مواد خام، ماکیان ظریف بسیار، سیب زمینی های سالم و آرد دانه ی انگور سرد پرس شده به بلکاندوی داینر بالغ (Belcando Adult Dinner) برای سگ های بالغ ترکیب ایده آل مواد مغذی می دهد. محتویات محدود پروتئین و چربی با نیاز های سگ ها در سطح فعالیت متوسط مطابق می باشد. اگر مقدار صحیح داده شود، وزن بدن سگ پایدار خواهد ماند و مقدار سیری نیز مناسب. کریکت های بزرگتر سگ را تشویق به جویدن می کنند.

 

ساخته شده فاقد

گندم

سویا

محصولات شیری

 

پروتئین آن از چه تشکیل شده است؟

75% پروتئین حیوانی (65% ماکیان، 10% ماهی)، 25% پروتئین گیاهی

 

غذای خشک سگ بلکاندو:

 

Belcando- Adult Multi Croc Premium

  • غذای خشک ادالت مالتی کراک کیفیت پرمیوم خوش طعم و مقوی،
  • ایده آل برای سگ های بالغ نژاد متوسط و بزرگ با فعالیت بدنی متوسط؛
  • ترکیبی از گوشت سفید، قرمز و سبزیجات، روغن های خوراکی و پروتئین
  • مناسب تناسب اندام سگ ها
  •  تقویت سیستم ایمنی و مفاصل
  • 15 کیلوگرم

 

بهتر است برای سگ های خانگی خود از غذاهای خشک در برابر غذاهایی که خودمان در خانه درست میکنیم استفاده کنیم زیرا این غذاها تمامی مواد مورد نیاز بدن سگ را تامین میکنند و باعث میشوند که نگران حساسیت داشتن سگمان به مواد غذایی های مختلف نباشیم ، البته در کنار این غذاهای خشک برای تنوع دادن به رژیم غذایی سگ باید گاهی از غذاهای خانگی مثل سبزیجات و گوشت و…. استفاده کنیم . ما در اینجا به معرفی یکی از برند های معروف غذاهای خانگی سگ ها به نام بلکاندو میپردازیم تا با مقایسه بتوانید بهترین غذا را برای سگتان انتخاب کنید . خرید غذای سگ بلکاندو از پت شاپ های آنلاین مانند پت اسنپ امکان پذیر است.

هدف این برند تولید غذای ارگانیک، سالم و خوشمزه برای سگ های خانگی است . این برند یکی از ۵ برند اصلی شرکت بویتال آلمان است که محصولات آن در سطح سوپر پریمیوم برای سگ ارائه می‌شود . این شرکت معتقد است که هر سگ دارای الزامات غذایی خاصی است و بر همین اساس محصولات غذایی خود را بر اساس گروه سنی ، نژاد ،‌ فعالیت بدنی و حساسیت‌ های غذایی دسته ‌بندی می‌کند .

یکی از ویژگی‌ های منحصر به فرد این برند این است که گوشت لازم برای تهیه غذای خشک و غذای کنسروی سگ از بهترین گوشت‌ های محلی تهیه و مواد ارزشمندی مانند آرد دانه انگور و دانه‌ های چای که حاوی پلی فنول‌هایی است . بسته بندی این غذاها معمولا رنگ مشکی دارد ، بطور کلی غذای خشک سگ Belcando به سه دسته سگ های جوان، بالغ و خاص تقسیم میشود  و خرید غذای سگ بلکاندو بسیار آسان است.

 

خرید غذای سگ  بلکاندو مخصوص سگ های بالغ نژاد کوچک :

غذای خشک سگ بلکاندو مخصوص سگ بالغ نژاد کوچک و متوسط بدون غلات حاوی گوشت بره جایگزین مغذی و مناسبی برای سگ هایی که به گلوتن یا غلات حساسیت دارند . در این فرمول غذایی گیاه آمارانث یا گل تاج خروس گیاهی که انسانهای نخستین به جای گندم و برنج استفاده می کردند و از همان دوره ها توسط ازتک ها برای توانایی قدرت بخشی اش ارزش نهاده شده است.

دانه انگور، دانه چیا، سیب زمینی و نخود فرنگی جایگزین شده است تا ویتامین های مورد نیاز بدن سگ شما تامین شود حاوی گوشت بره خوش طعم و تازه و بسیار لذیذ است . غذای سگ بلکاندو، غنی شده با آمارانت (فاقد گلوتن و جایگزین بسیار مغذی غلات با قابلیت هضم بسیار بالا)، حاوی دانه چیا (دارای اسیدهای چرب برای تقویت پوست و موی سالم و اثر سیر کنندگی بدون خوردن زیاد) می‌باشد .


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تور سوئیس در آژانس مسافرتی رز آبی و معرفی آن
دو شنبه 6 تير 1401 ساعت 22:55 | بازدید : 150 | نویسنده : علی | ( نظرات )

آژانس مسافرتی رز آبی

آژانس مسافرتی رز آبی

 

سوئیس را می‌توان یکی از زیباترین کشورها در تمام جهان دانست. کوهستان‌های شگفت‌انگیز آلپ، بناهای قرون‌وسطی و دشت‌های سرسبز و بی‌نظیر، سوئیس را به یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل کرده است به‌طوری که بسیاری از افراد آرزو دارند حداقل یک‌بار هم که شده به این کشور سفر کنند. برای سفر به سوئیس روش‌های زیادی وجود دارد. افرادی که قصد دارند به این کشور سفر کنند می‌توانند به‌صورت شخصی به رزرو تور و بلیت هواپیما بپردازند اما با توجه به اینکه این روش سختی‌های خاص خود را دارد بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند تا با استفاده از تورهای گردشگری به سوئیس سفر کنند.

تور سوئیس 1401

سفر با تور سوئیس این امکان را به وجود می‌آورد تا از مراحل مختلف سفر فقط لذت برد و از دسته و پنجه نرم کردن با مشکلات مربوط به رزرو هتل، بلیت هواپیما و اخذ ویزا دوری کنید. این در حالی است که سفر به سوئیس به‌صورت شخصی باعث خواهد شد گردشگران مشکلات مختلفی را طی سفر احساس کنند. با استفاده از تورهای گردشگری سوئیس می‌توان از بهترین نقاط گردشگری این کشور بازدید نمود. گردشگرانی که برای بار اول قصد دارند به سوئیس سفر کنند معمولاً هنگام ورود به این کشور سردرگم می‌شوند که دقیقاً از کدام نقطۀ آن باید بازدید کنند این در حالی است که در تور سوئیس همه‌چیز توسط لیدرهای باتجربه برنامه‌ریزی خواهد شد تا در مدت‌زمان محدود سفر بتوان از نهایت لذت بهره‌مند شد.

نکته‌ای که در رابطه با سوئیس باید بدانید این است که تنوع نقاط گردشگری در این کشور بی‌شمار است به همین دلیل قبل از اینکه به این کشور سفر نمایید باید با مناطق گردشگری آن آشنایی پیدا کنید و فهرستی از جاذبه‌های گردشگری سوئیس تهیه کنید.

 

تور سوئیس در آژانس مسافرتی رز آبی:

 

بهترین زمان سفر به سوئیس با تور

انتخاب بهترین زمان برای تور سفر به سوئیس این امکان را به وجود می‌آورد تا بتوانید به‌راحتی هرچه بیشتر از نقاط گردشگری موردعلاقۀ خود بازدید نمایید و تجربه‌ای مناسب از سفر به سوئیس داشته باشید. برای انتخاب زمان سفر به سوئیس باید قبل از هر چیز مشخص کنید که قصد دارید به کدام نقاط سوئیس سفر داشته باشید و کدام اماکن گردشگری موردعلاقۀ شماست؟ علاوه بر این باید تفریحات خود را نیز در نظر بگیرید چون در برخی از فصل‌ها امکان استفاده از برخی تفریحات وجود نخواهد داشت. به‌طور کلی افرادی که به سوئیس سفر کرده‌اند بهترین زمان برای سفر به این کشور را فصل تابستان می‌دانند چون در این فصل آب‌وهوای بسیار مناسب و دارد و می‌توان به‌راحتی به نقاط مختلف این کشور سفر کرد.

کوهستان‌های سوئیس که تقریباً زیباترین نقاط گردشگری این کشور را در دل خود جای داده‌اند در اوایل بهار و پاییز دمای بسیار پایینی دارند این در حالی است که در فصل تابستان دمای هوای این مناطق در اوج گرمای خود به چیزی در بین ۲۰ تا ۲۸ درجه می‌رسد که همین باعث می‌شود گردشگران احساسی فوق‌العاده از گردش در جاذبه‌های گردشگری کوهستان آلپ را تجربه نمایند.

از دیگر دلایلی که باعث شده است تور سوئیس تابستان بیشتر موردتوجه گردشگران قرار گیرد روزهای طولانی‌تر در این فصل است. افرادی که در تابستان به سوئیس و سایر کشورهای جهان سفر می‌کنند در طول روز مدت‌زمان بیشتری برای بازدید از نقاط گردشگری خواهند داشت. به‌خصوص سوئیس که پر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی است و امکان بازدید از آن‌ها معمولاً در شب وجود ندارد.

 

افرادی که به ورزش‌های زمستانی علاقه دارند می‌توانند زمستان و اواخر پاییز را برای رزرو تور سوئیس زمستان انتخاب نمایند. سوئیس از برترین پیست‌های اسکی و مناطق ورزش‌های زمستانی برخوردار است به‌طوری که شبیه آن را در کمتر کشوری می‌توان مشاهده کرد. افرادی که قصد دارند در فصل زمستان به سوئیس سفر کنند می‌توانند از اماکن گردشگری مختلف در کوهستان‌های آلپ بازدید نمایند اما باید توجه داشته باشند که در فصول سرد وضعیت آب‌وهوا در این نقاط کمی نامتعادل است و به همین دلیل قبل از رفتن به نقاط کوهستانی باید از وضعیت آب‌وهوا مطمئن شد و تجهیزات لازم را به همراه داشت.

تورهای ترکیبی سوئیس

با توجه به اینکه هزینۀ تورهای خارجی مانند تور سوئیس ۱۴۰۱ تا حدی افزایش یافته است بسیاری از گردشگران ایرانی تصمیم گرفته‌اند تا تورهای ترکیبی را برای سفر به کشورهای مختلف انتخاب کنند. تورهای ترکیبی این امکان را به وجود می‌آورند تا با هزینه‌ای بسیار کمتر هم‌زمان از چند کشور بازدید کرد ضمن اینکه مدت‌زمان سفر نیز بسیار بهینه خواهد شد و می‌توان در سفر به نقاط مختلف حداکثر استفاده را برد.

تورهای ترکیبی سوئیس مانند تور سوئیس اتریش یکی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری است که در سال‌های اخیر بسیاری از ایرانیان با آن به این کشورها سفر کرده‌اند. سفر با این تورها باعث خواهد شد تا از اتلاف زمان برای اخذ ویزا برای کشورهای مختلف نیز خودداری کرد چون هر دوی این کشورها در حوزه‌ی شینگن قرار گرفته‌اند و با یک ویزا می‌توان به آن‌ها سفر کرد.

تور سوئیس فرانسه نیز جزء تورهای ترکیبی پرطرفدار است که می‌توان برای سفر به سوئیس انتخاب کرد. برای سفر به این دو کشور نیز به اخذ ویزاهای جداگانه نیازی نخواهد بود و می‌توان در مدت‌زمانی کوتاه از آن‌ها بازدید کرد به همین دلیل فرانسه و سوئیس جزء کشورهایی هستند که سفر به آن‌ها به‌صورت هم‌زمان گزینۀ مناسبی به شمار می‌رود.

بهترین زمان سفر به سوئیس، فرانسه و اتریش با استفاده از تورهای ترکیبی فصل تابستان است چون این کشورها جزء کشورهای سردسیر به شمار می‌روند و برای افرادی که به آب‌وهوای سرد علاقه ندارند مناسب نیستند.


موضوعات مرتبط: سفر , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


دوره بورس دلفین وست و نکات آن
دو شنبه 6 تير 1401 ساعت 1:4 | بازدید : 203 | نویسنده : علی | ( نظرات )

دوره بورس دلفین وست

دلفین وست

 

چرا هر فردی نیاز به سرمایه گذاری دارد ؟

اگر شما یک میلیون تومان پول در اختیار داشته باشید می توانید کالایی متناسب با پول خود همین امروز خریداری کنید. اما اگر یکسال از این زمان بگذرد دیگر آن کالا را با یک میلیون تومان نمی توان خریداری کرد. ارزش پول به طور همیشگی در حال کاهش است. از اینرو هر فردی به منظور حفظ ارزش پول خود بایستی پول خود را سرمایه گذاری کند. در ادامه به آموزش بورس از صفر و ارائه اطلاعات لازم برای سرمایه گذاری در بورس پرداخته می شود.

دلفین وست :

 

ویژگی های یک سرمایه گذاری خوب

در همه نوع سرمایه گذاری ها عوامل مشترکی دخیل هستند که می توان با بررسی آنها یک سرمایه گذاری را ارزش گذاری نمود.

ریسک، نقد شوندگی، مدت زمان و بازدهی

در همه سرمایه گذاری ها ریسک وجود دارد. اگر شما یک وارد کننده کالا باشید ریسک هایی مثل سالم رسیدن کالا به داخل کشور، استقبال از کالا و فروش راحت آن و … در این سرمایه گذاری دخیل هستند. اگر شما یک معامله گر فارکس هستید اعتبار بروکر، نحوه واریز وبرداشت پول، سود و زیان در هر معامله از ریسک هایی است که تریدر فارکس با آن روبه رو می شود. اگر شما یک انبوه ساز هستید پذیرفتن زمان فروش واحدهای مسکونی یا تجاری و بازگشت سرمایه از ریسک های این شغل است.

در بازار بورس هم هر فردی که قصد معامله گری دارد بایستی از ریسک های آن مطلع باشد. یک سهم در برخی مواقع متوقف می شود و در آن مدت توقف امکان فروش وجود ندارد. قیمت یک سهم همیشه در حال افزایش و کاهش است و اینکه در چه زمانی خرید و فروش شود مهم است.

یکی دیگر فاکتورهای مقایسه انواع سرمایه گذاری ها نقد شوندگی آنهاست. به عنوان مثال اگر یک سرمایه گذار پول خود را در خرید و فروش املاک سرمایه گذاری کند. در صورتیکه قصد فروش ملک و نقد کردن سرمایه خود را داشته باشد در لحظه نمی تواند ملک خود را بفروشد و بایستی تا به فروش رسیدن آن صبر کند.

یکی دیگر از عوامل مهم در یک سرمایه گذاری زمان است. سرمایه گذار برای چه مدتی سرمایه گذاری می کند. یک روز؟ یک ماه؟ یک سال؟ ده سال؟ در بازارهایی مانند فارکس و باینری آپشن سرمایه گذاری می تواند به مدت یک دقیقه تا چند ماه باشد. برخی مواقع یک عرضه اولیه در بورس یه فرصت سودآوری خیلی سریع را فراهم می کند.

بی تردید در یک سرمایه گذاری مقدار بازدهی و بازگشت پول مهم به شمار می رود. در مقابل مقدار ریسک و زمانی که صرف سرمایه گذاری می شود بازدهی این سرمایه گذاری چقدر است؟

در زیر مثالهایی از انواع حوزه های مالی مختلف که می توان با مطالعه هریک در آن سرمایه گذاری کرد آورده شده است.

بانک، املاک، سکه و طلا، صندوق های سرمایه گذاری( درآمد ثابت، مختلط و سهامی)، اوراق اخزا، دولتی و قرضه، بورس، اوراق بهادار، بورس کالا و بورس انرژی، فارکس و باینری آپشن و … .

 

سرمایه گذاری در بورس ؛ خودتان را بشناسید

  • هر شخصی پیش از سرمایه گذاری بهتر است روحیه خود بهتر بشناسد. این آشنایی بیشتر هر فرد با خود می تواند در پاسخ به سوالات زیر ایجاد شود.
  • چه مقدار سرمایه آزاد دارم (برای سرمایه گذاری پول خود به کسی بدهکار نشوم)؟
  • چه مقدار زیان را می توانم بپذیرم؟
  • اگر ضرر کنم حالت روانی من چه تغییری می کند؟
  • انتظار من از بازدهی سرمایه خود در این مدت سرمایه گذاری چند درصد است؟

سختی­های سرمایه گذاری در بورس

سرمایه گذاری در بورس سهام هم همانند دیگر سرمایه گذاری ها سختی­هایی دارد. اما همین مشکلات می تواند باعث یافتن راه حل و تبدیل شدن به فرصت برای معامله گر سهام باشد.

یک نکته مهم در آموزش بورس از صفر و یکی از مسائلی که فردی که قصد سرمایه گذاری در بورس دارد با آن روبه رو می شود مدیریت احساسات خود است. به عنوان مثال پس از خرید یک سهم و با افزایش قیمت سهم و قرار گرفتن معامله در سود این فکر به سراغ شخص می آید که چرا چندین برابر این مبلغ سرمایه گذاری شده از این سهم نخریدم و اگر به عنوان مثال ده برابر این مبلغ را وارد این سهم کرده بودم الان سود من ده برابر بود و می توانستم با سود آن فلان اتومبیل را بخرم. یا در هنگامی که معامله وارد ناحیه زیان می شود معامله گر دچار اضطراب و نگرانی می شود و این نگرانی در دیگر حوزه های زندگی او تاثیر منفی می گذارد. این نوع افکار به شدت آسیب زننده است و شخصی که قصد سرمایه گذاری در بورس را دارد بهتر است روحیه خود را پیش از ورود به بازار بورس بسنجد تا توان مدیریت احساسات و هیجان خود در مقابل بازار های پرنوسانی مانند بورس را داشته باشد.

 


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با خرید غذای سگ گلدن رتریور
یک شنبه 5 تير 1401 ساعت 21:53 | بازدید : 155 | نویسنده : علی | ( نظرات )

خرید غذای سگ گلدن رتریور

 

خرید غذای سگ گلدن رتریور

 

گلدن رتریور یک سگ قوی و عضلانی و دارای اندازۀ متوسط است که پوشش طلایی متراکم و درخشان آن معروف است و نام این نژاد نیز از همین پوشش گرفته شده است. مشخصۀ این نژاد، سر بزرگ با چشمان دوستانه و باهوش، گوش های کوتاه و پوزه مستقیم است. گلدن ها در حرکت، با قدم های یکنواخت و قدرتمند راه می روند و همانطور که علاقه مندان این نژاد می گویند، دم پر مانند خود را به عنوان یک "عمل شادمانه" حرکت می دهند. کاملترین سوابق مربوط به رشد گلدن رتریور، در کتاب هایی که از سال 1835 تا حدود سال 1890 توسط شکاربان ها در املاک گوئیزوکن لرد تویت موث در اینورنس-شایر اسکاتلند نگهداری شده است، به ثبت رسیده است. در سال 1952، خواهرزاده بزرگ لرد تویت موث، ششمین ارل ایلچستر که مورخ و ورزشکار بود این سوابق را که از اجداد وی به جا مانده بود منتشر کرد. این اسناد تأیید واقعی داستانهایی بودند که از نسل های قبل منتقل شده بود. گلدن ها سگ های خانوادۀ قابل اعتماد و مشتاق لذت هستند که آموزش آنها نسبتاً آسان است. نگاه آنها به زندگی، یک رویکرد شاد و بازیگوش است و این رفتار مربوط به توله سگها را در بزرگسالی نیز حفظ می کنند. این سگ های پرانرژی و قوی از بازی در فضای باز لذت می برند. برای نژادی که ساخته شده است تا برای ساعت ها، مرغابی ها را از آب بگیرد، شنا و آوردن اشیاء، سرگرمی های طبیعی محسوب می شود.

 

خرید غذای سگ گلدن رتریور:

 

معرفی غذای سگ رتریور

رتریورها جزء آن دسته از سگ هایی محسوب می شوند که طول عمر آن ها بین ده تا دوازده سال می باشد و تغذیه ی مناسب سگ ها با طول زندگی آن ها رابطه ی مستقیمی نیز خواهد داشت، این سگ ها معمولا در سن 12 ماهگی به بلوغ و بزرگسالی خواهند رسید و رژیم غذایی آن به بزرگسالی تغییر خواهد کرد از جمله مواردی که می توان به عنوان بهترین غذای سگ برای این نژاد لیست کرد به شرح زیر می باشد :

پروتئین

غذایی که این دسته از سگ ها مصرف می کنند به علت جنب و جوش بسیاری که دارند باید حداقل حاوی 30% پروتئین نیز باشد.

کربوهیدرات

در تغذیه و رژیم غذایی سگ رتریوری که بالغ می باشد باید حداقل 30 تا 35 درصد حاوی کربوهیدرات بوده و البته میزان آن به سن سگ هم بستگی خواهد داشت و چون بسیار پر انرژی و فعال می باشند بدن آن ها به کربوهیدرات بیشتری نیز نیاز دارد.

چربی

در رژیم غذایی این حیوان وجود 12 تا 18 درصد چربی نیز نیاز می باشد تا از عوامل مختلفی چون سلامت، درخشان شدن موهای سگ شما شده و مانع از ریزش مو در آن ها نیز خواهد شد.

انواع غذای خشک و کنسروها

امروزه غذاهای خشک متنوعی برای این دسته از حیوانات تولید و به بازار عرضه شده است که حاوی پروتئین و ویتامین های مختلفی نیز می باشد که باعث سلامت دندان و لثه ی سگ هم خواهند شد علاوه بر غذای خشک می توانید انواع کنسرو را هم برای سگ خانگی خود تهیه کنید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت هپی پت مراجعه نمایید.

 

غذای خشک سگ رویال کنین مدل Golden Retriever Adult

سگ شکاری Golden Retriever به طور طبیعی مستعد  پرخوری است که منجربه افزایش فشار بر روی مفاصل و خطر بیماری های قلبی می گردد. Royal Canin Golden Retriever بصورت ویژه ای برای پاسخگویی به نیازهای تغذیه ای سگ گلدن رتریور بالغ  (۱۵ ماه یا بالاتر) طراحی شده است.

ویژگی های این غذا:

پوست براق: ترکیبی از روغن گل گاوزبان و بیوتین پوستی نرم و براق را  ترویج می دهد. اسیدهای آمینه حاوی سولفور تولید کراتین را  افزایش داده و باعث رشد مو می شود. ترکیبی از اسید پانتوتنیک، نیاسین، اینوزیتول و کولین نیز مقاومت پوست  را تقویت میکند.

پشتیبانی از عملکرد قلب:   تقویت انقباضات قلب با تورین و ال-کارنیتین و تأمین انرژی عضلات قلب.

حفظ وزن ایده آل بدن: فرمول کم چربی و ال-کارنیتین به حفظ وزن ایده آل بدن کمک می کند.

محفاظت از سلول: مجموع آنتی اکسیدان (لیکوپین حاصل از گوجه فرنگی، لوتئین حاصل از گل همیشه بهار، پلی فنول حاصل از چای سبز، و ویتامین E & C) با روند پیری سلول مبارزه می کند.

محافظت از مفصل: کندرویتین و گلوکزآمین مواد طبیعی هستند که از غضروف محافظت نموده و از توسعه آرتروز جلوگیری  می نماید.

 

انواع غذاهای مخصوص نژادهای خالص با استفاده از آخرین تحقیقات علمی جهان و نوآوری های رویال کنین ساخته شده اند. استفاده از منابع پروتئین با کیفیت بالا تضمین کننده هضم راحت و سلامت روده ها می باشد. مواد اولیه عالی و با کیفیت با رایحه های منحصر بفرد طبیعی باعث می شوند که سگ ها به سرعت علاقمند به خوردن آنها شوند. دانه های غذا با ظرافت خاصی بر اساس شکل و سایز فک و دندان هر نژاد ساخته شده اند.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با خرید غذای سگ گلدن رتریور
یک شنبه 5 تير 1401 ساعت 21:53 | بازدید : 170 | نویسنده : علی | ( نظرات )

خرید غذای سگ گلدن رتریور

 

خرید غذای سگ گلدن رتریور

 

گلدن رتریور یک سگ قوی و عضلانی و دارای اندازۀ متوسط است که پوشش طلایی متراکم و درخشان آن معروف است و نام این نژاد نیز از همین پوشش گرفته شده است. مشخصۀ این نژاد، سر بزرگ با چشمان دوستانه و باهوش، گوش های کوتاه و پوزه مستقیم است. گلدن ها در حرکت، با قدم های یکنواخت و قدرتمند راه می روند و همانطور که علاقه مندان این نژاد می گویند، دم پر مانند خود را به عنوان یک "عمل شادمانه" حرکت می دهند. کاملترین سوابق مربوط به رشد گلدن رتریور، در کتاب هایی که از سال 1835 تا حدود سال 1890 توسط شکاربان ها در املاک گوئیزوکن لرد تویت موث در اینورنس-شایر اسکاتلند نگهداری شده است، به ثبت رسیده است. در سال 1952، خواهرزاده بزرگ لرد تویت موث، ششمین ارل ایلچستر که مورخ و ورزشکار بود این سوابق را که از اجداد وی به جا مانده بود منتشر کرد. این اسناد تأیید واقعی داستانهایی بودند که از نسل های قبل منتقل شده بود. گلدن ها سگ های خانوادۀ قابل اعتماد و مشتاق لذت هستند که آموزش آنها نسبتاً آسان است. نگاه آنها به زندگی، یک رویکرد شاد و بازیگوش است و این رفتار مربوط به توله سگها را در بزرگسالی نیز حفظ می کنند. این سگ های پرانرژی و قوی از بازی در فضای باز لذت می برند. برای نژادی که ساخته شده است تا برای ساعت ها، مرغابی ها را از آب بگیرد، شنا و آوردن اشیاء، سرگرمی های طبیعی محسوب می شود.

 

خرید غذای سگ گلدن رتریور:

 

معرفی غذای سگ رتریور

رتریورها جزء آن دسته از سگ هایی محسوب می شوند که طول عمر آن ها بین ده تا دوازده سال می باشد و تغذیه ی مناسب سگ ها با طول زندگی آن ها رابطه ی مستقیمی نیز خواهد داشت، این سگ ها معمولا در سن 12 ماهگی به بلوغ و بزرگسالی خواهند رسید و رژیم غذایی آن به بزرگسالی تغییر خواهد کرد از جمله مواردی که می توان به عنوان بهترین غذای سگ برای این نژاد لیست کرد به شرح زیر می باشد :

پروتئین

غذایی که این دسته از سگ ها مصرف می کنند به علت جنب و جوش بسیاری که دارند باید حداقل حاوی 30% پروتئین نیز باشد.

کربوهیدرات

در تغذیه و رژیم غذایی سگ رتریوری که بالغ می باشد باید حداقل 30 تا 35 درصد حاوی کربوهیدرات بوده و البته میزان آن به سن سگ هم بستگی خواهد داشت و چون بسیار پر انرژی و فعال می باشند بدن آن ها به کربوهیدرات بیشتری نیز نیاز دارد.

چربی

در رژیم غذایی این حیوان وجود 12 تا 18 درصد چربی نیز نیاز می باشد تا از عوامل مختلفی چون سلامت، درخشان شدن موهای سگ شما شده و مانع از ریزش مو در آن ها نیز خواهد شد.

انواع غذای خشک و کنسروها

امروزه غذاهای خشک متنوعی برای این دسته از حیوانات تولید و به بازار عرضه شده است که حاوی پروتئین و ویتامین های مختلفی نیز می باشد که باعث سلامت دندان و لثه ی سگ هم خواهند شد علاوه بر غذای خشک می توانید انواع کنسرو را هم برای سگ خانگی خود تهیه کنید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت هپی پت مراجعه نمایید.

 

غذای خشک سگ رویال کنین مدل Golden Retriever Adult

سگ شکاری Golden Retriever به طور طبیعی مستعد  پرخوری است که منجربه افزایش فشار بر روی مفاصل و خطر بیماری های قلبی می گردد. Royal Canin Golden Retriever بصورت ویژه ای برای پاسخگویی به نیازهای تغذیه ای سگ گلدن رتریور بالغ  (۱۵ ماه یا بالاتر) طراحی شده است.

ویژگی های این غذا:

پوست براق: ترکیبی از روغن گل گاوزبان و بیوتین پوستی نرم و براق را  ترویج می دهد. اسیدهای آمینه حاوی سولفور تولید کراتین را  افزایش داده و باعث رشد مو می شود. ترکیبی از اسید پانتوتنیک، نیاسین، اینوزیتول و کولین نیز مقاومت پوست  را تقویت میکند.

پشتیبانی از عملکرد قلب:   تقویت انقباضات قلب با تورین و ال-کارنیتین و تأمین انرژی عضلات قلب.

حفظ وزن ایده آل بدن: فرمول کم چربی و ال-کارنیتین به حفظ وزن ایده آل بدن کمک می کند.

محفاظت از سلول: مجموع آنتی اکسیدان (لیکوپین حاصل از گوجه فرنگی، لوتئین حاصل از گل همیشه بهار، پلی فنول حاصل از چای سبز، و ویتامین E & C) با روند پیری سلول مبارزه می کند.

محافظت از مفصل: کندرویتین و گلوکزآمین مواد طبیعی هستند که از غضروف محافظت نموده و از توسعه آرتروز جلوگیری  می نماید.

 

انواع غذاهای مخصوص نژادهای خالص با استفاده از آخرین تحقیقات علمی جهان و نوآوری های رویال کنین ساخته شده اند. استفاده از منابع پروتئین با کیفیت بالا تضمین کننده هضم راحت و سلامت روده ها می باشد. مواد اولیه عالی و با کیفیت با رایحه های منحصر بفرد طبیعی باعث می شوند که سگ ها به سرعت علاقمند به خوردن آنها شوند. دانه های غذا با ظرافت خاصی بر اساس شکل و سایز فک و دندان هر نژاد ساخته شده اند.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی غذای توله سگ مالتیز
جمعه 3 تير 1401 ساعت 1:20 | بازدید : 153 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای توله سگ مالتیز

غذای توله سگ مالتیز

 

مقدار غذای سگ مالتیز

سگ نژاد مالتیز سگی با جثه کوچک و عروسکی است که موهای بلندش او را به سگ محبوب در بین خانم‌ها و همچنین کودکان تبدیل کرده است. این سگ بازیگوش بسیار فرمان‌پذیر بوده و علاقه زیادی هم به پیاده‌روی با صاحب خود دارد. اگر قصد خرید سگ با نژاد مالتیز را دارید بهتر است درباره ویژگی‌ها و همچنین شرایط نگهداری آن اطلاعات کافی داشته باشید.

آشنایی با سگ نژاد مالتیز

اصلیت مالتیزها برای مالت ایتالیا است. این سگ‌ها برای اولین بار توسط صلیبیون در راه بازگشت خانه از دریای مدیترانه به انگلیس فرستاده شدند. مالتیزها خیلی زود به سگ‌های محبوب خانواده سلطنتی تبدیل شدند. آنها به قدری محبوب شده بودند که حتی روی تخت خانواده سلطنتی می‌خوابیدند. در سال ۱۸۸۸ به عنوان یک نژاد اصیل شناخته شدند. این نژاد به خاطر ظاهر زیبا و نیز جثه کوچک و رفتار خوبش بین خانم‌ها بسیار محبوب می‌باشد.

ویژگی‌های ظاهری

سگ‌های نر ۲۱ تا ۲۵ سانتی‌متر و ماده‌ها ۲۰ تا ۲۳ سانتی‌متر ارتفاع دارند. پوزه آن‌ها سیاه بوده و سوراخ‌های بینی گشاد است. رنگ مالتیز سفید خالص است. از ویژگی‌های جالب توجه حیوان طول عمر زیاد و موهای بلندش می‌باشد که طول آن‌ها بیش از۲۰ سانتی‌متر است. اگر این سگ را تنها جهت نگهداری می‌خواهید توصیه می‌شود که توسط آرایشگر حیوانات موهایشان کوتاه شود ولی اگر تنها جهت نمایش می‌خواهید باید رسیدگی زیادی به موهایشان شود که کار بسیار سخت و وقت‌گیری است. سگ مالتیز چشم‌های گرد و قهوه‌ای رنگ دارد و بینی آن سیاه همراه با سوراخ‌های باز می‌باشد.

موهای سگ نژاد مالتیز نباید خورده باشد. این نژاد تنها در موهای صاف یا موجی بلند استاندارد و اصیل است. دم مالتیزها بسیار پشمالو است و یک پیچ خورده است که زیبایی خاصی به مالتیز می‌بخشد. البته توله مالتیز‌ها دارای موهای فرخورده و کوتاهی هستند. همچنین ریزش مو در این نژاد کم می‌باشد و برای افرادی که نسبت به موی حیوانات آلرژی دارند مناسب می‌باشد.

خلق و خو و ویژگی‌های رفتاری

مالتیز سگی سر زنده ، بازیگوش ، آرام ، دوست داشتنی و قابل اعتماد است. این سگ بسیار باهوش می‌باشد و اگر بداند جایزه‌ای در انتظارش است خیلی خوب آموزش‌ها را فرامی‌گیرد. علاوه بر این یک حیوان خانگی کلاسیک است و با سایر حیوانات خانگی کنار می‌آید. مالتیز از پیاده‌روی و بازی کردن در پارک حتی در سنین بالا لذت می‌برد. برای او مقدار کمی ورزش و فعالیت بدنی کافی می‌باشد. مالتیزها همانند سگ کتوا لیر می‌توانند همدم‌های بسیار خوبی برای صاحبشان باشند اما گاهی خیلی پرتوقع می‌شوند. مالتیزها عاشق این هستند که نوازششان کنید. بسیار سرزنده و اهل تفریح و بازی هستند و آرام و با اعتماد به نفس راه می‌روند. این خصوصیات آن‌ها باعث شده یکی از بهترین سگ‌های نمایشی شوند.

۱. موها بسیار نرم هستند و باید به آرامی تمیز شوند. برس کشیدن و شانه زدن روزانه مناسب می‌باشد.

۲. استفاده از غذای خشک در تغذیه باعث سالم ماندن و افزایش طول عمر دندان‌هایش می‌شود.

۳. این نزاد سگ خیلی زود سرما می‌خورد. بهتر است به او آموزش داد تا در داخل توالت و را روی روزنامه دستشویی کند تا در آب و هوای نامناسب بیرون نرود.

۴. در روزهای بارانی و برفی از بیرون بردن مالتز و در معرض باران و برف قرار گرفتن سگ باید جلوگیری شود. به طور کلی از خیس شدن مالتز و در معرض رطوبت قرار گرفتن سگ اجتناب شود

مقدار غذای  توله سگ مالتیز:

غذای خشک سگ چیه و از چی درست شده؟

این غذاها در ظاهر شبیه بیسکویت های قهوه ای رنگ و ریز هستن که در واقع از ترکیب مواد غذایی مخلوط شده و خشک شده تشکیل شدن و بین 6 تا 10 درصد رطوبت دارن.

طرز تهیه غذای خشک برای سگ چه جوریه؟

هر کمپانی تولید غذای خشک سگ، دستور و فرمول خاص خودشو برای درست کردن انواع غذا داره:

  • اول مواد تشکیل دهنده غذا رو با نسبت های مناسب با هم مخلوط میکنن
  • خمیر به دست اومده رو یکدست میکنن
  • سپس توی فرهای مخصوصی این خمیر رو میپزن
  • در آخر اون رو به قطعات کوچک تر خرد و سپس خشک میکنن

غذای کنسروی سگ، چرا خوش خوراکه؟

کنسرو سگ هم مانند غذای خشک، مخلوطی از مواد غذایی اولیه است ولی میزان رطوبت اون بیشتر از غذاهای خشک و بین 60 تا 80 درصده و از نظر ترکیبات هم ممکنه پروتئین یا چربی بالاتری نسبت به غذای خشک داشته باشه.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آشنایی با استخراج ارز دیجیتال
پنج شنبه 2 تير 1401 ساعت 14:30 | بازدید : 148 | نویسنده : علی | ( نظرات )

استخراج ارز دیجیتال

 

 

استخراج ارز دیجیتال

 

 

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج در واقع ارزی است که پتانسیل بالایی برای رشد در آینده داشته باشد. همان طور که می دانید ارز دیجیتال یک نوع دارایی الکترونیکی به شمار می رود که در معاملات مجازی بین افراد مختلف مورد مبادله و خرید و فروش قرار می گیرد. ارزهای دیجیتال به صورت داده در دسترس هستند و به صورت یک شی فیزیکی قابل معامله نیستند.

تعداد ارزهای دیجیتالی که در دنیا وجود دارد بسیار زیاد است. انتخاب از بین این همه رمز ارز برای استخراج و سرمایه گذاری کاری دشوار است، اما چیزی که قطع به یقین همه ما به آن باور داریم این است که از جمله بهترین ارز دیجیتال برای استخراج، بیت کوین است.  البته اتریوم، پولکادات، کاردانو، ترون، لایت کوین، مونرو، زی کش، دش، بایننس کوین … نیز از دیگر ارزهای دیجتالی هستند که توانسته اند توجه ماینرها را برای استخراج به سمت خود جلب کنند.

در انتخاب ارز دیجیتال برای استخراج باید شرایط خود و اهدافی که در ذهن دارید را در نظر بگیرید.  برای مثال ارز دیجیتال بیت کوین را پنج سال پیش می توانستید با قیمت حدود 500 دلار خریداری کنید. از ژوئن 2021، قیمت یک بیت کوین بیش از 32000 دلار رشد کرده است و در یک مقطعی بالای 50000 دلار نیز رسید. این رشد حدود 6300 درصد است. بنابراین بیت کوین پتانسیل رشد بسیار زیادی دارد و می تواند گزینه مناسبی برای استخراج باشد. یا ارز دیجیتال اتریوم که به دلیل کاربردهای بالقوه ای که در ساخت توکن ها دارد و همچنین قرار داد های هوشمند و در صورت تحقق برخی شرایط می تواند در آینده رشد خوبی را تجربه کند. این رمز ارز دیجیتال تا به امروز نیز رشد بسیار زیادی را تجربه کرده است. در عرض 5 سال قیمت آن از 11 دلار به بیش از 2500 دلار رسیده است تقریبا بیش از 22000 درصد رشد را در این ارز دیجیتال در طی 5 سال اخیر شاهد بوده ایم.

آلت کوین هایی مانند بایننس کوین، کاردانو، دوج کوین، ریپل، یونی سواپ، کیک و … هم جزو بهترین ارز دیجیتال برای استخراج به شمار می روند و همگی از پتانسیل خوبی برای رشد در آینده برخوردار هستند و جزو پروژه های قوی و با اهداف بلند پروازانه به حساب می آیند. سرمایه گذاری در زمینه استخراج این ارزهای دیجیتال اگر با آگاهی و اطلاعات بیشتر و تحقیق از سوی شما انجام شود می تواند موجب شود سود خوبی از این طریق کسب کنید. البته مواردی که ما در این مقاله بیان می کنیم نظرات شخصی هستند و نباید مبنای تصمیم گیری برای خرید و یا سرمایه گذاری شما قرار گیرند.  بنابراین اگر قصد دارید بدانید که چگونه ارز دیجیتال استخراج میشود و همچنین بهترین ارزهای دیجیتال که برای استخراج مناسب هستند چه ارزهایی می باشند با ما همراه باشید.

 

 

استخراج ارز دیجیتال:

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج با موبایل کدام است؟

اگر بخواهیم بهترین ارز دیجیتال برای ماین با گوشی را نام ببریم می توان به بیت کوین، اتریوم، مونرو، دش، دیجیتال نوت، فانتوم کوین اشاره کرد. با کمک نرم افزارهای حرفه ای که برای این کار طراحی شده است شما می توانید در گوشی های اندرویدی یا آیفون خود این نرم افزارها را دانلود و نصب کرده و به ماین ارز های دیجیتال قابل استخراج با گوشی بپردازید.

نرم افزار های استخراج با موبایل:

  • MinerGate
  • DroidMiner
  • Pocket Miner
  • NeoNeonMiner،Crypto Miner
  • Mobile Miner

از بین نرم افزارهایی که به منظور استخراج بیت کوین و سایر رمز ارزها وجود دارد می توان به نرم افزارهایی مانند MinerGate Mobile Miner ، NeoNeonMiner،Crypto Miner ،Pocket Miner ، DroidMiner  اشاره کرد. در این بین بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین برای اندروید minergate است که با کمک آن می توان به استخراج ارزهای دیجیتال معروف پرداخت. در مورد ارزهای دیجیتال قابل استخراج با گوشی باید بگوییم که گوشی شما باید جزو گوشی هایی با قدرت  سخت افزاری بالا باشد. در غیر این صورت استخراج ارز دیجیتالی چون بیت کوین که سختی استخراج آن بالا است با کمک گوشی کار عاقلانه ای به حساب نمی آید. در عوض ارز دیجیتال مونرو را می توان به راحتی با موبایل های قوی استخراج کرد. البته باید بگوییم که همه این ها بر می گردد به تجهیزات قوی که در زمینه استخراج ارز دیجیتال وجود دارد و گوشی شما باید با آن ها رقابت کند بنابراین ممکن است استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل نتیجه مطلوبی در پی نداشته باشد.


موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 71
:: باردید دیروز : 608
:: بازدید هفته : 948
:: بازدید ماه : 4037
:: بازدید سال : 17075
:: بازدید کلی : 42482