بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
خونه سگ
سه شنبه 22 تير 1400 ساعت 15:21 | بازدید : 699 | نویسنده : علی | ( نظرات )

این طرح های خونه  سگ رایگان مطمئن شوید که سگ شما دارای هوای امن از آب و هوا است و شما می توانید افتخار کنید که شما آن را فقط برای آنها ساخته شده است.

خانه سگ پروژه های نسبتا ساده است و معمولا توسط فردی که فقط مهارت های ساختمانی پایه ای دارد تکمیل می شود. آنها هر روز از نصف روز تا چند روز طول می کشد تا کامل شوند و به راحتی می توانند در کمتر از 100 دلار انجام شوند.

قبل از استفاده از این خانه سگ رایگان برای ساخت خانه رویای سگ خود، اطمینان حاصل کنید که این مناسب برای اندازه سگ کامل شما باشد. برخی از این طرح های خانه سگ حتی می تواند سفارشی به اندازه هر سگ مناسب، بنابراین مطمئن شوید که برای دستورالعمل ها در داخل برنامه برای آن نگاه کنید.

اگر شما به دنبال برنامه های بیشتری برای کارهای چوبی و غیره مانند این طرح خانه سگ رایگان هستید، می خواهید برنامه های رهاسازی رایگان ، برنامه های درخت گربه ، برنامه های کلاه خرگوش ، برنامه های خانه های بازرگانی ، طرح های بیدحسن ، طرح های باغبانی ، طرح های گلخانه ای ، طرح های کتابخانه ، طرح های قفسه های شراب ، طرح های قهوه میز ، طرح های خانه درختی ، طرح های نیمکت کار ، طرح های جدول پیک نیک ، طرح های سبزو ، طرح های عرشه و طرح های همکاری مرغ موجود است.

  • 01 - طرح خانه سگ آغازین توسط Lowe's

    یک سگ که خارج از خانه سگ خود نشسته است.
    ad
    لاو است

    Lowe یک طرح عالی خانه سگ رایگان برای یک خانه سگ بسیار زیبا اما ساده که خانه ای مناسب برای یک سگ متوسط ​​دارد را ایجاد می کند.

    شما یک لیست ابزار و مواد، یک مرور کلی، جهت برش و دستورالعمل های ساخت با تصاویر را پیدا خواهید کرد.

  • 02 - طرح ساده خانه سگ خانه توسط DIY شبکه

    یک سگ داخل یک خانه سگ قاب. شبکه DIY

    این یک طرح اصلی سگ خانه است که نه تنها آسان ساخت، اما خانه سگ پایان داده خواهد شد در حیاط خود را عالی نگاه کنید. این می تواند در کمتر از نصف روز ساخته شود و شما بیش از 100 دلار برای مواد هزینه نخواهید کرد.

    هیچ کار حدس زده نمی شود زمانی که شما این خانه سگ را ساختید، طرح ها، لیست مواد، دستورالعمل های گام به گام و حتی فیلم ها برای این طرح خانه سگ رایگان ارائه شده است.

  • 03 - سگ خانه با برنامه عرشه از خانه از چوب

    یک خانه سگ آبی با یک عرشه خاطرات جنگل

    House of Wood یک طرح خانه سگ رایگان دارد که دارای یک عرشه، جعبه اسباب بازی و محل غذا و آب است.

    شما باید برای خبرنامه رایگان خود ثبت نام کنید تا برنامه ها را دریافت کنید و یک PDF با لیست مواد، لیست ابزارها، لیست برش، نمودار ها و دستورالعمل های ساختمانی گام به گام ارسال می شود.

    در مجله Wood Shop Diaries، شما می توانید راهنمایی های بیشتری، عکس ها و حتی یک ویدیو پیاده روی برای کمک به این پروژه سریع و آسان را پیدا کنید.

  • 04 - طرح رایگان سگ خانه BuildEazy

    ad
    یک خانه سگ قرمز و آبی BuildEazy / برین استنسل

    این طرح خانه سگ خانه از BuildEazy شامل نظرات و عکس ها از مردم درست مثل شما که این خانه سگ ساخته شده است.

    در طرح خانه سگ رایگان، شما لیست مواد، فهرست برش، دستورالعمل های ساخت و نقشه ها را خواهید یافت.

  • 05 - طرح خانه سگ كوچك از آنا سفيد

    یک توله سگ از خانه سگ زرد خارج می شود. آنا سفید

    یک شخصیت را به خانه سگ اضافه کنید که قصد دارید با این طرح رایگان برای یک خانه سگ کج طراحی کنید.

    آنا سفید شما را از طریق مراحل با تعداد زیادی عکس، نمودار و دستورالعمل به شما می دهد تا بتوانید این خانه سگ را به سرعت و به آسانی ساخت کنید.

  • 06 - طرح خانه سگ پالت از Craftsy DIY

    یک خانه سگ چوبی ساخته شده از یک طرح ساختمان رایگان
    ad
    DIY Craftsy

    استفاده از تخته سه لا و پالت ها برای ایجاد این یک خانه سگ یک خانه ای است که سبب حفظ و حفظ آن می شود.

    دستورالعمل های نوشته شده و عکس های رنگی به شما کمک می کند تا همه آنها را با هم ترکیب کنید. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی پیدا کردن پالت های آزاد و پروژه های بیشتری که می توانید با آنها بسازید است .

  • 07 - سگ خانم سبک سارق رایگان است

    یک سگ آب آشامیدنی در خارج از یک خانه سگ. غروب آفتاب

    میخواهید لوک را دوست داشته باشید؟ پس چرا دست خود را در این طرح خانه سگ آزاد برای سگ خانم روستایی امتحان نکنید.

    با استفاده از نمودارها، تصاویر، لیست مواد و دستورالعمل ها برای ساخت این یک آپارتمان یک نوع از نوع.

  • 08 - طرح آشپزخانه سفت و محکم در ساختمان های آموزشی

    یک قاب، خانه سگ عایق بندی شده. دستورالعمل ها

    خانه سگ پایان یافته که پس از اتمام این طرح سگ خانه رایگان دریافت می کنید، برای یک خانه پایه 9 پا است که برای یک سگ کوچک و متوسط ​​مناسب خواهد بود. این حتی می تواند برای کمتر از 75 دلار ساخته شود!

    عکس ها و نقشه ها شما را از طریق هر مرحله از این طرح خانه سگ رایگان می گیرید تا زمانی که پروژه به پایان رسیده اید همانطور که دنبال کرده اید.

  • 09 - جدول انتهای لانه خروس سگ از Ana-White

    ad
    جدول نهایی که به عنوان یک لانه سگ دوبار می شود. آنا سفید

    من می دانم که این به طور فنی یک خانه سگ نیست، اما این لانه سگ داخلی که به عنوان یک جدول انتهایی دو برابر می شود، یک راه حل عالی برای یک سگ کوچکی است که در داخل خانه است.

    در پت شاپ آنلاین عکس ها، نمودار ها و دستورالعمل های نوشته شده ای وجود دارد که به شما کمک می کند این را برای سگ خود بسازید.

  • 10 - طرح آشپزخانه رایگان برای ورود به سیستم DIY

    یک خانه سگ سبک خانه کابین شبکه DIY

    به دنبال یک طرح خانه سگ است که کمی بیشتر منحصر به فرد است؟ این طرح سگ باغ رایگان از DIY Network برای یک خانه ی کابین ورودی است.

    لیست مواد و ابزارها، دستورالعمل های گام به گام و عکس ها را برای دریافت این خانه سوزان بنویسید.

  • 11 - طرح قاچاق سگ شرقی شرقی از Ana-White

    یک خانه سگ غریب در جنگل.
     
    آنا سفید

    در اینجا یک طرح سگ شگفت انگیز است که در هر جا در حیاط شما ظاهر عالی است.

    یک لیست خرید، لیست ابزار، دستورالعمل ها و نمودارها وجود دارد که به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید.

  • 12 - طرح ساده سگ خانه توسط برنامه های در فضای باز من

    طراحی یک سگ خارج از یک خانه سگ. برنامه های در فضای باز من

    طرح های من در فضای باز یک طرح سگ های آزاد برای یک سگ باغچه ساده است که شما می توانید در یک آخر هفته از 2x4s و 2x2s بسازید.

    تن از نمودار ها و دستورالعمل ها در این طرح رایگان سگ ها گنجانده شده است.

  • 13 - طرح خانه سگ سفارشی ایزوله شده توسط ران هاگلتون

    نزدیک سگ در لانه زنانه صورتی این خانه سگ را می توان به سگهای کوچک اندازه کوچک تقسیم کرد و برای حفظ سگ خود گرم است. این یک طرح عالی در سراسر خانه سگ است که حتی یک مبتدی می تواند اداره کند.

    این طرح خانه سگ رایگان دارای فیلم هایی است که همراه با هر گام ساخت و همچنین طرح های زیادی که زوایای مختلف خانه سگ را نشان می دهد.

  • 14 - طرح رایگان سگ خانه Sparky1 توسط همه چیز در مورد خانه سگ

    نزدیک پرتره سگ این طرح خانه سگ رایگان، به نام Sparky1، یک خانه سگ ساده است که از مصالح ساختمانی ارزان و قابل بازیافت ساخته شده است. کفهای عایق بندی شده، سقف قابل جابجایی، عرشه سدر و دیوار داخلی اختیاری وجود دارد.
     

    طرح خانه سگ رایگان را که شامل نقشه ها، لیست مواد و دستورالعمل های ساخت است، دانلود کنید.

  • 15- طرح رایگان خانه سگ در گرجستان-اقیانوس آرام

    پدر و فرزندان در خانه سگ کار می کنند. این طرح خانه سگ رایگان کمک خواهد کرد تا یک خانه محکم تهویه مناسب برای سگ متوسط ​​خود را ایجاد کنید.

    طرح های خانه سگ رایگان در دسترس هستند به عنوان یک فایل PDF و به راحتی با مواد و فهرست برش، طرح های متعدد، و دستورالعمل های مونتاژ سازماندهی شده است.منبع

موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


غذای خشک رویال کنین
دو شنبه 21 تير 1400 ساعت 11:42 | بازدید : 666 | نویسنده : علی | ( نظرات )

برند رویال کنین فرانسه، تولید کننده انواع غذاهای سگ و گربه است و صادر کننده این غذاها نیز میباشد. رویال کنین در سال 1968 به عنوان اولین تولید کننده غذای خشک گربه و سگ، فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه برای نژاد‌های مختلف فرمول مخصوص خود را تهیه نموده است.
زیرا معتقد است که و با مطالعه دقیق بر روی این حیوانات و کسب اطلاعات با جزییات کامل از شکل صورت و فک گرفته تا پوست و مو، توانسته تا فرمول های دقیقی از تغذیه نژاد‌های مختلف سگ و گربه بدست بیاورد. غذای خشک رویال کنین یکی از این غذاها می باشد که توسط مجموعه ای از متخصصان و دامپزشکان تهیه شده است.
در سر تا سر دنیا از مواد غذایی آماده برای سگ و گربه که توسط برند غذای خشک رویال کنین تهیه شده، استفاده می کنند. زیرا مجموعه غذایی کاملی برای نیاز‌های ضروری انواع گربه و سگ است که شرایط گوناگونی دارند تولید شده است. غذای خشک سگ و گربه یکی از انواع مواد غذایی تهیه شده رویال کنین (در کنارپوچ و غذاهای دیگر) است و دسته بندی غذای خشک این حیوانات(درمانی، غیر درمانی، مراقبتی،سن و..) به صورت تخصصی فرموله شده میباشد.

غذای سگ و گربه رویال کنین

راهنمای خرید غذای سگ رویال کنین

برای خرید غذای خشک سگ بالغ، باید نکات مختلفی توجه کردفروشگاه لوازم حیوانات خانگی که در ادامه بصورت تیتر وار به این عوامل اشاره میکنیم.

نژاد سگ: سگ ها نیز همچون دیگر حیوانات از تنوع نژادی بسیاری خصوصا در عصر فعلی ما برخوردار هستند و به طبع با توجه به نژاد خود از یکسری عادت های غذایی خاصی نیز تبعیت می کنند. که برند رویال کنین نیز محصولات متنوعی را برای نژاد های گوناگون سگ در نظر گرفته است.
سن سگ: سگ ها در سنین مختلف خود نیاز به تامین یک سری از مواد غذایی جهت افزایش سوخت و ساز و همچنین رشد بهتر جسمانی خود دارند و به همین خاطر بایستی برای تهیه کردن یک غذای تر و یا خشک سگ حتما به سن آن نیز توجه لازم را داشت.
جثه و فعالیت حیوان: میزان وزن با توجه به نسبت متعادل نژاد سگ و همینطور میزان فعالیت سگ ها از دیگر فاکتور های مهم انتخاب غذای او میباشد.
حساسیت و شرایط خاص: سگ ها ممکن است در شرایط خاصی نظیر دوره عقیم سازی یا حساسیت گوارشی به برخی از مواد غذایی باشند که اگر سگ شما دارای چنین شرایطی است، باید در خرید غذای خشک به آن توجه کنید.
بسته محتوایی: و در انتها با توجه به نکات ذکر شده در بالا، و با توجه به اطلاعات درج شده روی بسته غذای خشک که نشان دهنده مواد تشکیل دهنده، ارزش غذایی و اختصاصی نژاد و شرایط خاص، محصول مورد نظر خود را خریداری میکنیم.

غذای سگ رویال کنین

چرا غذای برند رویال کنین

بهترین غذای تجاری حیوانات خانگی در صورتی تهیه میگردد که پشتوانه علمی و عملی بالایی داشته باشد و در تمام طول مسیر خط تولید زیر نظر متخصصان و آزمایشگاه های معتبر باشد و به صورت مدام از محصولات تولید شده آزمایشهای دقیق انجام شود. برند رویال کنین فرانسه از جمله این شرکت ها است که محصولات با کیفیت از جمله غذای خشک گربه و غذای خشک سگ را تولید می نماید. علت ماندگاری و روند روبه رشد مواد غذایی این شرکت، مواد اولیه بسیار مرغوبی است که با دقت فراوان تهیه میگردد و قبل از ورود به خط تولید هر کدام زیر نظر متخصصان بررسی میشود. از زمان تولید غذای خشک از هر نوعی که باشد تا زمانی که برای ارسال به مشتریان بسته بندی آماده میشود، تمام مراحل با دقت و مطالعه انجام میگیرد و به همین دلیل این برند عرضه کننده انواع مواد غذایی سگ و گربه حدود 50سال توانسته در لیست بهترین تولید کنندگان غذای خشک سگ و گربه باشد.

راهنمای خرید غذای گربه رویال کنین

زمانی که به محصولات شرکت رویال کنین دقت کنید، متوجه می شوید که هر محصولی برای نژاد خاصی از گربه تهیه شده است. مثلا غذای خشک مخصوص گربه پرشین، گربه بنگال، گربه مین کون، رگدال، مو کوتاه آمریکایی و گربه سیامی از محصولات این شرکت است. با توجه به اینکه غذای خشک گربه برای درمان، غیر درمان و یا تقویت کننده و مراقبت از سلامت گربه فرمول نویسی شده باشد، ترکیبات متفاوتی خواهد داشت. مواد و ترکیبات اصلی که در هر نوع غذای خشک گربه وجود دارد شامل پروتئین، چربی، غلات، ویتامین ها و مواد معدنی و سبزیجات میباشد که درصد این مواد در انواع غذای خشک گربه متفاوت خواهد بود. غذای گربه صرف به صورت خشک نیست و محصولات تجاری به غیر انواع غذای خشک گربه به صورت کنسرو شده نیز وجود دارند، ولی غذای خشک نسبت به کنسرو یا مرطوب دارای مزایایی است مثلا نگهداری از آسانتر می باشد و دیرتر خراب می شود و ماندگاری بالاتری دارد.

غذای گربه رویال کنین

خاصیت درمانی غذای خشک گربه رویال کنین

غذای خشک گربه که دارای مواد غذایی کاملی برای رشد گربه می باشد، برای درمان برخی بیماری ها در گربه نیز مورد استفاده قرار میگیرد و با مصرف غذای خشک گربه علاوه بر تامین مواد غذایی بدن، درمان بیماری نیز صورت میگیرد. طبقه بندی غذای خشک گربه بسیار دقیق است مثلا برای سنین مختلف از زیر یک سال به بالا انواع غذاهای خشک همراه با موادی که علاوه تغذیه به درمان بیماری خاصی کمک می کند، وجود دارد. غذای خشک گربه مخصوص پوست و مو علاوه بر مواد غذایی لازم برای بدن گربه می تواند تاثیر فوق العاده ای بر روی پوست و موی گربه بگذارد. گربه های که پوست و موی حساسی دارند توسط غذای خشک گربه ویژه پوست و مو به طور کامل بهبود پیدا می کنند و این غذا سیستم ایمنی این حیوان را نیز قوی می کند. این محصول دارای انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان می باشد. روغن ماهی که در غذای خشک گربه از برند رویال کنین وجود دارد موجب پر پشت شدن و کیفیت موها نیز می شود. انواع مواد معدنی مانند روی، مس و انواع اسید آمینه ها و اسید چرب در این محصول موجود است که یک دوره مصرف آن که کمتر از یک ماه است نتیجه بسیار خوبی برروی گربه مشاهده خواهد شد. غذای خشک برای گربه های بالغی که دارای مشکلات کلیوی هستند می توانند با مصرف غذای خشک این بیماری را در گربه از بین ببرد. غذاهای تولید شده در شرکت رویال کنین فرانسه دارای بهترین کیفیت می باشد.

پت شاپ انلاین

مجموعه انیمال کده با تیمی متشکل شده از دامپزشکان متخصص و دست اندرکاران دلسوز، سعی دارد با گردآوری بهترین برند مواد غذایی و وسایل ضروری و بهداشتی حیوانات خانگی در کنار کمترین قیمت در سلامت و رشد حیوانات خانگی شما سهیم باشند.
همچنین شما میتوانید با مراجعه به بخش تماس با ما ،مشکلات حیوانات خانگی خود را با ما در میان بگذارید و به صورت رایگان از دامپزشکان ما مشاوره بگیرید.

منبع

موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


غذای تشویقی گربه
سه شنبه 15 تير 1400 ساعت 15:55 | بازدید : 608 | نویسنده : علی | ( نظرات )
تمام چیزهایی که باید درمورد تشویقی گربه بدانید! (راهنمای خرید)

تمام چیزهایی که باید درمورد تشویقی گربه بدانید! (راهنمای خرید)

سرفصل محتوا
تشویقی گربه چیست؟
تاثیر تشویقی در تربیت گربه
بهترین تشویقی برای گربه من کدومه؟
چه زمانی به گربه‌مون تشویقی بدیم؟
بهترین تشویقی‌های موجود در بازار رو از کجا بخریم؟
طرز تهیه تشویقی خانگی برای گربه

به عنوان صاحب گربه شاید فکر کنید غذای گربه مهم‌ترین مساله در تغذیه و تربیت گربه است؛ اما اگه اهمیت غذای تشویقی گربه رو بدونید حتما در این مورد تجدید نظر می‌کنید. تشویقی از جنبه یادگیری و آموزش گربه، تامین ویتامین‌های لازم، سلامت دندان‌ها، ایجاد رابطه خوب بین شما و گربه و … برای دوست کوچولوتون مفیده و مهمه.

ما در این مطلب می‌خوایم در مورد تشویقی گربه صحبت کنیم: بگیم اصلا تشویقی گربه چیه؟ چه وقت‌هایی بهتره بهش تشویقی بدید تا بیشترین نتیجه رو ازش بگیرید؛ بهترین و مناسب‌ترین تشویقی برای گربه‌تون کدومه؟ و از کجا می‌تونیم بهترین تشویقی‌ها رو بخریم؟ پس در ادامه با ما در پت پرس همراه باشید.

تشویقی دادن به گربه

تشویقی گربه چیست؟

تشویقی، تریت (Cat treats) یا اسنک و جایزه گربه تکه‌های کوچک غذاست که از نظر طعم و بو برای گربه خیلی جذابه و گربه‌ها عاشقش هستن.

البته این اسنک‌ها جایگزین غذای اصلی نیستن و به عنوان میان وعده و با اهداف مختلف می‌تونید به گربه بدید. بعضی از مهم‌ترین دلایلِ تشویقی دادن عبارتند از:

  • خوشحال کردن گربه
  • تشویق گربه بعد از انجام یک کار خوب (مثلا ناخن کشیدن روی اسکرچر و نه مبل)
  • هنگام بازی و به عنوان جایزه
  • سلامت دهان و دندان
  • کاهش استرس در گربه‌ها
  • آموزش و تربیت گربه
  • تامین ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم
  • ایجاد رابطه عاطفی عمیق‌تر بین شما و گربه

تاثیر تشویقی در تربیت گربه

برخلاف چیزی که خیلی‌ها ممکنه فکر کنن گربه‌ها کاملا تربیت پذیرن و می‌تونید چیزای مختلفی مثل یاد دادن اسم، راه رفتن با قلاده، فرمان بیا، گاز نگرفتن و … رو بهشون یاد داد. یه چیزی که خیلی تو تربیت گربه می‌تونه بهتون کمک کنه تشویقی دادنه! گربه‌‌ها شاید به اندازه سگ‌ها شکمو نباشن؛ ولی اگه قرار باشه یه تشویقی و خوراکی خوشمزه جایزه بگیرن حتما باهاتون همکاری بیشتری می‌کنن.

حالا چطوری باید گربه‌مون رو تربیت کنیم و این چیزا رو بهش یاد بدیم؟

خیالت راحت، ما این راهو بلدیم و یه کتاب جامع در مورد نگهداری و تربیت گربه تهیه کردیم. به عنوان صاحب گربه حتما سوالای زیادی در مورد نگهداری از گربه‌تون دارین و تو این کتاب جواب تمام سوالهاتون رو پیدا خواهید کرد: واکسیناسیون گربه، انتخاب غذا، مراقبت‌های بهداشتی، آموزش و تربیت گربه و آموزش بازی کردن با گربه از جمله سرفصل‌های این کتاب الکترونیکی هستن. این ایبوک رو به صورت فایل PDF دانلود می‌کنید و می‌تونید به راحتی تو موبایل و تبلت و لپتاپ بخونیدش.

 

 

کتاب نگهداری و تربیت گربهآیا گربه ها تربیت میشن؟ چه چیزهایی رو لازمه که یاد بگیرن؟

چطوری با گربه بازی کنم؟ آیا من دارم با بازی های تکراری گربه‌مو خسته و افسرده میکنم؟

چطوری به گربه‌ام اسمش رو یاد بدم؟

چه طور به بهترین شکل از گربه ام نگهداری کنم که همیشه سالم و سرحال بمونه؟

کتاب الکترونیکی راهنمای نگهداری و تربیت گربه خانگی برای پاسخ به سوالات بالا و صدها سوال مهم دیگه که برای همه صاحبان گربه پیش میاد، توسط تیم پت پرس نوشته شده.

اطلاعاتی که در کتاب نگهداری، تربیت و خوشحال کردن گربه پیدا میکنید اطلاعات به روزی هستن که گربه دار ها ازش غافلن.

این کتاب ۱۸۴ صفحه داره و میتونین در قالب یک فایل PDF دریافتش کنید.

دانلود ایبوک تربیت گربه

 

تشویقی خوراکی برای گربه

بهترین تشویقی برای گربه من کدومه؟

انتخاب بهترین تشویقی برای گربه به مسائل مختلفی مثل سن، جنسیت، وزن، شرایط جسمانی و … بستگی داره. به همین دلیل توصیه می‌کنیم حتما با یک دامپزشک در این مورد مشورت کنید تشویقی های گربه را از پت شاپ آنلاین خریداری کنید .

  • مثلا بعضی انواع تشویقی حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی هستن و اگر گربه‌تون از این نظر کمبود داره بهترین تشویقی براش محسوب می‌شن.
  • از طرفی بعضی از گربه‌ها دارای اضافه وزن و چاقی هستن و به همین دلیل نباید تشویقی‌هایی که پروتئین و کربوهیدرات بالایی دارن رو بهشون بدید.
  • بعضی تشویقی‌ها جویدنی هستن و برای از بین بردن پلاک و جرم دندان مفیدن و …

البته طیف وسیعی از تشویقی‌ها هم هستن که صرفا خوشمزه‌ن و گربه‌ها از خوردنش لذت می‌برن. این تشویقی‌ها رو می‌تونید برای همه گربه‌ها بخرید و به عنوان جایزه گربه بهش بدید.

البته حواستون باشه که در مصرف این تشویقی‌ها زیاده‌روی نکنید تا گربه‌تون دچار مشکل اضافه وزن و چاقی نشه.

بستنی دادن به گربه

چه زمانی به گربه‌مون تشویقی بدیم؟

گربه‌ها عاشق تشویقی هستن و هیچ وقت ازش سیر نمی‌شن! اما برای این که دوست کوچولومون دچار اضافه وزن و چاقی و مشکلات سلامتی نشه باید محدودیت‌هایی رو برای تشویقی دادن به گربه داشته باشیم.

می‌دونید که گربه‌ها به هرچی میخوان می‌رسن و ممکنه شما رو وادار کنن بهشون تشویقی و جایزه بیشتری بدید! اما برای سلامتی خودِ گربه‌ها هم که شده باید قاطع و محکم باشید و کوتاه نیاید.

دامپزشکان معتقدند که ۱۰% انرژی مورد نیاز روزانه گربه می‌تونه از طریق اسنک و تشویقی تامین بشه، نه بیشتر!

اگه با هدف آموزش و تربیت گربه می‌خواید از تشویقی استفاده کنید بهترین زمان بین وعده‌های اصلی غذاییه؛ یعنی زمانی که گربه‌تون نه انقدر سیره که توجهی به شما نکنه و نه انقدر گرسنه است که اصلا حواسش به آموزش نباشه.

بهترین تشویقی‌های موجود در بازار رو از کجا بخریم؟

حالا که کمی با مفهوم اسنک و تشویقی گربه آشنا شدیم در ادامه می‌خوایم چند مورد از پرطرفدارترین این محصولات رو به شما معرفی کنیم. برای این کار به سایت دیجی کالا مراجعه کردیم و تشویقی‌هایی که بر اساس نظرات کاربران از همه بهتر و محبوب‌تر بودن رو به شما معرفی می‌کنیم. برای راحتی بیشتر در پایان هر بخش، لینک خرید اون محصول از سایت دیجی کالا رو هم در اختیار شما قرار دادیم:

تشویقی گربه نوبی مدل

تشویقی گربه نوبی مدل Soft Chicken Fillet

محصول: آلمان

یکی از پرطرفدارترین تشویقی های گربه در سایت دیجی کالا تشویقی نوبی هست. این غذا از تکه‌های خشک شده فیله مرغ تهیه شده و گربه‌ها عاشق بو و طعم اون هستن. بافت تکه‌های مرغ تقریبا نرم هست و می‌تونید اون رو به عنوان جایزه و یکجا یا در فواصل مختلف و به عنوان تشویقی و بعد از انجام دادن یه کار خوب به گربه‌تون بدید.

ویژگی‌ها:

  • خوش خوراک بودن
  • بو و طعم جذاب برای گربه‌ها
  • منبع

موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کنسرو گربه دیجی پت
یک شنبه 13 تير 1400 ساعت 12:57 | بازدید : 586 | نویسنده : علی | ( نظرات )

 

گربه ها گوشت خوارند و عاشق رژیم غذایی غنی از گوشت هستند و به آن نیاز دارند. طعمه های وحشی به اندازه 75٪ آب دارند، به همین دلیل گربه ها برای به دست آوردن آب از طریق غذایی که می خورند تکامل یافته اند. آب نقش مهمی در عملکرد بدن گربه، به ویژه هضم غذا دارد. گربه ها تمایل ندارند برای آبرسانی مناسب بدن خود، آب کافی بنوشند.

ویژگی های کنسرو گربه

یک راه حل ساده برای جلوگیری از کم آبی بدن گربه این است که غذای کنسرو شده گربه را به برنامه غذایی آنها اضافه کنید.
بنابراین غذای مرطوب کنسرو گربه دیجی پت مغذی ترین گزینه برای گربه بالغ و بچه گربه ها است. کنسرو گربه پروتئین حیوانی را در اختیار بچه گربه ها قرار می دهد. گربه ها طعم کنسرو را دوست دارند.

آیا می دانید کنسرو گربه چه فوایدی دارد؟

کنسرو گربه به هیدراته نگه داشتن بچه گربه شما کمک می کند و برای حفظ سلامتی مهم است.
با داشتن کنسرو با کیفیت و مرغوب برای گربه به سلامتی بچه گربه خود کمک کنید. گنجاندن غذای کنسرو گربه در رژیم غذایی آن، می تواند اطمینان از تغذیه مناسب همراه مراقبت را آسان کند.

چرا کنسرو گربه؟ | آیا غذای کنسروی برای گربه کافی است؟

با توجه به این‌که تغذیه مناسب و کافی جزو مهم‌ترین عواملی است که سلامتی گربه ها را تضمین کرده و حتی به افزایش طول عمر آن‌ها کمک می کند؛ بنابراین لازم است که در انتخاب غذای گربه خود نهایت دقت را به خرج دهید؛ هم چنین دیگر دستتان آمده که اگر قرار باشد برای گربه خود غذایی انتخاب کنید، بدون تردید کنسرو در کنار غذای خشک گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. البته باید توجه داشت که کنسرو گربه تنها زمانی ثمربخش خواهد بود که از برندهای معتبر و باکیفیت تهیه شود. به همین دلیل است که ما در پتیشا به ارائه محصولاتی از برندهای درست‌وحسابی پرداخته‌ایم تا خیالتان از بابت سلامتی حیوان خانگی‌تان کاملاً آسوده باشد. باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از کنسرو گربه در کنار غذای خشک ضروری است.

 

شرایط نگهداری کنسرو گربه

برخلاف غذای خشک گربه، کنسرو گربه پس از باز شدن به یخچال نیاز دارد، به این معنی که شما نمی توانید غذای مرطوب گربه را تمام روز بیرون بگذارید. اگر در مکانی هستید که به یخچال دسترسی ندارید، برای میان وعده گربه خود، از غذای خشک گربه به جای غذای کنسرو گربه استفاده کنید. خرید بهترین مارک های کنسرو گربه راهی عالی برای ارائه رژیم غذایی متعادل بچه گربه شما ارائه می دهند.

خرید و قیمت کنسرو گربه

در بهترین پت شاپ تهران ما بهترین غذاهای مرطوب و کنسروی گربه را به اشتراک گذاشته ایم و به سوالات متداول شما در مورد غذای گربه و رژیم غذایی مرطوب پاسخ خواهیم داد.

طریقه مصرف کنسرو گربه

همان طور که گفتیم اولین نکته این است که قبل از باز شدن کنسرو گربه، باید در مکانی سرد و خشک نگهداری شود. در صورت باز شدن کنسرو، بیش از 4 ساعت خارج از یخچال نماند. به عبارت دیگر اگر غذای کنسروی گربه بیشتر از 4 ساعت بیرون از یخچال باشد، باید حتما آن را دور بریزید.

هر کنسرو باز شده را می توانید، بین 5 تا 7 روز در یخچال نگهداری کنید. درصورتی که کنسرو گربه مصرف نشود، بعد از 7 روز باید دور بریزید. شما می توانید برای تازه نگه داشتن غذای کنسروی گربه، آن را به ظرف شیشه ای انتقال دهید و یا یک درب پلاستیکی روی قوطی کنسرو قرار دهید.

آیا کنسرو گربه را باید جوشاند؟

سوالی که بسیاری از کاربران از مشاورین فروش ما میپرسند، این است که آیا کنسرو گربه را باید جوشاند؟

احتمالا این سوال از آنجا به وجود آمده است که ما کنسروهایی که برای حیوانات خانگی تهیه می کنیم را با کنسروهایی که برای مصرف انسان می خریم، مقایسه می کنیم. چون کنسروهای مصرف انسان باید حدود نیم ساعت جوشانده شود، فکر می کنیم کنسرو گربه نیز باید جوشانده شود.

طرز استفاده کنسرو گربه به گونه ای است که نیازی به جوشاندن آن ندارد و به محض باز شدن درب کنسرو، می توان در اختیار گربه دلبندتان قرار دهید. بنابراین عدم نیاز به جوشاندن کنسرو گربه، یکی از مزیت های آن است.

خرید کنسرو گربه

اگر مطمئن نیستید کدام برند کنسرو گربه را امتحان کنید؟ فروشگاه پتیشا بهترین غذای کنسروی گربه را در بازار شامل فیدار، شایر، سیمبا و … ارائه می دهد.

حال که از تاثیر غذای کنسروی بر سلامتی گربه ها مطلع شده اید، این نوید را برایتان داریم که به راحتی و در اسرع وقت می توانید کنسرو گربه مورد نیاز خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از فروشگاه اینترنتی پتیشا تهیه کنید. در اینجا فرصتی کم نظیر در اختیارتان قرار می گیرد که کنسرو گربه را از میان مارک های مورد علاقه گربه‌تان و همین طور بر اساس عطر و طعم دلخواهش پیدا کرده و با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه خریداری نمایید. بدین صورت قادر خواهید بود که هر وعده غذایی گربه را با یک غذای خوب و مفید پوشش دهید.

منبع

برای راهنمایی بیشتر و اطلاع از قیمت کنسرو گربه کافیست با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید.


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


5 اشتباه در ذخیره سازی غذای سگ که می‌تواند باعث مریض شدن حیوان شما شود
چهار شنبه 24 ارديبهشت 1399 ساعت 18:21 | بازدید : 593 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذایی که بسته بندی آن باز شده است را همانگونه رها نکنید

برای جلوگیری از قرار گرفتن غذای حیوان در معرض هوا و رطوبت که این دو عامل می‌تواند باعث کاهش ویتامین های مواد غذایی و همچنین افزایش ریسک خطر آلودگی به باکتری های مانند سالمونلا را افزایش دهد ، مواد غذای حیوان را بعد از هر بار تغذیه، در یک ظرف ایمن قرار دهید. اگر به حیوان خود غذای خشک می دهید بهتر است که آنها را در بسته بندی اصلی خود نگهداری کنید و از آن خارج نکنید. زیرا کیسه های مواد غذایی با کیفیت بالا طراحی شده اند تا عناصر و مواد مغذی آنرا در طولانی مدت حفظ کنند و غذا را تازه و با طراوت نگه دارد. اگر می‌خواهید که غذا را داخل یک ظرف پلاستیکی نگهداری کنید ، بهتر است از کیسه اصلی خود غذا استفاده کرده و آن را به همراه کیسه داخل ظرف پلاستیکی قرار دهید. اگر می خواهید غذای سگ نوتری پت را مستقیماً داخل ظرف پلاستیکی بریزید ، باید از غذاهای ایمن خرید کرده باشید. مطمئن باشید که ظرف کاملا تمیز و خشک باشد. اگر در ظروفی که مختص نگهداری مواد غذایی نیستند نگهداری کنید غذا فاسد شده و مشکلات گوارشی برای سگتان پیش می آید.

غذای خشک

غذای سگ را بیش از حد نگهداری نکنید

تاریخ مصرف این غذاها با توجه به نوع غذا و کارخانه آن متفاوت است برخی از تولیدکنندگان از مواد نگهدارنده طبیعی و مصنوعی استفاده می‌کنند که عموماً غذا تا زمان تاریخ انقضای آن قابل مصرف است حتی اگر باز شده باشد. بهترین راه این است که طبق توصیه های کارخانه که روی بسته بندی کالا درج شده است عمل کنید. مواد غذایی کنسرو شده ، زمانی که باز شود ، می توانند 2 تا 4 ساعت سالم باقی بمانند. غذای باقیمانده از غذاهای کنسرو شده باید در یخچال نگهداری شود. در حالت ایده آل مواد غذایی خشک و کنسرو شده که باز نشده اند باید در دمای معمولی اتاق و به دور از گرما ، رطوبت و آلودگی نگهداری شوند.

ظرف غذای سگ

فراموش نکنید که به طور مرتب ظرف غذای سگ را تمیز کنید

هر چند وقت یکبار ظرف غذای سگ خود را میشوید، هر یک هفته؟ این بد نیست اما سازمان غذا و دارو (FDA) در حقیقت توصیه می‌کند که بعد از هر بار استفاده از غذای سگ ظروف و وسایل مربوط به آن را با آب گرم و صابون بشویید. این کار برای جلوگیری از عوامل عفونی از قبیل باکتری سالمونلا یا لیستریا میباشد. اگر از ظروف پلاستیکی برای سگ خود استفاده می کنید، آن را هنگامی که خالی است شستشو کنید و بعد از اینکه خوب خشک شد غذای سگ رویال کنین جدید را در آن بریزید.

غذای سگ

کنترل غذای سگ خود را به کودکان نسپارید

هیچگاه بدون نظارت کودکان و غذای سگ را ترک نکنید، زیرا کودکان به علت عادت های رفتاری کمتر قابل اعتماد هستند و احتمالا به دلیل دستمالی کردن غذای سگ و همینطور عدم رعایت میزان غذای سگ منجر به صدمه زدن به خود (از لحاظ افزایش احتمال به بیماری های عفونی) و سگ (از نظر افزایش خوردن غذا و احتمال چاقی) شود.

غذای خشک سگ

غذایی که تاریخ انقضای آن گذشته است استفاده نکنید

تاریخ انقضای غذای حیوانات (بعضی اوقات به عنوان بهترین تاریخ " best by" و تاریخ مصرف "use by" ) برای اطمینان از ایمنی غذا برای حیوان تعیین می شود .این  تاریخ ها معمولا در طرفین یا پایین بسته‌بندی مواد غذایی یافت می شود. هیچگاه با دادن غذای تاریخ گذشته به سگ خود، ریسک نکنید.

منبع


موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 153
:: باردید دیروز : 112
:: بازدید هفته : 1142
:: بازدید ماه : 4231
:: بازدید سال : 17269
:: بازدید کلی : 42676