بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
راهنمای خرید مدل‌های کوله پشتی دخترانه
چهار شنبه 8 اسفند 1397 ساعت 15:21 | بازدید : 592 | نویسنده : علی | ( نظرات )

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که مدل‌های کوله پشتی جدید برای پاییز و زمستان امسال کدامند؟ فصل پاییز در راه است و با باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها، دانش آموزان و دانشجویان به دنبال تهیه وسایل مورد نیاز خود برای سال تحصیلی جدید هستند. یکی از این وسایل که هر دانش آموز و دانشجویی به آن نیاز دارد جدیدترین مدل‌های کوله پشتیاست. کوله پشتی حمل وسایل و کتاب‌های زیاد و سنگین را ساده‌تر می‌کند بدون آن که دستان شما را درگیر کند. اما کوله پشتی هم مثل هر وسیله دیگری مدل‌ها و ترندهای خاص خود را دارد که در هر سال به روز می‌شوند و خانم‌هایی که می‌خواهند مد روز باشند باید مدل‌های کوله پشتی خود را نیز از میان جدیدترین‌ها انتخاب کنند.

خرید کوله پشتی دخترانه خرید کوله پشتی دخترانه

در نظر داشته باشید که مدل‌های کوله پشتی معرفی شده در این مقاله مناسب دختران دانشجو و دانش آموزان دبیرستان هستند و همچنین خانم‌های جوانی که به استفاده از کوله پشتی علاقمند هستند می‌توانند مدل کوله پشتی خود را از میان این مدل‌های جدید از برندهای برتر انتخاب کنند و آن را به عنوان کیف روزمره و حتی کیف محیط کار خود مورد استفاده قرار دهند.

کوله پشتی چرم صورتی

رنگ صورتی به عنوان رنگ هزاره و رنگ محبوب نسل جدید شناخته می‌شود و جای تعجبی ندارد اگر دانشجویان دهه هفتادی بخواهند کوله پشتی خود را در رنگ صورتی انتخاب کنند. یک خرید کوله پشتی صورتی از جنس چرم هم زیبا و بادوام است و هم رنگی ملایم و تطبیق پذیر دارد که مناسب نسل‌های جوان است.

کوله پشتی مشکی مات

رنگ مشکی یک رنگ جهانی است و هرگز از مد نمی‌افتد اما مشکی مات از رنگ‌های پرطرفداری است که این روزها ترند شده است. این رنگ در کیف و کوله پشتی زنانه هم کاربرد دارد و اگر به دنبال یک کوله مدل جدید و ساده هستید رنگ مشکی مات را به شما توصیه می‌کنیم.

کوله پشتی از جنس چرم سوراخ دار

چرم‌هایی که دارای بافت خاص و کار شده هستند و روی آن‌ها سوراخ‌های ریز منظمی تعبیه شده است حالتی ورزشی و شیک به کوله پشتی شما می‌دهند و برای خانم‌هایی که اهل رفتن به باشگاه هستند و به استایل ورزشی سطح بالا علاقمندند انتخاب مناسبی به شمار می‌روند.

مدل‌های کوله پشتی گلدار

این روزها کوله‌های طرح‌دار بسیار مد روز و پرطرفدار هستند و مدل‌های متنوعی از آن‌ها را می‌توان در بازار مشاهده کرد. اما یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مدل‌های خرید کوله پشتی دخترانه ، کوله‌های گلدار هستند که زیبایی خاصی دارند و برای خانم‌هایی که استایل خانمانه و ظریف را می‌پسندند انتخابی عالی دارند.

کوله پشتیکوله پشتی

مدل‌های کوله پشتی قرمز تند

رنگ قرمز یک رنگ همیشه جذاب و زیبا است و به همه می‌آید. به خصوص برای خانم‌هایی که لباس‌های ساده در رنگ‌های خنثی و ملایم می‌پوشند می‌توانند با یک کوله پشتی رنگی زیبا به استایل ساده و معمولی خود رنگ و رویی بدهند و جذابیت آن را بیشتر کنند.

مدل‌های کوله پشتی فوتوریستی

سبک فوتوریسم از سبک‌های ریشه دار در طراحی و مد است که نشانه‌های خاصی دارد مثل رنگ‌های متالیک که شما را به یاد سفینه‌های فضایی و ربات‌ها می‌اندازد. یک کوله پشتی چرم متالیک به رنگ نقره‌ای هم نشانه‌های سبک فوتوریسم را دارد و می‌تواند انتخابی عالی برای علاقمندان به این سبک باشد.

کوله پشتی‌های چشم دار

این روزها مدل‌های فانتزی در لباس‌ها و اکسسوری‌های زنانه بسیار پرطرفدار هستند و کوله پشتی‌های زنانه هم از این سبک در امان نمانده‌اند. کوله پشتی‌های ساده‌ای که در رنگ‌های تیره و خنثی طراحی شده‌اند با حضور یک جفت چشم درشت که به شما خیره شده‌اند بسیار جذاب‌تر و دوست داشتنی‌تر می‌شوند.

مدل‌های کوله پشتی دوکاره

بسیاری از خانم‌ها همیشه دوست ندارند کوله خود را روی دوش خود حمل کنند و گاهی این کار خسته کننده می‌شود. اما اگر بتوان کوله پشتی را روی دست هم حمل کرد و یا به عنوان کیف دوشی مورد استفاده قرار داد کارها بسیار ساده‌تر می‌شوند، کوله‌های دومنظوره که به عنوان کیف دوشی هم می‌توانند به کار بروند این مشکل را به خوبی حل کرده‌اند.

مدل‌های کوله پشتی برزنتی

جنس کوله پشتی هم در کنار مدل و رنگ آن اهمیت زیادی دارد. کوله‌های چرم طبیعی قیمت بالایی دارند و کوله‌های پلاستیکی و نایلونی هم چندان رسمی و سطح بالا نیستند. اما کوله پشتی‌هایی که از جنس پارچه و برزنت هستند هم دوام بالایی دارند و هم قیمت آن‌ها نسبت به چرم مناسب‌تر است.

کوله پشتی رنگین کمانی

طرح‌های رنگین کمانی این روزها طرفداران زیادی دارند و می‌توان آن‌ها را در لباس‌ها و اکسسوری‌های متنوع زنانه مشاهده کرد. پس اگر یک رنگ و دو رنگ شما را راضی نمی‌کند می‌توانید همه طیف‌های رنگین کمان را در کیف خود داشته باشید فقط کافی است یک مدل کوله رنگین کمانی بخرید.

مدل‌های کوله پشتی کلاسیک رسمی

بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند کوله فقط مخصوص دانش آموزان و دانشجویان است و برای محیط کار نمی‌توان از کوله استفاده کرد. اما کوله‌هایی وجود دارند که از چرم تهیه می‌شوند و مدلی سطح بالا و کلاسیک دارند و به راحتی می‌توان از آن‌ها در محیط کار هم استفاده کرد.

کوله پشتی سفری

کول پشتی بهترین انتخاب برای سفر است و برای خانم‌هایی که همیشه در سفر و گردش هستند داشتن یک کوله پشتی مناسب از ضروریات زندگی است. یک کوله نسبتا بزرگ و جادار از جنس بادوام و ضدآب مثل نایلون که چندین جیب مختلف هم داشته باشد و لوازم ضروری شما را در خود جا دهد بهترین انتخاب برای کوله پشتی سفری است.

کوله پشتی چرم آبی

اگر به دنبال یک رنگ مدل جدید برای گوله پشتی خود هستید که در فصل پاییز و زمستان هم مد روز باشد رنگ آبی آسمانی پیشنهاد ما به شما است. این رنگ پاستل هم زیبا است و هم علاقمندان زیادی دارد و اگر از جنس چرم انتخاب شود گران و شیک به نظر خواهد رسید.

مدل‌های کوله پشتی کلاسیک ساده

بیشتر خانم‌ها سادگی را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند و دوست دارند کوله پشتی آن‌ها هم تا حد ممکن ساده باشد. سادگی اگر با کیفیت همراه شود همیشه به معنای شیک بودن و زیبایی بیشتر است پس یک کوله پشتی ساده کلاسیک هم همیشه زیبا و مد روز است.

کوله پشتی سفید

علاقمندان به رنگ سفید نگران نباشید، شما می‌توانید از کوله پشتی سفید هم در پاییز و زمستان امسال استفاده کنید اما در نگهداری از این کوله‌ها خیلی دقت کنید چون رنگ سفید به سرعت کثیف می‌شود و نیاز به نظافت پیدا می‌کند.

مدل‌های کوله پشتی جیر

چرم، پلاستیک، برزنت، پارچه و … مواد رایجی هستند که در ساخت انواع کیف از جمله کوله پشتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما جیر هم زیبا و پرطرفدار است و به خصوص زمانی که در کنار چرم استفاده می‌شود بافت خاصی به کیف شما خواهد داد.

مدل‌های کوله پشتی طرحدار

همان طور که گفتیم کوله‌های طرح‌دار هنوز هم محبوب و پطرفدار هستند اما مدل‌های کوله پشتی تنها محدود به طرح گلدار نیست و شما می‌توانید مدل‌های متنوع و رنگارنگ دیگری را هم بر حسب علاقه و سلیقه خود انتخاب کنید تا با سایر لباس‌ها و اکسسوری‌هایتان هماهنگ شوند.

مدل‌های کوله پشتی نایلونی

بافت نایلون از مواد بادوامی است که در ساخت کیف و کوله مورد استفاده قرار می‌گیرد مثل این مدل کوله پشتی نایلونی از برند کیت اسپید با الهام از کیف‌های مدرسه طراحی شده که جنس نایلونی دارد و کاملا جمع و جور و زیبا و در عین حال بادوام و تطبیق پذیر است.

مدل‌های کوله پشتی مینی

کوله پشتی مینی هم مثل کیف‌های مینی سایز کوچکی دارد و نسبت به یک کوله پشتی معمولی فضای کمتری دارد اما زیبا و دوست داشتنی است. شما می‌توانید این این مدل کوله را مثل شر هوروویتز (ستاره فیلم Clueless) به عنوان کوله پشتی و یا به عنوان کیف دوشی کوچک مورد استفاده قرار دهید.

مدل‌های کوله پشتی بافت دار

کوله پشتی‌ها برای این که از یکنواختی خارج شوند لزوما نباید طرح‌دار و چندرنگ باشند بلکه یک کوله ساده و شیک از جنس چرم که روی آن با ابزارهای خاصی بافت‌ها و طرح‌های ظریفی ایجاد شده است می‌تواند زیبایی و تنوع کافی داشته باشد.


موضوعات مرتبط: کیف و کوله پشتی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 178
:: باردید دیروز : 213
:: بازدید هفته : 391
:: بازدید ماه : 3480
:: بازدید سال : 16518
:: بازدید کلی : 41925