بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
۴ تیپ خاص دانشجویی
شنبه 15 دی 1397 ساعت 23:48 | بازدید : 542 | نویسنده : علی | ( نظرات )

وقت ثبت نام دانشگاه و انتخاب واحد که نزدیک می‌شود، همه ما درگیر این سوال می‌شویم که برای ترم جدید کدام لباس‌ها را می‌توانیم در دانشگاه بپوشیم؟ یک تیپ دانشجویی شیک و متفاوت و به اندازه کافی راحت، همان چیزی است که این روزها به آن نیاز دارید.

اگر خیلی در مورد تیپ دانشجویی خودتان سختگیر باشید، احتمالا باید بی خیال کلاس‌های صبح زود بشوید، چون حتما به آن‌ها نمیرسید. اما یک راه حل دیگر هم وجود دارد؛ این که از پیش ست لباس و مانتو شلوار خود را آماده کرده باشید و البته ما این کار را برای شما انجام داده‌ایم.

تیپ دخترانه و روزمره برای دانشگاه

تیپ دخترانه برای دانشگاه

اگر می‌خواهید یک لباس دانشجویی شیک و در عین حال راحت داشته باشید، تیپ‌های روزمره و کژوال انتخاب مناسبی هستند، در این تیپ دانشجویی باید:

  • از طرح‌های ساده استفاده کنید.
  • کفش کتانی یا تخت بپوشید.
  • کیف یا کوله پشتی را انتخاب کنید.
  • در استایل خود زیورآلات ساده و کژوال را جای دهید.

تیپ اسپرت دانشجویی

تیپ اسپرت دانشجویی

برای روزهایی که می‌خواهید یک لباس راحت و ساده داشته باشید، سراغ تیپ اسپرت بروید. در تیپ اسپرت دانشجویی تنها کافی است هارمونی رنگ‌ها را رعایت کنید.

  • سراغ رنگ‌های طبیعی و ساده بروید که به سادگی ست می‌شوند.
  • از کتانی یا کفش ورزشی برای این استایل استفاده کنید.
  • کتانی داشته باشید.

یک تیپ خاص برای مانتو دانشجویی

مانتو دانشجویی

لازم نیست مدل مانتو و تیپ دانشجویی شما همیشه یک طرح ساده و روزمره داشته باشد. می‌توانید طرح‌های خاص‌تری را هم برای رفتن به دانشگاه انتخاب کنید.

  • مانتویی که انتخاب می‌کنید در عین طرح‌دار بودن نباید مجلسی باشد.
  • در انتخاب رنگ شلوار خلاقیت به خرج دهید و به جای شلوار جین می‌توانید از شلوار کتان رنگی استفاده کنید.
  • برای آن که برای روزهای بارانی پاییز آماده شوید می‌توانید یک نیم بوت را به این استایل اضافه کنید.
  • یک کیف دوشی روزمره و بزرگ را به این ست اضافه کنید.

یک تیپ دانشجویی برای عاشقان جین

تیپ دانشجویی برای عاشقان جین

بسیاری از دختران جوان طرفدار جین هستند. از مانتو و شلوار تا کیف و کفش را می‌توانید از بین طرح‌های جین انتخاب کرده و با هم ست کنید. اما ست کردن جین‌ها قواعدی دارد:

  • هیچ گاه از دو جین کاملا یک رنگ در استایل خود استفاده نکنید.
  • اگر مانتو یا بلوز جین را انتخاب می‌کنید بهتر است شلوار شما جنس دیگری داشته باشد.
  • با این حال اگر می‌خواهید، شلوار و مانتو جین را با هم ست کنید، باید تفاوت رنگ بین آن‌ها کاملا محسوس باشد.
  • برای ست کیف و کفش با استایل جین سراغ، کیف و کفش روزمره بروید.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


۸ نکته خرید لباس دخترانه
شنبه 15 دی 1397 ساعت 23:48 | بازدید : 717 | نویسنده : علی | ( نظرات )

خرید لباس دخترانه نیاز به دقت زیادی دارد. دخترها از همان بچگی یاد می‌گیرند حواسشان به ظاهرشان باشد و زیبا به نظر برسند. برای همین هم مهم است شما به عنوان کسی که می‌خواهد برای آن‌ها لباس بخرد هم‌ذات پنداری کردن را بلد باشید و بتوانید خودتان را به دنیای دخترانه ببرید و ببینید چه چیزهایی دخترها را خوشحال می‌کند. در حین این کار باید اساسی‌ترین‌های مدل لباس دخترانه را بشناسید تا انتخاب درستی انجام دهید. با مد نظر قرار دادن نکات زیر می‌توانید مناسب‌ترین لباس‌ها را بخرید؛ لباس‌هایی که می‌توانند بهترین هدیه باشند.

۱-خرید لباس مجلسی دخترانه برای مراسم مجلل

دختر بچه‌ها عاشق تخیل کردن هستند، آن‌ها دوست دارند خودشان را جای تمام دختران زیبا در داستان‌های مختلف بگذارند و به همان اندازه مجلل و جذاب به نظر برسند. برای این کار یکی از چیزهایی که خیلی کمکشان می‌کند، خرید لباس دخترانه رسمی است. خرید لباس مجلسی دخترانه نیاز به دقت زیادی دارد چون بچه‌ها دقیقا با پوشیدن همین لباس مجلسی دخترانه است که اولین تجربه‌هایشان از حضور در جمع بزرگ‌ترها را تجربه می‌کنند و هر چقدر لباس مجلسی دخترانه ای که برایشان خریده‌اید زیباتر و مناسب‌تر باشد برای روحیه‌ی اجتماعی‌شان هم بهتر خواهد بود.

جدیدترین لباس مجلسی و شیک دخترانه و بچه گانه 96

۲-توجه به جنس لباس مهم است

اولین نکته‌ای که موقع خرید لباس مجلسی دخترانه باید به آن دقت کرد، جنس پیراهن است. ابریشم و ساتن، جنس مناسب لباس مجلسی دخترانه هستند. این دو پارچه به خودی خود، براق و رسمی هستند و به کار مهمانی‌های مهم می‌آیند. نکته‌ی دیگر این است که این لباس‌ها باید با انواع روبان و نگین‌های براق تزئین شوند تا به یک لباس مجلسی دخترانه تمام عیار تبدیل شوند. اگر می‌خواهید بدانید این لباس برای چه مراسمی کاربرد دارد جواب شما نامزدی، عروسی و هر مهمانی رسمی دیگری است که بزرگسالان هم در آن لباس‌های مجلل می‌پوشند. یادتان باشد شستن این لباس‌ها را باید به خشکشویی واگذار کنید.

جدیدترین لباس مجلسی و عروسی دخترانه عید و بهار 96

۳-تور را فراموش نکنید

نکته‌ی بعدی که باید موقع انتخاب پوشاک دخترانه رسمی حواستان به آن باشد وجود تور است. بچه‌ها عاشق لباس‌هایی با دامن‌های پف‌دار و توری هستند اما این شما هستید که باید به مدل دقت کنید و مراقب استایل آن‌ها باشید. برای مثال دامن‌های توری کوتاه و پف کرده گزینه‌ی مناسبی به عنوان لباس رسمی دخترانه نیست و بیشتر جنبه‌ی نمایشی دارد و به کار تئاترهای کودکانه می‌آید. در حالی که اگر تور به مقدار کم و مناسب در لباس به کار رفته باشد، لباس را زیباتر خواهد کرد.

جدیدترین لباس شیک دخترانه راحتی و بچه گانه

۴-خرید لباس دخترانه برای فصل‌های گرم

تابستان و بهار فصلی است که خیلی از دختر بچه‌ها تبدیل به «آن شرلی» می‌شوند و شروع می‌کنند به خیال پردازی و ورجه وورجه کردن. در خرید لباس دخترانه برای این فصل، لباس‌های روزمره یا Casual را در نظر بگیرید که به آن‌‌ها احساس راحتی می‌دهد. ویژگی این لباس‌ها این است که همه‌جا پوش هستند و تنوع‌شان تمام‌شدنی نیست. این لباس‌ها در گروه لباس ارزان دخترانه قرار می‌گیرند و اگر خراب شوند هیچ کس غصه نمی‌خورد. لباس کژوال بهتر است از پارچه‌ی کتان یا نخ‌پنبه تهیه شده‌باشد و می‌توانید آن‌ها را در ماشین لباسشویی بیندازید.

جدیدترین لباس شیک دخترانه راحتی و بچه گانه

۵-خرید لباس دخترانه برای بهار

در فصل بهار برای خرید لباس دخترانه دقت داشته باشید که لباس نباید بدون آستین باشد و از آنجایی که به هوای بهار اعتمادی نیست، داشتن آستین سه ربع یا کوتاه ایده‌ی خوبی محسوب می‌شود. نکته‌ی بعدی که باید به آن توجه کنید رنگ لباس است، بهتر است رنگ‌ها روشن و شاد باشند؛ درست مثل رنگ‌های خود بهار. برای اینکه بچه‌ها سرما نخورند و در عین حال خوش‌استایل‌تر شوند، یک ژاکت سبک (کاردیگان) تهیه کنید و دم دست‌شان بگذارید.

۶-خرید لباس دخترانه برای روزهای گرم تابستان

لباس دخترانه‌ای که برای فصل تابستان خریده می‌شود، رنگ‌های پر هیجان‌تر و تندتری دارد. این لباس بهتر است بدون آستین باشد تا بچه‌ها از گرما کلافه نشوند. موقع خرید لباس دخترانه تابستانه به هیچ وجه از پارچه‌هایی که در آن‌ها مواد به کار رفته است و طبیعی نیست، استفاده نکنید.

جدیدترین نکات هنگام خرید اینترنتی لباس دخترانه و بچه گانه

۷-نکته‌ی مهم هنگام خرید لباس بچه گانه

موقع خرید لباس بچه گانه به جنس آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. مهم است که پارچه‌ی لباس جنسی طبیعی داشته باشد و این جنس در فصل زمستان می‌تواند پشم باشد. برای این‌که مطمئن شوید لباس بچه گانه پاییزه یا زمستانه فرزند دلبندتان به خاطر خشن بودن به پوست او آسیب نمی‌رساند، می‌توانید از زیر پیراهنی‌های نخی استفاده کنید. استایل بچه‌ها را با خرید لباس بچه گانه‌ای که رنگ‌های تیره‌تر را در کنار رنگ‌های تند پاییزی مثل قرمز، زرد و نارنجی، داشته باشد، تغییر دهید. اگر پیراهن تنشان کرده‌اید، جوراب شلواری گرم را فراموش نکنید که هم ظاهرشان را زیبا می‌کند و هم از سرما محافظتشان می‌کند.

‌ ‌

خرید لباس جدیدترین مدل کارتونی دخترانه و بچه گانه 96

۸-خرید اینترنتی لباس دخترانه با تم خاص

یکی از چیزهایی که دختر بچه‌ها را سر ذوق می‌آورد، لباس‌هایی است که تم کارتون‌های مورد علاقه‌شان را دارد، حالا این کارتون داستان السا و خواهرش در Frozen باشد یا داستان قدیمی سیندرلا فرقی ندارد، مهم این است که چیزی باشد که دل دختر بچه‌ها را به دست بیاورد. معمولا لباس‌های تم دار را نمی‌توان به راحتی پیدا کرد مگر اینکه گزینه‌ی خرید اینترنتی لباس نوزاد دخترانه را مد نظر بگیرید و جست و جو کنید. در نهایت اگر چیزی را که می‌خواستید حتی موقع خرید اینترنتی لباس دخترانه هم پیدا نکردید، سفارش چاپ طرح مورد علاقه‌تان را روی تی شرت یا تونیک بدهید و آن را به دلبندتان هدیه کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


۱۰ روش خرید لباس مردانه
شنبه 15 دی 1397 ساعت 23:47 | بازدید : 678 | نویسنده : علی | ( نظرات )

خرید اینترنتی لباس مردانه می‌تواند یک راه مناسب برای صرفه‌جویی در وقت و پول آقایان باشد، فقط یک «اگر» کوچک دارد؛ اگر قواعد آن را بلد باشید! خرید اینترنتی هم مثل هر چیز دیگری نیاز به یک راهنما دارد تا از این قواعد بگوید تا به پشیمانی منجر نشود. برای همین هم مطلبی که پیش رو دارید به کمک شما آمده تا بدانید چطور باید بهترین خرید اینترنتی را انجام دهید.

۱-قبل از خرید لباس مردانه سری به خیاطی بزنید

مراجعه به یک خیاط ماهر برای به دست آوردن اندازه‌های دقیق شما قبل از خرید لباس مردانه، خیالتان را راحت می‌کند که اشتباهی در کار نخواهد بود.

این را از ما بشنوید که معمولا وقتی کسی خودش را سایز می‌کند احتمال خطا وجود خواهد داشت. برای همین بهترین کار مراجعه کردن به کس دیگری مانند خیاط است که اندازه‌گیری شغل اوست. مراجعه به یک خیاط ماهر برای به دست آوردن اندازه‌های دقیق شما قبل از خرید لباس مردانه، شاید نهایتا چند دقیقه از وقت‌تان را بگیرد اما خیال‌تان را راحت می‌کند که اشتباهی در کار نخواهد بود. ضمن اینکه دیگر لازم نیست خودتان خم و راست شوید و سانتی مترها را چک کنید، همه‌ی این کارها را یک نفر دیگر برای‌تان انجام می‌دهد آن هم دقیق و بدون اشتباه. با وجود همه‌ی این‌ها اگر فکر می‌کنید فرصت مراجعه به خیاطی را ندارید در ادامه راه‌هایی را معرفی می‌کنیم که برای اندازه‌گیری به کمک‌تان می‌آیند.

راهنمای سایز گیری خیاط جهت خرید آنلاین لباس مردانه از فروشگاه اینترنتی

۲-در خرید لباس مردانه به چه سایزهایی نیاز دارید

اگر می‌خواهید شلوار بخرید دانستن اندازه‌ی دور کمر و قد آن برای‌تان ضروری خواهد بود. ضمن این که بهتر است اندازه‌ی دور ران را هم داشته باشید. یادتان باشد معیار همیشه عریض‌ترین بخش است، یعنی اگر قرار است دور رانتان را اندازه بگیرید باید متر را دور عریض‌ترین بخش ران بگذارید.

۳-اندازه‌ی دور کمر برای خرید شلوار جین مردانه

برای به دست آوردن اندازه‌ی دور کمر، بدون اینکه پیراهن به تن داشته باشید یا با وجود یک پیراهن نازک اندازه گیری را شروع کنید. حدود ۱۰ سانتی متر زیر نافتان را با یک خودکار علامت بزنید. متر را از روی این نقطه حرکت دهید و دور کمرتان بپیچانید. بهتر است در حین اندازه‌گیری یکی از انگشتان‌تان بین شکم و متر حائل باشد. زمانی که متر دوباره به نقطه اول برگردد، عددی را نشان می دهد که سایز دور کمر شماست.

۴-به دست آوردن سایز دور کمر به روشی دیگر

بعضی‌ وقت‌ها هم لازم نیست حتما خودتان اندازه بگیرید. می‌توانید یکی از لباس‌هایی را که خوب توی تنتان می‌نشیند، روی زمین پهن کنید و شروع به اندازه گیری کنید. این روش به خصوص در مورد شلوارها خوب کار می‌کند. وقتی شلوارتان را روی یک سطح صاف پهن کردید از گوشه‌ی سمت چپ کمر شلوار تا سمت راست را اندازه بزنید و در دو ضرب کنید. این عدد دور کمر شما را نشان خواهد داد. فقط مراقب باشید که موقع پهن کردن شلوار هیچ بخشی از آن تا نشده باشد.

۵-خرید اینترنتی شلوار جین مردانه کمی تفاوت دارد

در مورد خرید شلوار جین قضیه کمی فرق می‌کند. شلوار جین ممکن است کمی پایین‌تر از دور کمرتان قرار بگیرد اما نهایتا روی استخوان‌های دو طرف لگن فیکس شود. شلواری که از این حد پایین‌تر بیاید یک ظاهر نامناسب به فرد می‌دهد. همچنین دقت کنید بهتر است کمر شلوار از جلو و پشت قد یکسانی داشته باشد، یعنی طوری نباشد که روی شکمتان را بپوشاند اما از پشت، موقع بلند شدن و نشستن کوتاه باشد. برای اطمینان از این مسئله می‌توانید عکس‌هایی را که از پشت شلوار گرفته شده و روی فروشگاه اینترنتی قرار داده شده است، ببینید.

 

راهنمای سایز لباس مردانه جهت خرید اینتنرتی لباس از فروشگاه اینترنتی

۶-اندازه‌گیری دور ران

نکته بعدی که قبل از خرید شلوار جین مردانه باید به آن دقت کنید این است که پشت شلوار، بخشی که روی باسن قرار می‌گیرد نباید خیلی گشاد باشد. برای دانستن اندازه ران، متر را کمی پایین‌تر از استخوان لگن، دور ران بپیچید و اندازه بزنید. نتیجه هر چیزی که شد شلوار جین شما نباید از نیم سانتی متر تنگ‌تر و از یک سانتی متر گشادتر باشد.

۷-قدش را اندازه بگیرید

از ۱۰ سانتی متر زیر ناف تا حدود یک سانتی متر زیر قوزک پا قد شلواری است که باید انتخاب کنید. توجه داشته باشید شلوار جینی که کوتاه باشد از ارزش اجتماعی آقایان کم می‌کند و مدلی که بلند باشد و روی زمین کشیده شود هم شما را بدتیپ نشان می‌دهد.

۸-اندازه‌های مورد نیاز برای خرید پیراهن مردان

اگر قصد خرید پیراهن مردانه یا بلوز مردانه دارید باید طول آستین‌ها، دور گردن و طول قفسه‌ی سینه را داشته باشید. قانونی که پیش‌تر گفتیم، یعنی ملاک قرار دادن عریض‌ترین و وسیع‌ترین بخش در اندازه‌گیری‌ها اینجا هم صدق می‌کند. معمولا اندازه‌ی سرشانه‌ها را از پشت بدن، یعنی حدود کتف‌ها شروع می‌کنند. طول آستین را هم از سر شانه در نظر می‌گیرند تا حدود یک سانتی‌ متر پایین‌تر از مچ دست. این اندازه‌ها موقع خرید لباس مردانه و به طور خاص پیراهن مردانه کمک بزرگی به شما خواهند کرد.

 

راهنمای سایز آستین لباس مردانه جهت خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی

۹-فروشگاهی معتبر انتخاب کنید

حالا که اندازه‌های خودتان را به دست آوردید وقت انتخاب فروشگاه می‌رسد. موقع انتخاب فروشگاه اینترنتی لباس به چند نکته توجه داشته باشید:

  • از مطمئن بودن سیستم پشتیبانی و تعویض مطمئن شوید. برای مثال ممکن است از یک فروشگاه خرید اینترنتی شلوار جین کرده باشید. حتما مطمئن شوید که در صورت عدم تمایل شما بعد از دریافت کالا، فروشگاه حاضر است محصول را پس بگیرد.
  • در خرید هر چیزی به خصوص خرید لباس مردانه، مهم است که بین عکس‌های موجود روی سایت و کالا شباهت رنگ و دوخت به صورت ۱۰۰ درصد وجود داشته باشد. به همین دلیل حتما سراغ سایتی بروید که کیفیت عکس‌های آن بالا باشد و به شما اجازه‌ی بزرگ‌نمایی (Zoom) روی عکس را بدهد. بزرگ‌نمایی باید به حدی باشد که مشاهده‌ی بافت لباس امکان‌پذیر شود.
  • فروشگاه اینترنتی خرید لباس شما، باید راهنمای سایز کاملی داشته باشد ضمن اینکه در توضیحات مربوط به محصول هم دقیق و کامل عمل کرده باشد. برای مثال فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به این نکته توجه ویژه‌ای دارد تا ریسک انتخاب سایز اشتباه، را به حداقل برساند.

خرید آنلاین کت و شلوار مردانه از فروشگاه اینترنتی مد و لباس

۱۰-تفاوت سایزبندی کمپانی‌های مختلف

ممکن است قصد خرید اینترنتی شلوار جین یا پیراهن مردانه داشته باشید. در این صورت شروع می‌کنید به زیر و رو کردن سایت مورد نظرتان تا محصول دلخواه‌تان را پیدا کنید. در نهایت به دو محصول که مورد پسندتان واقع شده‌اند، می‌رسید اما وقتی جدول سایزبندی را نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید هیچ شباهتی بین سایزها وجود ندارد، مثلا سایزبندی یکی از پیراهن‌ها بر اساس عدد است اما دیگری با حروف S,M,L,XL مشخص شده است. حتی ممکن است بین سایز مدیوم یک برند با برند دیگر تفاوت وجود داشته باشد. به همین دلیل یادتان باشد حتما جزئیات مربوط به سایز را با اندازه‌های خودتان تطبیق دهید و گول حروف را نخورید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


راهنمای خربد کفش پاشنه بلند
شنبه 15 دی 1397 ساعت 23:46 | بازدید : 556 | نویسنده : علی | ( نظرات )

انتخاب و خرید یک جفت کفش شیک و در عین حال راحت شاید یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای هر خانمی باشد به خصوص که این انتخاب در مورد کفش پاشنه بلند سخت‌تر هم می‌شود. این‌که چطور یک کفش پاشنه بلند شیک انتخاب کنید که در عین حال به اندازه‌ی کافی راحت باشد، نیاز به دانستن قوانین ساده‌ای دارد که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

راهنمای خرید کفش مجلسی و کفش پاشنه بلند زنانه

 

اگرچه خرید کفش مجلسی و پاشنه بلند ، همیشه کمی سخت‌تر است اما گاهی کفش‌هایی مثل کفش بدون پاشنه یا لژدار که شما فکر می‌کنید حتما کفش‌های راحتی هستند، در نهایت می‌توانند حتی از پاشنه بلندها هم آزاردهنده‌تر باشند.

خرید کفش پاشنه بلند با آسان‌ترین روش ممکن

فاصله پاشنه تا زیره، میزان فشار وارده به پا را مشخص می‌کند. هرقدر این فاصله بیشتر باشد (حالت ایده‌آل ۳ سانتی متر و بیشتر است) کفش، راحتی بیشتری خواهد داشت.

ممکن است فکر کنید پس هیچ وقت نمی‌توان درست تشخیص داد که کدام مدل کفش حتما راحت است یا کدام یک ممکن است پا را اذیت کند. اما تنها با دانستن چند نکته کوچک و ساده در مورد قواعد کفش‌ پاشنه دار و خرید کفش زنانه می‌توانید به راحتی از کیفیت کفش با خبر شوید.

 

فاصله پاشنه تا زیره، میزان فشار وارده به پا را مشخص می‌کند. هرقدر این فاصله بیشتر باشد (حالت ایده‌آل ۳ سانتی متر و بیشتر است) کفش، راحتی بیشتری خواهد داشت. در واقع فاصله بیشتر بین پاشنه‌ی کفش تا بخش زیره به معنای شیب کمتر است. هر قدر فاصله بین این دو کمتر شود (یعنی از ۲.۵ سانتی متر کمتر) شیب کفش بیشتر شده و هنگام راه رفتن، وزن بدن روی پنجه‌ی پا قرار می‌گیرد که این امر می‌تواند دردناک باشد.

اما اگر سراغ خرید اینترنتی کفش دخترانه یا پاشنه‌دار زنانه می‌روید، می‌توانید به سادگی فاصله‌ی پاشنه تا زیره‌ی کفش را از روی عکس روی سایت اندازه بگیرید و آن را با ارتفاع پاشنه مقایسه کنید. اگر فاصله کفی کفش تا پاشنه بیشتر از طول پاشنه باشد، آن کفش به اندازه کافی راحت است و اگر چنین نباشد انتخاب مناسبی برای خرید نیست.

 

‌ ‌ ‌

مدل کفش پاشنه بلند و مجلسی زنانه 2017

انعطاف پذیری کفش را در نظر بگیرید

با یک دست، پاشنه را نگه دارید و با دست دیگر پنجه کفش را. سپس کفش را خم کنید، تنها جایی از کفش که باید به خوبی انعطاف‌پذیر بوده و خم شود قسمت ابتدای پنجه کفش است، یعنی قسمتی که کفش برای رسیدن به پنجه کمی باریک می‌شود. انعطاف‌پذیری بیش از اندازه‌ی کفش نیز مناسب نیست. اگر کفش را درست مثل یک حوله می‌توانید تا کنید، این کفش به اندازه‌ی لازم نمی‌تواند از پا محافظت کند.

مدل کفش مجلسی و پاشنه بلند زنانه مدل 2017

یک جفت کفش مجلسی زنانه را برای چه مدتی می‌پوشید؟

در نظر داشته باشید که کفش پاشنه بلند یا کفش مجلسی را برای چه مدتی به پا خواهید داشت. اگر قرار است ساعات طولانی‌تری از روز را با چنین کفشی قدم بزنید و با آن مسافت زیادی را طی کنید یا قرار نیست جایی برای نشستن داشته باشید، بهتر است هنگام خرید کفش مجلس، پاشنه‌های نازک را انتخاب نکنید و سراغ کفش‌های پاشنه‌داری بروید که برای ایستادن و قدم زدن در آن احساس راحتی می‌کنید، این کفش‌ها معمولا پاشنه پهن‌تری دارند.

 

‌ ‌ ‌

مدل کفش مجلسی و پاشنه بلند زنانه مدل 2017

به جای کفش تخت به فکر خرید کفش پاشنه دار باشید!

در واقع هیچ چیزی بیشتر از یک کفش تخت برای پا مضر نیست. 

شاید فکرش را نکنید اما یک کفش مناسب پاشنه دار، از یک جفت کفش تخت بهتر است. در واقع هیچ چیزی بیشتر از یک کفش تخت برای پا مضر نیست. بهتر است یک کفش پاشنه یک‌سره یا همان لژدار یا کفش زنانه با پاشنه استاندارد را برای استفاده در تمام طول روز انتخاب کرده و کفش‌های تخت و بدون پاشنه را برای گردش در کنار ساحل یا رفتن به یک فروشگاه نزدیکی خانه بگذارید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 100
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 1090
:: بازدید ماه : 4179
:: بازدید سال : 17217
:: بازدید کلی : 42624